۹۹۵۶۷۴
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

پوست‌اندازی دوباره در هیئت‌مدیره استقلال!

شنیده‌ها از راهرو‌های وزارت ورزش حاکی از آن است که اتفاقات حاشیه‌ساز اخیر در باشگاه استقلال موجب دلخوری سلطانی‌فر شده است.

خبرورزشی: گرچه به‌نظر می‌رسد وزارت ورزش و جوانان این روز‌ها به شدت سرگرم موضوع خصوصی‌سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال است، اما شنیده‌ها از راهرو‌های وزارت ورزش حاکی از آن است که اتفاقات حاشیه‌ساز اخیر در باشگاه استقلال موجب دلخوری سلطانی‌فر شده است.

دلیل ناراحتی وزیر ورزش یا همان رئیس مجمع باشگاه استقلال انتشار اسناد داخلی باشگاه عنوان شده و گفته می‌شود به همین منظور قرار است تغییراتی در هیئت‌مدیره باشگاه استقلال به‌وجود بیاید.

در روز‌های هفته پیش برخی از مدیران اسبق استقلال احتمال دادند انتشار اسناد باشگاه استقلال به دلیل دودستگی بین اعضای هیئت‌مدیره باشگاه بوده است.

از این رو شنیده می‌شود به‌زودی و در جلسه‌ای که هیئت‌مدیره استقلال در وزارت ورزش و جوانان خواهد داشت، تغییراتی در جمع اعضای هیئت‌مدیره به وجود می‌آید. ناگفته نماند؛ هنوز این تغییرات رسانه‌ای نشده، اما گویا اعضای هیئت‌مدیره تا حدودی از آن مطلع شده‌اند. باید یادآور شد؛ احمد سعادتمند ظرف روز‌های گذشته دو دیدار نسبتاً طولانی مدت با مسعود سلطانی‌فر، رئیس مجمع باشگاه استقلال داشت که خروجی اول آن ادامه همکاری با کارگزاری فعلی این باشگاه (شرکت جهان فولاد متین) بود.

به نظر می‌رسد مدیرعامل جدید باشگاه استقلال نزدیکی بیشتری با افکار سلطانی‌فر داشته و می‌تواند خواسته‌هایش را راحت‌تر با او در میان بگذارد. باید دید این تغییرات در چه سطحی صورت می‌گیرد! شاید هم یکی، دو نفر جدید به کادر مدیریتی باشگاه اضافه شوند! به‌هر حال کامران منزوی را باید رفتنی دانست و اختلاف سعادتمند و خلیل‌زاده هم بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مار هم این همه پوست اندازی نمیکنه که کیسه پوست اندازی میکنه

    • اس اس

      اخ دل وزیر خیلی میسوزه مرد حسابی بهترین مربی و بازیکن هاش رو فراری داد بدش نیومد حالا اینجا ناراحت میشه چرا استرا رفت دلسوز نبود مثلا میخواد بگه هر دو تیم براش یکی هستن تو ۴ سال از یکی کل تیم میره یکی هم ثابت هست ترکیبش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج