جاباما
۹۹۵۸۸۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ممنوعیت جذب بازیکن خارجی به نفع دلال‌ها است

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: دلالان در ممنوعیت جذب بازیکنان خارجی تأثیر دارند و آنها نقش مخربی در فوتبال ما به دست آورده اند.

خبرگزاری مهر: مرتضی یکه در مورد ممنوعیت جذب مربی و بازیکنان خارجی برای دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: این یک طرح جدید و غیر قابل پیش بینی است. مگر می شود دو تیمی که صاحب تماشاگران بسیاری هستند نتوانند بازیکن خارجی جذب کنند اما سایر تیم ها از این قانون مستثنی شوند؟

پیشکسوت استقلال افزود: درست است که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به چند بازیکن و مربی خارجی بدهکار هستند اما این دلیلی بر آن نیست که اجازه ندهیم آنها بازیکن و مربی خارجی به خدمت بگیرند. این یک روش غیر حرفه ای است که تنها در فوتبال ما اعمال می شود. شما در هیچ جای دنیا چنین روالی را نخواهید دید.

یکه در ادامه تصریح کرد: با این شرایط رقم بازیکنان داخلی افزایش سرسام آوری خواهد داشت و باز هم این دلال ها هستند که از این موضوع سود خواهند برد. متأسفانه این دلال ها که نام خود را ایجنت هم گذاشته اند، نقش مخربی در ورزش در فوتبال ما پیدا کردند. بازیکنان بی کیفیت را با قیمت های بالا به تیم ها می فروشند و چون بازیکنان توانایی فنی ندارند، خیلی زود کنار گذاشته می شوند. این مسئله باعث می شود آنها به دنبال مطالباتشان باشد و این مسئله باعث پرونده های زیادی از استقلال و پرسپولیس در فیفا شده است.

پیشکسوت باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: اگر قرار است بازیکن خارجی جذب شود باید از طریق ایجنت های رسمی صورت گیرد. خارجی ها از نظر فنی تست شوند تا هر بازیکن بی کیفیتی نتواند به لیگ ما راه پیدا کند.

وی ادامه داد: این روزها بدهی های بازیکنان خارجی معضل بزرگی برای فوتبال ما شده است. طلبکاران زیادی به وجود آمده اند و استقلال و پرسپولیس در صدر بدهکاران قرار گرفتند اما با این حال می توان با یک برنامه ریزی صحیح و دقیق به جذب بازیکنان خارجی خوب پرداخت. اینکه چرا وزارت ورزش دست به چنین اقدامی زده است، مطمئناً این موضوع هم بدون کار کارشناسی صورت گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج