جاباما
۹۹۶۱۱۹
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

سرمربی استقلال به فکر دستیار جدید!

با قانون جدید وزارت ورزش فرهاد مجیدی باید به فکر یک دستیار جدید برای خود باشد

خبرورزشی: با قانون جدید وزارت ورزش فرهاد مجیدی باید به فکر یک دستیار جدید برای خود باشد.

فرهاد مجیدی پس از حضور در رأس کادر فنی تیم امید، تصمیم گرفت یکی از دوستان خارجی‌اش که پیشتر در دوره‌های مربیگری در اروپا با او آشنا شده بود را به‌عنوان همکار در تیم فوتبال امید کشورمان کنار خود داشته باشد.

سانچز که از شهریور سال گذشته مد نظر فرهاد مجیدی برای همکاری با او در تیم امید بود دارای مدارک بالای مربیگری در اروپاست و البته در رزومه فعالیت‌های مربیگری اش همکاری با تیم‌های مختلف اسپانیایی از جمله آکادمی باشگاه اسپانیول هم جای دارد. سانچز که دستیار سرمربی اسپانیایی تیم القادسیه کویت بود توانست همراه این تیم به مقام قهرمانی سوپرجام باشگاه‌های کویت هم دست پیدا کند. این مربی البته پیش از این در لیگ باشگاه‌های چین هم فعالیت کرده بود.

فرهاد مجیدی از اوایل اسفند سال گذشته درصدد بود تا این مربی اسپانیایی را به جمع کادر فنی استقلال اضافه کند، اما مشکلات و بحران‌های مدیریتی در هیئت‌مدیره باشگاه موجب شد تا هرگز فرد مشخصی به‌عنوان رئیس و تصمیم‌گیرنده قطعی در باشگاه حضور نداشته باشد که مجیدی بتواند در این باره با او حرف بزند.

از طرف دیگر شیوع بیماری کرونا و ممنوعیت پرواز به ایران و خارج از آن هم مزید بر علت شد تا موضوع حضور این مربی اسپانیایی در استقلال به تأخیر بخورد. از این رو موضوع اضافه شدن سانچز به کادر فنی تیم استقلال هفته‌به‌هفته به تعویق افتاد تا اینکه به تازگی مهدی علی‌نژاد، معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را از جذب بازیکن و مربی خارجی منع کرد.

پیرو همین موضوع مدیران باشگاه استقلال از کادر فنی تیم خواستند برای تقویت تیم در فصل بعد از حالا فقط روی گزینه‌های داخلی متمرکز شوند. در این بین فرهاد مجیدی که صحبت‌هایش را اواخر فروردین سال جاری با سانچز تمام کرده بود تا او پس از جدایی از تیم القادسیه کویت به استقلال بپیوندد وقتی خبر را شنید خیلی ناراحت شد.

البته این تنها شامل حال استقلال نمی‌شود و حکم وزارتخانه برای پرسپولیس نیز لازم‌الاجراست و هر دو تیم سرخابی تهران باید به آن عمل کنند، اما از باشگاه استقلال خبر می‌رسد فرهاد مجیدی حالا در شرایطی که دیگر نمی‌تواند گزینه خارجی را به کادر فنی اش اضافه کند در صدد است تا یک مربی داخلی به خدمت بگیرد.

پیش از این مجید نامجومطلق و صالح مصطفوی مربیان تیم استقلال بودند که از ابتدای حضور مجیدی در کادر فنی این تیم او را همراهی می‌کردند. بهزاد غلامپور و علی ربانی نیز به ترتیب مربی دروازه‌بان‌ها و مربی بدنساز تیم استقلال هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخه لنگ دیگر مربی خارجی نمیخواد که بخوان اضافه کنن

    • f.m

      خاک تو سر سانچز بااین مدرک بالای اروپایی بیاد زیر دست فرناز مجیدی بشه واقعا خجالت آورده خخخخخ

      پاسخ ها

      • حسن ،ازرست

        آقای اف ام،اگرآن مربی خودش دوست داشته بیاددرکنارآقای مجیدی کارکند،شماچراناراحت هستی؟؟توبایدافتخارکنی یک مربی اسپانیایی میخواد بیاددستیاریک مربی ایرانی بشه،،چراماخودمان خودراپایین میدانیم؟؟ دوست عیزیز،این رقابت تیمی نیست بخدا،، این نوعی کم بینی وحسادت است،،،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج