جاباما
۹۹۵۹۸۵
۵۰۹۴
۵۰۹۴
پ

محتوای حمایت‌شده

بهترین و بهداشتی‌ترین خدمات زیبایی؛ در این روز‌های کرونایی

در بسیاری از شرایط افراد ترجیح می‌دهند که خدمات بهداشتی و زیبایی‌شان را خودشان بر عهده بگیرند، اما مسئله اینجاست که در بسیاری از موارد دیگر، انجام برخی از خدمات بهداشتی و زیبایی نیازمند متخصصینی است که کار خود را به خوبی بلد هستند و می‌توانند با حرفه‌ای‌ترین روش‌ها و متد‌های روز از پس آن برآیند.

برترین‌ها: حفظ زیبایی، تمیزی و بهداشت فردی از مهم‌ترین مسائلی است که هر کس به نوبه خود باید به آن توجه بسیاری داشته باشد. در بسیاری از شرایط افراد ترجیح می‌دهند که خدمات بهداشتی و زیبایی‌شان را خودشان بر عهده بگیرند، اما مسئله اینجاست که در بسیاری از موارد دیگر، انجام برخی از خدمات بهداشتی و زیبایی نیازمند متخصصینی است که کار خود را به خوبی بلد هستند و می‌توانند با حرفه‌ای‌ترین روش‌ها و متد‌های روز از پس آن برآیند. به همین دلیل پیشنهاد ما به شما مرکز زیبایی نانا خواهد بود. در این مطلب با ما همراه باشید تا در رابطه با خدمات زیبایی و بهداشتی این مرکز بیشتر بدانیم.

اپیلاسیون و روش‌های آن

بهترین و بهداشتی‌ترین خدمات زیبایی؛ در این روز‌های کرونایی

یکی از اصلی‌ترین روش‌های بهداشت فردی و زیبایی، اپیلاسیون است. در این روش مو‌های زائد بدن به صورت کامل و از ریشه کنده می‌شوند و در نتیجه مدت زمان بیشتری را برای رشد مجدد نیازمند خواهند بود. به همین خاطر هم هست که بسیاری از افراد این روش را برای از بین بردن مو‌های زائد خود انتخاب می‌کنند.

برای انجام اپیلاسیون روش‌های متفاوتی وجود دارد که از میان آن‌ها می‌توان به استفاده از مومک داغ، مومک سرد، وکس بدن، وکس صورت، اپیلاسیون پیشرفته یا همان دائم و... اشاره کرد. اگر بخواهیم یکی از رایج‌ترین و ابتدایی‌ترین حالت این روش‌ها را بیان کنیم باید به مومک داغ اشاره نماییم. در این حالت، موم حرارت داده شده با کمک چیزی شبیه به یک کاردک بر روی پوست قرار می‌گیرد و بعد هم با کمک یک تکه پارچه مخصوص در جهت رشد مو کنده خواهند شد.

طبیعی است که نظافت و بهداشت در چنین روش‌هایی از اهمیت بالایی برخوردار است که این مرکز به خوبی از پس آن برآمده، تا جایی که در این روز‌های شیوع بیماری کرونا شما می‌توانید با خیال راحت بر روی آن‌ها حساب کنید.

بهترین و بهداشتی‌ترین خدمات زیبایی؛ در این روز‌های کرونایی

خدمات ناخن

یکی دیگر از روش‌های زیبایی و البته بهداشت به خدمات ناخن و زیبایی‌های آن‌ها باز می‌گردد. به همین دلیل نیز امروزه روش‌های مختلفی برای مانیکور، پدیکور، انواع کاشته‌ای ناخن و همین‌طور طراحی‌های روز و... وجود دارند. طبیعی است که داشتن ناخن‌هایی زیبا و مرتب می‌تواند در افزایش اعتماد به نفس در افراد و همین‌طور حفظ نظافت شخصی‌شان مؤثر باشد.

در روش‌های مانیکور معمولاً خدماتی از جمله گرفته شدن گوشت‌های اضافه اطراف ناخن، از بین بردن زردی ناخن با کمک سوهان، مرتب شدن و خوش‌فرم‌تر شدن ناخن‌ها و... صورت می‌پذیرد که همه این‌ها در نهایت منجر به سلامت بیشتر ناخن‌ها و رشد بالاتر آن‌ها می‌شوند. این روش‌ها با اندکی تفاوت و تنوع در رابطه با پدیکور پا نیز صورت می‌گیرند و پا‌های شما را زیباتر و مرتب‌تر جلوه خواهند داد.

علاوه بر تمامی این روش‌هایی که با نهایت دقت، نظافت و حوصله انجام می‌شوند، مرکز زیبایی نانا خدمات کاشت ناخن و اجرای طرح‌های به‌روز و زیبا بر روی ناخن‌ها را نیز در این روز‌های کرونایی به خوبی و با کمک تمامی امکانات بهداشتی و سلامتی به انجام می‌رساند.

خدمات ابرو

بهترین و بهداشتی‌ترین خدمات زیبایی؛ در این روز‌های کرونایی

باید اعتراف کنیم که هر خانمی به تنهایی نمی‌تواند از پس زیبایی و البته مدل ابرو‌های خود به خوبی برآید، چراکه داشتن ابرو‌هایی تمیز و زیبا تاثیر بسیار زیادی را بر روی زیبایی چهره فرد خواهد داشت. به دنبال این نیز اعتماد به متخصصینی حرفه‌ای و کار بلد در این زمینه می‌تواند تنها راه حل باشد. به همین دلیل هم هست که در مرکز زیبایی نانا می‌توانید با به انجام رساندن خدماتی همچون اصلاح ابر، بند ابرو، هاشور، میکروپیگمنتیشن و... چهره‌ای مرتب‌تر و زیباتر داشته باشید.
این مرکز با رعایت تمامی اصول بهداشتی به شما کمک می‌کند که با داشتن ابرو‌هایی خوش‌فرم، چهره خود را مرتب‌تر و زیباتر نشان داده و چشم‌هایتان را درشت‌تر و گونه‌هایتان را نیز برجسته‌تر نمایان سازید.

بهترین و بهداشتی‌ترین خدمات زیبایی؛ در این روز‌های کرونایی

خدمات پوست

یکی دیگر از خدماتی که مرکز زیبایی نانا به صورت حرفه‌ای و تخصصی بر عهده می‌گیرد انجام خدمات تخصصی پوست است، مواردی که شامل پاکسازی، لایه‌برداری، رطوبت‌سازی، نرمال‌سازی چربی پوست و... می‌شود. به همین دلیل هم هست که شما می‌توانید با اطمینان خاطر از مهارت این مرکز و همین‌طور رعایت نکات بهداشتی مربوط به دوران شیوع بیماری کرونا به راحتی بر روی این مرکز حساب کنید. قطعاً با کمک خدمات این مرکز شما هم از پوست سالم، جوان و شاداب خود لذت خواهید برد.

خدمات آرایشی

از دیگر خدمات تخصصی و البته کاربردی مرکز زیبایی نانا می‌توان به انجام تمامی خدمات آرایشی، بافت و اکستنشن مو و مژه و همین‌طور رنگ و لایت نیز اشاره کرد. از نظر متخصصین این مرکز «بهترین آرایش، آرایشی است که با اصول صحیح صورت بگیرد و نه تنها شخص را زیبا و خوش سیرت نشان دهد بلکه طوری باشد که باعث جوان‌تر و شاداب‌تر ماندن پوست و موی او نیز می‌شود، از چین‌وچروک‌هایی که در سنین بالاتر و به مرور در انسان پدید می‌آید جلوگیری کند، در سلامتی جسم و روان او نیز اثر مستقیمی بگذارد و باعث شود تا فرد از دیدن خود نیز لذت ببرد.» در نتیجه می‌توان نتیجه گرفت که اعتماد به این مرکز خالی از لطف نخواهد بود و رضایت مشتریان را به دنبال خواهد داشت.

بهترین و بهداشتی‌ترین خدمات زیبایی؛ در این روز‌های کرونایی

درباره مرکز خدمات زیبایی نانا

مرکز زیبایی نانا به عنوان تخصصی‌ترین مراکز اپیلاسیون در ایران دارای شعب متعدد و متفاوتی در سطح کشور است که هر کدام از بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات بهداشتی و آرایشی برخوردار هستند. ضمن اینکه این مراکز دارای متخصصینی کاربلد هستند که در تمامی زمینه‌هایی که پیش از این اشاره کردیم نتایج رضایت‌بخشی را برای مشتریان خود باقی می‌گذارند.

نکته مهمی که باید در رابطه با این مرکز اعلام کنیم آن است که با توجه به شیوع بیماری کرونا در تمام دنیا، برای کنترل و پیشگیری بیماری و همین‌طور آسودگی هر چه بیشتر مشتریان، کلیه کابین‌ها و تجهیزات تمامی شعبات مرکز زیبایی نانا قبل و همین‌طور بعد از حضور مشتریان به طور کامل ضدعفونی شده و تمامی نکات بهداشتی نیز با دقت و حساسیت بالایی رعایت می‌شوند.

به همین دلیل نیز متخصصین این مراکز همگی دارای تجهیزاتی از جمله ماسک، دستکش، شیلد صورت، روپوش، ساق دست و همین‌طور لوازم یکبار مصرف هستند. در نتیجه هیچ‌گونه نگرانی از این بابت گریبان‌گیر مشتریان این مراکز نخواهد شد، پس وقت را تلف نکنید و همین حالا از نزدیک‌ترین شعب این مراکز به محل زندگی خود رزرو نمایید.

بهترین و بهداشتی‌ترین خدمات زیبایی؛ در این روز‌های کرونایی

شعبه یوسف آباد
یوسف آباد (اسدآبادی)، نبش خیابان چهلم، جنب بانک سپه، پلاک ۲۹۲، طبقه اول، واحد ۱
شعبه قیطریه
بلوار اندرزگو، خیابان سلیمانی غربی (حکمت غربی)، بن بست لادن، پلاک ۱ طبقه ۴
شعبه شهرک غرب
شهرک غرب، بلوار دادمان، روبروی خیابان حسن سیف، نبش کوی صدف، پلاک ۱، طبقه ۴
شعبه تجریش
تجریش، خیابان فنا خسرو، جنب بانک ملل و داروخانه، پلاک ۹، واحد ۲
شعبه بلوار فردوس
بلوار فردوس شرق، بین رامین و وفا آذر، روبروی لوازم خانگی طاهری، پلاک ۲۷۱، طبقه ۲، واحد ۴
شعبه شریعتی
شریعتی، روبروی خیابان دولت، انتهای خیابان امامزاده، تقاطع شکرآبی، جنب مسکن روشن، پلاک ۹۶، طبقه ۲، واحد ۶
شعبه ازگل
ازگل، خیابان گلچین شمالی، نبش صدر نژاد، ساختمان اجلاس، طبقه سوم، واحد ۳۴
شعبه نیاوران
نیاوران، شمال کاخ نیاوران، خیابان جهانشاهی، میدان نیاوران، ابتدای کوچه شفیعی، طبقه بالای داروخانه
شعبه نارمک
نارمک، خیابان سمنگان، نرسیده به قاسم زاده (جویبار)، پلاک ۱۰۶، زنگ ۲
شعبه پیروزی
خیابان امامت، بین خیابان غدیر و عبدالعظیمی، جنب داروخانه، پلاک ۴۹، زنگ اول
شعبه میدان ملت
بالاتر از میدان ملت، سر پیچ شمس آباد، پلاک ۱۲
شعبه سعادت آباد
سعادت آباد، چهارراه مسجد، ابتدای بلوار دریا، روبروی داروخانه دریا و پلیس ۱۰+، بالای رستوران کلبه، پلاک ۸۱، طبقه ۲
شعبه نامجو
انتهای خیابان مدنی، نرسیده به سه راه خواجه نصیر یا میدان امام حسین، پشت ایستگاه اتوبوس، ساختمان علیا، پلاک ۱۴۴، طبقه اول، واحد ۲
شعبه جمهوری
جمهوری، تقاطع آذربایجان و نواب، جنب مترو، مجتمع اداری سهیل، طبقه ۶، واحد ۶۰۱
شعبه پونک
اشرفی اصفهانی شمال به جنوب، پایین ترازنیایش، بلوارکمالی، خیابان ولیعصر، بهارسوم، پلاک۱، واحد ۷
شعبه قنات کوثر
قنات کوثر، بلوار مطهری، بین ششم و هفتم شرقی، پلاک ۱۰۵، واحد ۳
شعبه ستارخان
ستارخان، سه راه تهران ویلا، مجتمع تجاری تهران ویلا، نبش کوچه مهرسر، طبقه پنجم، واحد ۱
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج