۹۹۶۱۳۲
۳۷ نظر
۵۰۰۵
۳۷ نظر
۵۰۰۵
پ

روحانی: برای آینده کشور باید به دنبال حزب باشیم

رئیس جمهور با بیان اینکه مردم نجیب ایران در روزهای سخت و دشوار در کنار یکدیگر و همدل و همزبان هستند، تاکید کرد: همگرایی و همدلی که پس از کرونا در بین همه دستگاه‌ها، جناح‌ها و آحاد مردم شکل گرفت، یادآور دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بود.

خبرآنلاین: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز دوشنبه در دیدار جمعی از فعالان و نخبگان سیاسی با اشاره به موفقیت ها و دستاوردهایی که در زمینه مبارزه با کرونا بدست آمده، گفت: بی تردید در این عرصه اگر حمایت مقام معظم رهبری از دولت و ستاد ملی مبارزه با کرونا نبود، قطعا نمی‌توانستیم به موفقیت‌های کنونی دست پیدا کنیم.

روحانی اضافه کرد: از همان ابتدای شیوع کرونا در شورای عالی امنیت ملی، مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را هم راستای مصوبات شورای عالی امنیت ملی در نظر گرفتیم و مقام معظم رهبری نیز آن را تایید کردند و ایشان کاملا اشراف داشتند که شرایط کشور ویژه است و تعبیری که در خصوص مصوبات ستاد ملی کرونا داشتند مبنی بر اینکه هر چه ستاد ملی مدیریت و مبارزه کرونا تصمیم بگیرد همان را عمل خواهند کرد، در موفقیت اقدامات این ستاد بسیار حائز اهمیت بود.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: در مقابله با کرونا، به هیچ عنوان از قوه قهریه استفاده نشد و صرفا با توصیه به مردم و همدلی و همراهی مردم توانستیم امور را به پیش ببریم و مردم نیز در این زمینه نجابت، همراهی و بینش بالایی از خود نشان دادند.

روحانی با اشاره به اهمیت سرمایه اجتماعی و تقویت آن گفت: موضوع کرونا نشان داد که نظام از سرمایه اجتماعی بالایی برخوردار است و مردم در روزهای خطر و حادثه همراهی بالایی از خود نشان می‌دهند.

روحانی: برای آینده کشور باید به دنبال حزب باشیم

رئیس جمهور با اشاره به اقدامات دولت یازدهم در زمینه بهداشت و درمان و اجرای طرح تحول سلامت، توسعه فضای مجازی و شبکه ملی اطلاعات و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان اظهارداشت: اقداماتی که طی دولت یازدهم در این سه حوزه انجام شد موجب گردیده که در مواجهه با کرونا حتی در زمینه تخت‌های ویژه بیمارستانی و امکانات و تجهیزات درمانی و پزشکی کمبودی نداشته باشیم.

روحانی اضافه کرد: همچنین اقدامات دولت یازدهم در توسعه فضای مجازی و ارتباطات باعث شده که در این ایام با استفاده از فضای مجازی بتوانیم نیازهای مردم را به ویژه در زمینه آموزش و کسب و کار تا حدود زیادی پاسخگو باشیم.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان نیز در این ایام فعالیت‌ها و دستاوردهای بزرگی داشتند و بسیاری از محصولات آنها در تولید کیت‌های تشخیصی، ونتیلاتور و ماسک ان.95 نه تنها نیازهای داخلی کشور را تامین می‌کند بلکه از قدرت صادرات این محصولات نیز برخوردار شده ایم.

روحانی تصریح کرد: بی تردید اقدامات دولت در زمینه طرح تحول سلامت، توسعه شبکه ملی اطلاعات و شرکت‌های دانش‌بنیان و نیز توجه به بخش کشاورزی و خودکفایی در بسیاری از محصولات بود که ‌توانستیم کرونا را مدیریت و کنترل کنیم.

رئیس جمهور گفت: امروز با توجه به اقداماتی که انجام شده به جایی رسیده‌ایم که در عرصه جهانی سربلند هستیم و بسیاری از قضاوت‌هایی که بدخواهان ملت ایران انجام می‌دادند خود به خود خنثی گردید.

روحانی با اشاره به حمایت دولت از بورس و عرضه سهام بسیاری از بنگاه‌های دولتی در بورس در آینده نزدیک اظهارداشت: اگرچه بورس از فراز و نشیب برخوردار است اما مدیریت هم می‌شود و با عرضه‌هایی که انجام خواهد شد تحول بزرگی در بورس ایجاد خواهد شد و بازار سرمایه رونق پیدا می‌کند.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت وجود حزب در کشور اظهار داشت: معتقدم که برای آینده کشور باید به دنبال حزب باشیم و اگر بخواهیم نظام پایدار بماند و تقویت شود، باید دو سه حزب اصلی در کشور ایجاد شود تا به تناوب کشور را اداره کنند.

در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین مصباحی مقدم، مهندس بهزاد نبوی، مهندس محسن رفیق‌دوست، مهندس سیدحسین مرعشی، دکتر احمد توکلی، دکتر الهام امین‌زاده، سرکار خانم پروانه مافی، دکتر حسین مظفر، دکتر شکوری راد، سرکار خانم زهرا ساعی، دکتر جلالی‌پور، دکتر سبحانی‌فر و دکتر الیاس حضرتی در سخنانی با تقدیر از مدیریت شایسته دولت و وزارت بهداشت در مقابله با ویروس کرونا دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را در حوزه‌های سیاسی و اقتصادی با رئیس‌جمهور در میان گذاشتند.

ضرورت مهار رشد نقدینگی، آموزش عمومی مردم در بازار سرمایه، توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان، توجه به وکیل خانواده و بیمه وکالت، اجرای کامل حقوق شهروندی، تداوم سیاست‌های برجامی و سیاست‌ تعامل با جهان، تلاش برای رفع موانع تولید، تقویت بازار بورس، توسعه شفافیت و حسابرسی، تقویت اعتماد مردم به بازار سرمایه، توجه به اقتصاد دیجیتال و ایجاد کسب و کارهای نو، استفاده از ظرفیت زنان و جوانان، عادلانه کردن سهام عدالت و پرداخت این سهام به اقشار ضعیف و کسانی که آن را دریافت نکردند، تقویت سرمایه اجتماعی و سرمایه نمادین، رفع عوامل کاهش مشارکت مردم در انتخابات، حمایت از طبقه متوسط جامعه و جلب رضایت آنان و توجه به توسعه ارز دیجیتال، از جمله محورهای اصلی سخنان فعالان و نخبگان سیاسی در این دیدار بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تورو خدا نخندونید مردومو

      پاسخ ها

      • صادقى

        به دنبال انسان پاک و..وطن دوست و...دل سوزکشور ومردم باشيد

      • امیر

        مواظب باشید اقای روحانی یکبار دیگه سنگ تو چاه دارد ندازد

    • آرمان عظیمی

      از یکی از اعضا اپلیکیشن //برترینها // یا //اخبار داغ // که با عمو حسن، در ارتباط است، خواهش می کنم که به ایشان بگوید ما در عرصه مهار بیماری نه تنها موفق عمل نکردیم بلکه با تصمیمات اشتباه، سرعت بیماری را تسریع کردیم!!!!!! به دلم موند یه بار این حضرت آقا در حرفاش قبول کنه اشتباه داشته!!!!!!

    • افسانه غفوری

      پس کارت ملی هاکه هوشمند کردیم چرا هنوز به دستمان نرسیده چرا اصلا پیگیری نمیکنید لطفا در بررسی قرار دهید

      پاسخ ها

      • بی نام

        کاغذش از خارج وارد می شد و الان تحریم
        هستیم
        تحریم‌ها هیچ اثری بر ما ندارد

    • بیکار

      حالا قراره صلا حیت این احزاب که تایید میکند اگر کدخدایی باشد بیخیال

    • بی نام

      کشور دیگه فنا رفت تمام

    • بدون نام

      دلار چند شده کسی خبر داره

    • یاسین

      جناب حسن خان بگو دستاورد خودت در این ۷سال چه بوده چه گلی یه سر مردم زدی به جز فقر و بدبختی به جز بیکاری جوانان برو ببین فحشا و تن فروشی زنان به خاطر فقر تو این ۷سال چقدر زیادتر شده؟؟خدا ازت نگذره

    • فرهاد

      حزب نون سنگک هم درست کنید. که فعالیت در حوزه نونی داشته باشه.

    • هم ولایتی

      همین حزب بازیها پدر مردم ومملکت. در آوردن اینا حزب نیستن دشمن خونیین دودشم چشم ما می‌ره یه با ر نشد این حزبا برای آبادانی وپیشرفت دست به دست هم بدن همش چوب لایه چرخ همدیگه میکنن

    • ننه نقلی

      تمام اونهایی که طرفدارت بودن الان شدن مخالف و دشمنت یک نفر را سراغ ندارم بگه روحانی

    • رضا

      حزب فقط حزبه باد.

    • داود.....تبریز اوشاغی

      خواب دیدی....خیر باشه......حسن جون.....

    • fallen

      برای به گند کشیدن بیشتر کشور

    • بدون نام

      آینده ملت رو نابود کردین حالا به فکر حزب هستین!!!!!

    • بدون نام

      رقابت حزبها برای جامعه لازم است تک فکری بودن جامعه ، خطرناکترین شیوه ی اداره ی جامعه است تک حزبی دوره ی شاه ، یکی از عوامل سقوطش بود طبیعی است که افکار در جامعه ، یکسان نباشد باید از این مخالفین استفاده کرد و کار برای آبادانی مملکت ازشون خواست پس در حزب ، این افراد باشند بهتر است و احزاب باهم رقابت کنند بهتر است حذف افکار متفاوت در جامعه خطرناکه....‌به هر حال ، من تخصصی ندارم و از همه عذر می خوام....

    • فری

      مثلا حزب نه چپی نه راستی حزب وسطی وسطی بگیر چیو بگیرم شیش کلافه رو بدمش به کی حزب چپی چپی بگیر چیو بگیرم ...........

    • بدون نام

      تو دیگه آینده ای برای کشور باقی نگذاشتی!

    • امیر هوشنگ عارفیان

      تو ایران هیچ حزبی نتونسته حق مردم را ادا کنه دنبال خدا باشید و پیرو اهل بیت ع تا موفق بشین مثل شهید رجایی سردار سلیمانی بهششتی

    • بدون نام

      مگه تا حالا چی بوده اصلاح طلب و اصول گرا و...
      اینا حذب بودند دیگه چکار کردند مملکت رو به چه روزی در آوردند ما به کسانی احتیاج داریم که بتوانیم به آنها اعتماد کنیم

    • بدون نام

      برای مردم چیزی نمونده دیگه بااین گرونیا

    • بدون نام

      پدر این مملکت را حزب بازی در آورده حالا دنبال حزب جدید می گردید بسه دیگه .

    • کاتب

      اقا تورو خدا دست اسر مردم بردار ما حاضریم حقوق چند ماه باقی مانده شما را بپردازیم دیگه رفع زحمت کنید به درد ما که نمی خوری فقط تعریف از دولت خودت میکنی جلوی آینه واستا کمی با خودت اختلاط کن بگو چه دارم میکنم در پایان از کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی جداگانه عدر خواهی کن تا خداوند تورا ببخشد

    • آریا

      گندی که تو و احمدی نژاد تو این مملکت زدید تا ۱۰۰سال دیگه هم درست نمیشه

    • بدون نام

      برا اینده مملکت ادم با شعور میخوایم نه حزب استاد دکتر رییس

    • بدون نام

      نمی دونستم تو سویس زندگی میکنم اینا رسما ملتو ابله فکر کردن

    • بدون نام

      خیر ببینی بعد از این دوسال دیگه برا اینده نظر نده

    • بدون نام

      کشور رو به گند کشیدی بسه دیگه مردم ازت متنفرننننننننن

    • ب

      برای ادامه باید دنبال صلح باشید حتی خونی ترین دشمن

    • بدون نام

      اگرمثل برخی احزاب تنبل وفشل نشودکه فقط برای ایام انتخابات ازخواب خرگوشی بیدارمیشوند؟

    • بدون نام

      حزب فقط حزب خدا. آن حزب الله هم المفلحون.

    • یا حق

      مرد حسابی بعد هشت سال به فکر حزب افتادی

    • ناشناس

      حزب زیاده ولی دم انتخابات آنقدر حزب در ایران هست و هر کس دبیرکل یا سخنگو داریم فقط در ۴۰ سال یکبار اسمشان گفته میشه انهم دم انتخابات یعنی حزب انتخاباتی هستند حزب ساختار مند و هدفمند برنامه ریز و برنامه محور وجود خارجی ندارد

    • علی

      حزب اصولگرای شماره ۲ تاسیس کنید

    • بدون نام

      حزب ایشون سوخته ، میخواد با ترفند دیگه بیان به میدان .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج