۹۹۵۷۴۸
۹ نظر
۵۰۰۸
۹ نظر
۵۰۰۸
پ

عبدی: شیث رضایی باید هم از من بدش بیاید

در سالروز قهرمانی سرخ‌ها بهادر عبدی هم حرف‌های جالبی از آن دوران و اتفاقاتش دارد.

ورزش سه: در سالروز قهرمانی سرخ‌ها بهادر عبدی هم حرف‌های جالبی از آن دوران و اتفاقاتش دارد.

پرسپولیس ۱۲ سال پیش موفق شد در دیداری جالب در نهایت سپاهان را در فینال لیگ شکست دهد و به عنوان قهرمانی دست یابد. فصلی پر ماجرا برای سرخ‌ها که البته با دستیابی به جام همراه شد.

بهادر عبدی یکی از بازیکنانی بود که کمتر کسی تصور حضور فیکس او در ترکیب تیم را داشت اما او موفق شد ستاره‌های صاحبنام هم‌پستی را کنار بزند و درباره آن روزها خاطرات جالبی دارد.

آن قهرمانی مقابل تمام قهرمانی‌ها هیچ است!

آن فصل سراسر اتفاقات جالب و به یادماندنی بود و به بهترین شکل ممکن تمام شد. پرسپولیس کلی افتخار و قهرمانی دارد ولی فکر می‌کنم همه آنها مقابل قهرمانی آن فصل هیچ است و آن قهرمانی چیز دیگری بود. با وجود اینکه خیلی‌ها نمی‌خواستند این اتفاق بیافتد ولی در نهایت به خواسته‌مان رسیدیم. ۶ امتیاز از ما در حالی کم شد که یک امتیازش هم می‌تواند سرنوشت یک فصل را تغییر دهد.

اجازه ندادند به موقع از کسر امتیاز با خبر شویم

درست است که کسر ۶ امتیاز از سوی فیفا انجام شد ولی این موضوع را خیلی زودتر در جریانش بودند ولی اجازه ندادند با خبر شویم. شاید اگر زودتر با خبر شده بودیم می‌توانستیم اقدامی انجام دهیم و جلوی آن را بگیریم ولی کارشکنی کردند تا قهرمانی به ما نرسد که خدا را شکر حق به حقدار رسید.

نزدیک بود افشین قطبی را خفه کنم

همه چیز به خواست خدا جوری پیش رفت که گل ما به ثمر برسد و برنده شویم. همه آرزو داشتیم جای سپهر باشیم و با همان یک گل بار خودش را بست و تا آخر عمر می‌تواند به همان گل افتخار کند. آن لحظه واقعاً‌ دراماتیک بود. تا دقیقه ۹۷ بازی همه سرپا ایستاده بودند و داشتند دعا می‌کردند. خود من روی نیمکت ایستاده بودم و دل توی دل‌مان نبود. بعد از گل به قدری از خوشحالی قطبی را فشار دادم که نزدیک بود خفه‌اش کنم.

کسر امتیاز سپاهان برای سرباز احمدی چشم نمی‌شود

آن زمان فردوسی پور ۷ دقیقه را بررسی کرد و دید درست است. سه امتیازی هم که از آنها کسر شد کمترین اتفاقی بود که می‌شد بیافتد. من در آن بازی یک متری حادثه‌ای بودم که برای سرباز احمدی رخ داد چون دفاع راست بازی می‌کردم. بعدش هم دیدید که چه بلای سر آن بنده خدا آمد و اگر ۳۰ امتیاز هم کسر می‌شد جبران آن اتفاق نبود. مثل الان که برخی تیم‌ها ضعف فنی خودشان را می‌خواهند بپوشانند و اسم بیماری را می‌آورند.

به شیث حق می‌دهم با من مشکل داشته باشد

در آن مقطع شیث رضایی با من مشکل پیدا کرده بود و حق هم داشت. من با اینکه هافبک نفوذی بودم قطبی من را به عنوان دفاع راست بازی داد و شیث را نیمکت‌نشین کرد. من هم جای او بودم که کاپیتان دوم تیم بود و یک بازیکن تازه وارد جایم را می‌گرفت ناراحت می‌شدم و مشکل پیدا می‌کردم. به هر حال الان با او دوستان صمیمی هستیم.

در کادرفنی هم اختلاف وجود داشت

آن زمان بهترین کادرفنی را داشتیم. قطبی که کلی تجربه پشتش بود و استیلی هم چند سالی بود خداحافظی کرده بود و شرایط بازیکنان را درک می‌کرد و مرزبان هم یک مربی اروپایی بود. اختلاف نظر در کادرفنی وجود داشت ولی خدا را شکر مدیریت شد. آن فصل کارهای خوبی انجام شد مثلا در گرمای شدید تابستان همه به مناطق خنک رفتند برای اردو ولی ما به جزیره کیش رفتیم و کارهای بدنی انجام دادیم که همه مسخره‌مان کردند ولی دیدند جواب داد.

وقتی قطبی دید لپ تاپش را شکستند گریه‌اش گرفت

ماجرای لپ تاپ قطبی هم مشخص نشد کار چه کسی است و فقط دیدیم جای استوک روی صفحه‌اش مانده است. قطبی بنده خدا در آن مقطع خیلی شرایط سختی را تجربه کرد و به قدری تحت فشار بود که گریه‌اش گرفت و می‌گفت اگر کسی با من مشکل دارد توی روی خودم آن را بگوید. ناراحتی او از لپ تاپش نبود از جوی بود که در تیم ایجاد شده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدی

      اگه دوهفته حضورسپاهان درژاپن ودرادامه فشردگی بازیهایش وسه ماه بازی خارج ازخانه وکسر سه امتیاز فدراسیون دریه دعوای طرفینی به بهانه چشم سرباز که معلوم نبودکارکی هست هرگز بعداز ده سال قهرمان نمیشد.اگرچه بازهم قهرمانی با زحمت ورقابت بوجودامد نه مثل الان که قهرمانیها بخشنامه ای ودرمیان تضعیف رقبا صورت میگیرد...

      پاسخ ها

      • محمد

        این حرفا همش از سوزشه کیسه جان.من موندم چه جوری میشه اینقدر توهم داشت.مثل اینکه بهونه های واهی خودتون کم کم داره باورتون میشه؟ کدوم تضعیف؟کدوم بخشنامه میشه بگید؟

    • ارشمیدس

      لپ تاپ سرمربی را با لگد شکستید 7 دقیقه وقت اضافه تو بازی آخر! یعنی بازی تا صبح هم طول می کشید سوت و نمی زند تا شما قهرمان شید باز بازی کردید الان که بازی نمی کنید هر سال جام به شما می دهند بمانید خانه تا بدهند پیک موتوری جام بیاره در خونه شما هم از خاطرات قهرمانی بگید!!

      پاسخ ها

      • ایرانی

        خیلی بهتون زور میاد ها ما بازی نکردیم یا بعضی ها تو سوراخ قایم شدن و یا فرار کردن رفتن کشور دیگه که بازی نکنند فعلا که ۱۰ امتیاز از همه بالاتریم از همه تیمهای بالا جدول هم بردیم پس اگه بازیهای رودروی بالا جدولی ها رو هم حساب کنیم با اختلاف تو صدریم

      • پرسپولیس.عشق است

        اون شیش امتیاز چی میشه پس

      • سرخدل

        اصا گیریم که حق با شما باشه. بلانسبت مدیران دیگر تیمها چقدر می‌توانند احمق باشند که توی همچین لیگی بازی میکنند چه برسد این هزینه های گزاف. خود سپاهان یا تراکتور یا استقلال کم هزینه کردند برای این لیگ به قول شما ناپاک؟ کمی فکر کن دوست عزیز بعد شروع به صحبت کردن کن.

    • مرتضی

      بعد از این همه سال ....و همچنان بوی سوختگی به مشام میرسد!!

    • رمضی

      به خوب چیزی اشاره کردی پرسپولیس زلزله یعنی این که ۶ امتیاز آوانس بدی به رقبا و باز قهرمان بشی .با ۱۲ بازیکن در سه جام شرکت کنی دو قهرمانی و یک نایب قهرمانی تو آسیا بگیری .پرسپولیس یعنی این که با جسارت و غیرت بازی کنی وکسی نتونه بهونه ای بیاره ..باز هم بااین همه تفاصیل چشمشون داره کور میشه و نمیتونند قهرمانی ما را ببیند. به جای این که به زمین وزمان ایراد بگیرید لطفا کمی از بازو و غیرتتون کار بکشید و از دسترنج دیگران استفاده نکنید

      پاسخ ها

      • fateh

        مدیران سایر تیمها مگه ازخودشون اراده ای دارند؟مگه امثال فتحی یا افتخاری یا هیئت مدیره استقلال روکی تعیین میکنه؟واقعا اگه هواداران استقلال بخوان اینها روانتخاب میکنن.یا اگه استقلال خصوصی باشه این لیگ روادامه میده والکی هزینه میکنه؟برای امثال فتحی یا...هزینه ازجیب دولت ومعروف شدن خیلی مطلوبیت داره چون بله قربان گوی وزیرهست وهیچ تعصب و انگیزه ای نداره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج