۹۹۵۹۷۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جلالی: نمی‌دانم معنی تماس بدنی کم چیست

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: باید هر تمهیداتی را که فکر می‌کنیم می‌تواند درجه ریسک را پایین‌تر بیاورد، به کار بگیریم.

خبرگزاری فارس: مجید جلالی در خصوص زمان از سرگیری تمرینات تیمی و همچنین شروع مجدد مسابقات لیگ برتر، اظهار داشت: فعلا خبری نیست، ظاهرا قرار است امروز در این مورد اطلاع رسانی کنند و ما هم منتظر هستیم. البته به بازیکنان تیم اعلام کردیم روزهای سه شنبه و چهارشنبه در تهران جمع شوند تا تمام تست‌ها از آن‌ها گرفته شود و پس از آن از روز پنجشنبه تمرینات تیمی را آغاز کنیم.

جلالی ادامه داد: پیش از این و روز ۱۵ اردیبهشت هم به ما اعلام شده بود که می‌توانیم تمرینات را آغاز کنیم و به همین خاطر بازیکنان را به تهران آوردیم و از آن‌ها تست گرفتیم اما تمرینات آغاز نشد و روز شانزدهم به بازیکنان گفتیم بروند. الان هم مسئولان تصمیم گیرنده این موضوع را به صورت شفاهی به باشگاه اعلام کرده‌اند و ما هم به بازیکنان اطلاع دادیم. البته به آن‌ها گفتیم که ممکن است این مساله قطعی نباشد.

سرمربی تیم گل‌گهر در مورد اینکه بازیکنان را به صورت آنلاین تحت نظر دارد و آیا از شرایط بدنی آن ها راضی است، گفت: اطلاعاتی که ما داریم از راه دور است. لازم است بیایند، کار کنند تا وضعیت آن‌ها را از نزدیک ببینیم.

جلالی در خصوص اطلاعیه روز گذشته ستاد کرونا مبنی بر مجاز بودن شروع تمرینات ورزش‌های با تماس بدنی کم و اینکه آیا ممکن است اگر در آینده مشکلی در فوتبال پیش آمد، ستاد کرونا مسئولیت آن را بر عهده سازمان لیگ بداند، اظهار داشت: به نظرم باید همه چیز به طور کامل روشن شود و هیچ چیزی در بلاتکلیفی نماند که خدای نکرده مشکلی پیش نیاید. این مسئولیتی است که به گردن همه است. نمی دانم معنی تماس بدنی کم چیست. آیا منظورشان پینگ پونگ است یا تنیس که یک نفر این طرف تور باشد و یک نفر آن طرف تور؟

وی ادامه داد: چگونگی تمرینات فوتبال مشخص است. به نظرم، منظورشان این است که می‌توانیم تمرینات فوتبال را شروع کنیم اما اینطور می‌گویند و از این لفظ استفاده می‌کنند تا ما نسبت به رعایت مسائل بهداشتی حساسیت بیشتری داشته باشیم.

سرمربی گل‌گهر در مورد اینکه مسابقات بوندس لیگا با تمهیدات خاصی برای بازیکنان و حتی خبرنگاران آغاز شد و آیا در ایران هم می‌توانیم چیزی نزدیک به آن را اجرا کنیم، عنوان کرد: بله، همه این‌ها تجربیات هستند و چه عیبی دارد از آن‌ها استفاده کنیم؟ باید هر تمهیداتی را که فکر می‌کنیم می‌تواند درجه ریسک را پایین‌تر بیاورد، به کار بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج