جاباما
۹۹۶۱۶۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تبریک جالب رئیس رئال به دورتموند

فلورنتینو پرز رئیس رئال، پیروزی پرگل دورتموند برابر شالکه در دربی روهر را به یوآخیم واتسکه مدیر باشگاه آلمانی تبریک گفته است.

ورزش سه: فلورنتینو پرز رئیس رئال، پیروزی پرگل دورتموند برابر شالکه در دربی روهر را به یوآخیم واتسکه مدیر باشگاه آلمانی تبریک گفته است.

روز شنبه بوندسلیگا نخستین لیگی بود که پس از شیوع کرونا کارش را از سر گرفت. ۵ بازی به انجام رسید؛ از جمله دربی روهر بین دورتموند و شالکه. در دیداری که دورتموند توانست با ۴ گل بر شالکه پیروز شود و ارلینگ هالند پدیده نروژی این تیم روی سه گل نقش اصلی را ایفا کرد. ستاره ای که رئال سخت به دنبال اوست.

ارتباط بین دو باشگاه رئال و دورتموند در بهترین شلک خود قرار دارد ولی بعید است هالند همین تابستان راهی باشگاه مادریدی شود. پرز رئیس رئال اما امیدوار است تابستان ۲۰۲۱ بتواند انتقال هالند را نهایی کند.

طبق ادعای یواخیم واتسکه، فلورنتینو پرز پیروزی دورتموند برابر شالکه را به وی تبریک گفته است.

او به اسکای اسپورتس آلمان گفت:« ما نخستین لیگی بودیم که شروع به فعالیت مجدد کردیم و به همین دلیل تبریکات مختلفی به من گفته شد. از فلورنتینو پرز گرفته تا یورگن کلوپ به من تبریک گفتند. رئیس رئال همچنین پیروزی ما بر شالکه را یک نمایش فوق العاده خواند و آن را هم تبریک گفت.»

تبریک پرز به دورتموند در روزهایی که رسانه های اسپانیایی از هر طرف خبر و شایعه ای جدید در مورد هالند منتشر می کنند، در نوع خود جالب به نظر می رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج