۹۹۵۷۹۵
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

شوچنکو: روزی سرمربی میلان خواهم شد

آندری شوچنکو، ستاره سال‌های نه‌چندان دور تیم فوتبال آث‌میلان ایتالیا در مصاحبه با گازتا دلو اسپورت گفت درنظر دارد در آینده‌ای نه‌چندان دور شانس خود را برای سرمربیگری در تیم فوتبال آث‌‌میلان ایتالیا امتحان کند.

فرهیختگان: آندری شوچنکو، ستاره سال‌های نه‌چندان دور تیم فوتبال آث‌میلان ایتالیا در مصاحبه با گازتا دلو اسپورت گفت درنظر دارد در آینده‌ای نه‌چندان دور شانس خود را برای سرمربیگری در تیم فوتبال آث‌‌میلان ایتالیا امتحان کند. متن مصاحبه ستاره اوکراینی با گازتا را در ادامه می‌خوانید.

اگر خبر مربوط به بازگشت شما به میلان درست باشد این بدین معنا است که شما می‌خواهید از عالم سیاست فاصله بگیرید.

به‌هرحال فعالیت من در دنیای سیاست هرگز آنقدر گسترده نبوده که فاصله گرفتن از آن چندان به‌چشم بیاید. من تلاش می‌کنم بازهم در پارلمان عضویت داشته باشم و اگر این اتفاق رخ نداد، فعالیت حزبی خود را به‌عنوان یک شهروند علاقه‌مند به امور اجتماعی و سیاسی ادامه خواهم داد.

کلاس‌های مخصوص مربیان در فیفا را کنار گذاشتید و در آنها شرکت نکردید.

طبق قانون به‌عنوان یک بازیکن رسمی در تیم‌های مختلف می‌توانم از مدارک معادل‌سازی شده استفاده کنم، به‌همین‌دلیل چندان نگران شرکت نکردن در کلاس‌های فیفا یا یوفا نیستم. این کلاس‌ها نیز چندان پیچیده نیستند و چیزهایی را آموزش می‌دهند که البته مفید است، اما برای من و هم‌نسلان من تازگی ندارد. می‌توانم در آنها هم شرکت کنم. زمان برای من کوتاه نیست و با آرامش به همه این موارد می‌رسم. به احترام میلان حاضرم در ابتدایی‌ترین کلاس‌ها حضور پیدا کنم و تمام مدارک لازم را به‌دست بیاورم.

تکلیف چلسی چه می‌شود؟ آیا به این تیم فکر نمی‌کنید؟

مربیگری در فوتبال باشگاهی ایتالیا برای من ایده‌آل است، تصور نمی‌کنم بتوانم در فوتبال انگلیس به‌عنوان یک مربی دوام بیاورم، نمی‌خواهم مقایسه کنم اما با مختصات مربیگری در فوتبال باشگاه‌های ایتالیا بیشتر آشنا هستم تا انگلیس.

تکلیف تیم‌ملی فوتبال اوکراین چه می‌شود؟

با فدراسیون فوتبال اوکراین مشکلاتی دارم که البته اینها مربوط به داخل خانواده می‌شود، نمی‌خواهم با صحبت کردن در این باره برای آنها دردسر درست کنم. درواقع این یک دادگاه نیست که من از خود دفاع کنم، اگر دفاعی در کار باشد از فوتبال اوکراین خواهد بود. بنابراین می‌دانم که آنها هم زحمت می‌کشند و دوست دارم به‌عنوان یک سرباز حتی وقتی مربی تیمی مثل میلان هستم بازهم به‌درد فوتبال اوکراین بخورم و هر کاری از دستم بربیاید برای تیم‌ملی اوکراین خواهم کرد.

شما ۴۳ سال دارید و از سال ۲۰۱۶ به‌عنوان نجات‌دهنده فوتبال اوکراین شناخته شده‌اید، چرا می‌خواهید چنین لقبی را از دست بدهید؟

من نجات‌دهنده نیستم، فوتبال اوکراین مرا نجات داده و تا پایان عمر حرفه‌ای خود مدیون فوتبال اوکراین هستم. اگر اتفاقی افتاده وظیفه من بوده و عقیده دارم که فوتبال اوکراین شایسته بهترین‌هاست و دوباره جان خواهد گرفت. بعد از این بحران اطمینان دارم اتفاقات خوبی در فوتبال باشگاهی و ملی اوکراین رخ خواهد داد. من لقبی ندارم، به من می‌گویند شوچنکو و بهترین توصیف برای من سرباز فوتبال اوکراین است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حرف حق@

      مهران مدیری بهت سلام رسوند! شوچنکوی دوست داشتنی!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج