۹۹۵۸۳۲
۶ نظر
۵۰۱۱
۶ نظر
۵۰۱۱
پ

برخورد قاطع با فروش کودک از محل بیمارستان

معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور درباره ادعایی مبنی بر اینکه مدلی از خرید کودک وجود دارد که ولادت محور است و کار از همان محل بیمارستان انجام می‌شود، گفت: همه مادران در بیمارستان احراز هویت می‌شوند و افراد مختلفی مانند نماینده بیمه بر این امر نظارت دارند و علاوه برآن فروش کودک در بیمارستان، برخورد قاطع قضائی در پی دارد.

معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور درباره ادعایی مبنی بر اینکه مدلی از خرید کودک وجود دارد که ولادت محور است و کار از همان محل بیمارستان انجام می‌شود، گفت: همه مادران در بیمارستان احراز هویت می‌شوند و افراد مختلفی مانند نماینده بیمه بر این امر نظارت دارند و علاوه برآن فروش کودک در بیمارستان، برخورد قاطع قضائی در پی دارد.

حبیب الله مسعودی فرید روز دوشنبه افزود: جلسات متعددی با دست اندرکاران بیمارستان ها داشتیم تا با افرادی که تلاش دارند از بیمارستان ها، خرید و فروش کودک را انجام دهند، برخورد قاطعانه و قضائی صورت بگیرد. اینگونه ادعاها تمام سیستم را زیر سئوال می برد و نهادهای انتظامی و اطلاعاتی به اینگونه موارد کاملا حساس هستند و پیگیری قاطعانه انجام می دهند.

وی با اشاره به ادعاهای فردی که اخیرا در شبکه های اجتماعی منتشر شده و در آن از دلالی خرید و فروش کودکان و تهیه شناسنامه برای آنها سخن گفته، افزود: صحت و سقم این سخنان هنوز معلوم نیست اما مکالمه فروشنده کودک در حال پیگیری است.

از آگهی های تقلبی فروش کودک تا ورود پلیس

معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت:‌ همه تبلیغات مربوط به خرید و فروش کودک را قاطعانه پیگیری می کنیم؛ ممکن است آگهی های مربوط به خرید و فروش نوزاد حتی در سایت های معروف نیز مشاهده شود. این موارد را از طریق پلیس فتا پیگیری می کنیم. گاهی با شماره تماس های مندرج در آگهی ها تماس می گیریم و بعد متوجه می شویم که این آگهی ها واقعی نیست و گاهی اصلا هنگامی که تماس می گیریم، پاسخ نمی دهند. این آگهی ها ممکن است واقعی یا تقلبی باشند و آگهی های واقعی را تا مرحله آخر پیگیری می کنیم.

مسعودی فرید مواردی از تماس با اورژانس اجتماعی برای گزارش خرید و فروش کودک را تایید کرد و افزود: متاسفانه افرادی که اقدام به خرید کودک می کنند به خاطر قوانین سخت گیرانه فرزندخواندگی نیست، بلکه آنان صلاحیت فرزندخواندگی را ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Alpha

      تو فکر کن دوبار باردار میشه دوتا بچه میفروشه ۱۰۰ میلیون تو دوسال خیلی بهتر و راحتر از چهار سال کارکردن خونه مردم خیاطیو کارگریو کارای زنانست افسوس که به همچین جایی رسیدیم ازماست که بر ماست که دیگه نه بویی از انسانیت مونده نه مادر موندن ..دیدم که میگم ..

    • س.ا

      خدایا چطور کسی میتونه پاره تنش رو بفروشه .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما طعم نداری حتما نکشیدی

      • بدون نام

        مگه به مرحله اخر رسیدیم داریم خودمونو مسخره میکنیم

    • بدون نام

      برخورد قاطع یعنی چی منکه نمیفهمم بچه مردم بفروشن عقلم جواب نمیده برخورد قاطع

    • ماوشما

      بیاریدبیرون ودرمغازه بفروشید وقیمتش راهم براساس وزن هنگام تولدتعیین کنیدتاعادلانه باشدوسرکسی جزآن طفل معصوم کلاه نرفته باشد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج