جاباما
۹۹۶۰۸۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

۴ دلیل برای انتقال یا عدم انتقال هالند به رئال

انتقال ارلینگ هالند به رئال مادرید در نقل و انتقالات پیش رو می‌تواند جوانب بسیار زیادی داشته باشد.

ورزش سه: انتقال ارلینگ هالند به رئال مادرید در نقل و انتقالات پیش رو می‌تواند جوانب بسیار زیادی داشته باشد.

به نقل از مارکا، رقابت‌های بوندسلیگا از روز شنبه دوباره پیگیری شد که ارلینگ هالند شروع قدرتمندی در آن داشت. مهاجم بروسیا دورتموند هدف اصلی رئال مادرید در نقل و انتقالات آینده به حساب می‌آید؛ با این حال در این گزارش قصد داریم به تحلیل این موضوع بپردازیم که آیا این انتقال خوبی برای رئال مادرید خواهد بود یا خیر.

چرا رئال مادرید باید هالند را به خدمت بگیرد؟

۱-گلزنی های او؛ از زمان پیوستن به دورتموند در ژانویه، هالند در ۹ بازی برای این تیم ۱۰ گل به ثمر رسانده است. قدم هایی که او در این زمینه برداشته واقعاً چشمگیر بوده است.

۲-سن مناسب؛ در ۱۹ سالگی ارلینگ هالند هنوز هم وقت بسیار زیادی برای پیشرفت کردن دارد. او می‌تواند این کار را در باشگاه بزرگی مثل رئال مادرید به خوبی انجام دهد.

۴-مهاجم صرف؛ به نظر می‌رسد که لوس بلانکوس در ترکیب فعلی خود شماره ۹ تخصصی و صرف نداشته باشد. زین الدین زیدان کریم بنزما را دارد اما او یک مهاجم متفاوت به حساب می‌آید. گلزنی و فرصت طلبی هالند بسیار فوق العاده است.

۴-دورتموند یک باشگاه فروشنده است؛ باشگاه آلمانی طی سالیان اخیر نشان داده که در فروش بازیکنان بزرگ خود سرسختی خاصی ندارد؛ موضوعی که در جذب هالند می تواند به رئال مادرید کمک کند.

چرا رئال مادرید نباید هالند را جذب کند؟

۱-هالند می تواند با کمی بیشتر ماندن در بوندسلیگا و انجام بازی های بیشتر برای دورتموند به پیشرفت خود کمک کند و بعد از آن راهی تیم بزرگی مثل رئال مادرید شود.

۲-فشار بازی در رئال مادرید که با هیچ تیم دیگر قابل مقایسه نیست می‌تواند برای هالند سخت و دشوار باشد. سن کم پدیده نروژی می تواند یک فاکتور خوب برای باشد اما در عین حال می تواند یک عامل منفی هم تلقی شود.

۳-حضور در ترکیب اصلی؛ بازیکنی مثل هالند برای درخشش نیازمند حضور در ترکیب اصلی و انجام بازی های زیاد است. او می‌تواند در دورتموند چند سال به عنوان مهاجم شماره یک به فعالیت بپردازد اما در رئال مادرید هیچ چیزی تضمین شده نیست. شما می توانید این موضوع را در لوکا یوویچ مشاهده کنید.

۴-تیم ایده آل؛ هالند برای پیشرفت بازی خود نیازمند به حضور در یک تیم سطح بالا است. با این حال پیش از رفتن به رئال مادرید چه تیمی می تواند این بازیکن را به یک سوپر استار تبدیل کند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا رئال؟؟؟ هالند ماله پرسپولیسه ، مسعود گفته که هزینش مهم نیست یحیی بخواد میارمش ذخیره علی پور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج