۹۹۵۹۹۵
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

آقای سعادتمند! در استقلال چه خبر است؟

احمد سعادتمند پس از حضورش در استقلال در یک مصاحبه تلویزیونی مدعی شد که حتی یک آجر نمی‌گذارد از استقلال خارج شود اما در این یک ماهه از فیش‌های جعلی یک آدم مجازی گرفته تا اتفاقات عجیب و غریبی که در مورد اسپانسر باشگاه استقلال افتاد تعجب تمام هواداران را در پی داشت!

ایلنا: احمد سعادتمند پس از حضورش در استقلال در یک مصاحبه تلویزیونی مدعی شد که حتی یک آجر نمی‌گذارد از استقلال خارج شود اما در این یک ماهه از فیش‌های جعلی یک آدم مجازی گرفته تا اتفاقات عجیب و غریبی که در مورد اسپانسر باشگاه استقلال افتاد تعجب تمام هواداران را در پی داشت! پس از قرارداد احمد سعادتمند با اسپانسر جدید باشگاه که «جهان فولاد متین» نام دارد خیلی از اهالی ورزش و رسانه متعجب شدند که چرا استقلال در حالی که می توانست با ۲ برابر مبلغ فولادمتین با دیگر اسپانسرهای موجود قرارداد ببندد حاضر به انجام این کار نشد.

این در حالی است که پرسپولیس با همین اسپانسر با دو برابر این مبلغ قرارداد بست و پیش پرداخت اولیه خود را نیز دریافت کرد. احمد سعادتمند در یک مصاحبه گفته است قرارداد کارگزار قبلی با استقلال مشکلات قانونی زیادی داشته است که منافع باشگاه استقلال را تامین نمی کرده است اما او در حالی نسبت به عقد این قرارداد اقدام کرد که مشکلات قبلی در قرارداد کارگزار فعلی عینا در حال تکرار است.

حالا سوالاتی که در این مورد خاص مطرح می‌شود این است که؛ چرا استقلال حاضر شد با ۶۰ میلیارد کمتر با فولاد متین قرارداد ببندد؟! حالا متوجه می‌شویم که چرا هیچ یک از اعضای هیات مدیره استقلال از جمله حجت نظری که به واسطه سعادتمند به هیئت مدیره وارد شد حاضر به امضای این قرارداد نشد! اتفاقی که می‌تواند شکستی بزرگ در مقابل رقیبی باشد که قطعا دو برابر پول بیشتری در بازار نقل انتقالات و هزینه های جاری دارد.

مورد عجیب بعدی در این قرارداد حضور افراد بی تجربه در این مورد است که گویا فردی که نزدیک به آقای نیکخو که مشاور مدیرعامل استقلال در سازمان خصوصی سازی است بدون هیچ تجربه ای وارد باشگاه شده است و حالا شخص نزدیک به نیکخو نماینده اسپانسر شده است تمام امور باشگاه را در دست گرفته است و جالب ماجرا آنجاست اسپانسری که فقط با ۵ میلیارد تومان صاحب برند استقلالی شد که به قول سعادتمند هزار میلیارد می‌ارزد!

سوال دیگر ورود اسپانسری است که هیچ تجربه‌ای در امور فوتبالی و ورزشی و مسائل درآمدزایی فوتبال ندارد و از ابتدا انگیزه این شرکت فولاد را در مورد ورودش به استقلال زیر سوال می برد. اما مورد عجیب بعدی این است که اگر فولاد متین اسپانسر استقلال است چرا نماینده این اسپانسر به دنبال اسپانسرهای دیگری است تا برای استقلال به قولی درآمدزایی کند و این اتفاق در دفتری در آرژانتین می‌افتد جایی که سعادتمد و نیکخو و شخص نزدیک به نیکخو به ظاهر جلسات متعدد برای درآمدزایی استقلال را در آنجا می گذارند. آیا احمد سعادتمند که می‌خواست از خروج یک آجر جلوگیری کند حالا آجرهای باشگاه استقلال را در دفتر آرژانتین می چیند؟! در باشگاه بزرگ استقلال چه خبر است که نماینده بی تجربه اسپانسر شده همه کاره باشگاه تا جایی که در کوچکترین امور باشگاه دخالت می کند؟!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن

      شما از طرفداری لوںگی نه دلسوز آبی که از مدیر عامل انتقاد میکنی

    • نامی

      هر مدیری میاد بدتر از قبلی گند بالا میاره ! اگه نمیتونید بیخود میکنید کاری که در حد و اندازه اون نیستید به عهده میگیرید بعدم باشگاهو با کلی گرفتاری جدید تحویل یکی بدتر از خودتون میدید !

    • بدون نام

      طبق دستورات دارن عمل میکنن ، نابودی استقلال بزرگ به دستور عالیجناب سرخ پوش ورزش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج