۹۹۶۰۴۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دیبالا، قراردادش با یوونتوس را تمدید می‌کند

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس قرارداد خود را با این تیم برای مدتی طولانی تمدید خواهد کرد و مزد عملکرد خوبش در این فصل را می‌گیرد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از نشریه گاتزتا دلواسپورت، باشگاه یوونتوس قرارداد پائولو دیبالا را تا ماه ژوئن سال ۲۰۲۵ تمدید خواهد کرد.

مدیربرنامه‌های مهاجم آرژانتینی بانوی پیر به زودی به ایتالیا سفر خواهد کرد تا درباره تمدید قرارداد این بازیکن ۲۶ ساله با مدیران باشگاه مذاکره کند. یووه در حالی می‌خواهد قرارداد دیبالا را تمدید کند که تابستان سال گذشته تصمیم به فروش او داشت. به نظر می‌رسد که عملکرد خوب این بازیکن ملی‌پوش در فصل جاری توانسته بیانکونری را از تصمیمش منصرف کند.

در حقیقت زودتر از اینها قرار بود که قرارداد دیبالا تمدید شود، اما با توجه به مقدور نبودن سفر به ایتالیا برای مدیربرنامه‌های او به خاطر شیوع کرونا در این کشور، این امر امکان‌پذیر نبود. اکنون با کاهش سختگیری‌ها و محدودیت‌ها برای سفر به ایتالیا، مدیربرنامه‌های دیبالا عازم تورین است و به زودی هم تشریفات اداری مربوط به تمدید قرارداد این بازیکن انجام خواهد شد.

طبق گزارش گاتزتادلواسپورت، به موجب قرارداد جدید، حقوق دیبالا از ۴.۵ میلیون یورو در سال فعلی افزایش پیدا می‌کند و یکسری پاداش‌های قابل توجه نیز به آن اضافه خواهد شد.

دیبالا در این فصل از سری A برای یوونتوس ۲۴ بازی انجام داده و در آن هفت گل زده و ۹ پاس گل داده است. او در دیگر رقابت‌ها شامل لیگ قهرمانان و جام حذفی ایتالیا نیز پنج گل زده و سه پاس گل داده است. قرارداد فعلی او تا پایان فصل ۲۲-۲۰۱۲ اعتبار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج