۹۹۶۲۷۶
۱۲ نظر
۵۰۰۴
۱۲ نظر
۵۰۰۴
پ

حمیداوی: پرسپولیس را قهرمان اعلام کنید

مدیرعامل باشگاه معتقد است که ما به‌هیچ‌وجه امکانات تیم‌های اروپایی را نداریم و برگزاری مسابقات می‌تواند میزان ریسک‌پذیری درمورد ابتلا به کرونا را افزایش دهد.

ورزش سه: فرهاد حمیداوی در گفتگویی تلفنی در برنامه فوتبال برتر درباره مواضع باشگاه شهرخودرو صحبت کرد.

او ابتدا درخصوص ادامه لیگ برتر گفت: «اگر اجازه دهید من چند نکته را بگویم. از روز اول گفتم که برگزاری لیگ برتر از خردادماه به شهریورماه موکول شود. یک سری از رسانه‌ها مدعی شدند که من تمایل به رنگی را دارم. درصورتی‌که من از همین حالا اعلام می‌کنم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر.»

او با اشاره به اینکه به دنبال تامبن منافع شخصی نبود تصریح کرد: «من چون خودم فوتبال بازی کردم، فکرمی کنم که شرایط برای قهرمانی پرسپولیس از هر وقتی مهیاتر است. من که به دنبال قهرمانی نیستم، پس اگر مثلاً من ۳۰ امتیاز دارم و اعلام کردم که مسابقات در شهریور برگزار شود آیا امتیازاتم افزایش می‌یابد؟ یا درجایی گفته‌اند که حمیداوی از ترس پرداخت پول این حرف‌ها را زده است. من از شما می‌پرسم آیا اگر مسابقات به تاریخ شهریورماه موکول شود از مبلغ قراردادی بازیکنی کم خواهد شد؟»

حمیداوی در ادامه افزود: «آیا ما از امکاناتی که در فوتبال آلمان موجود است بهره‌ می‌گیریم؟ من شنیدم بازیکنان تیمی در آلمان در سه زمین و در دسته‌های ۶ نفری تمریناتشان را برگزار می‌کنند. این در شرایطی است که شهر خودرو هنوز فاقد زمین تمرین است. یا این مثال را با توجه به اینکه تمام اقوام من در آبادان در قرنطینه به سرمی‌برند برای شما بزنم، بااین‌حال چطور می‌شود در آبادان فوتبال برگزار شود؟»

وی درارتباط با راهکاری برای برگزاری لیگ نوزدهم گفت: «من که پزشک نیستم، اما گفتم یا در شهریورماه لیگ نوزدهم پیگیری شود و یا لیگ بیستم با همین جایگاه تیم‌ها آغاز شود تا برای اولین بار لیگ بیستم با یک نظم اصولی برگزار شود. شاید در این ماه از میزان استرس درگیری با ویروس کرونا کمتر شود. یادتان باشد ما در این ماه برگزاری مقدماتی جام جهانی را نیز داریم.»

وی همچنین در ادامه تأکید کرد: «انصافاً برای من ِمشهدی برگزاری بازی‌ها بدون تماشگرو بازی در زمین شهری دیگر اجحاف نیست؟ اصلاً امکانات بازیکنان و کل لیگ ما با اروپای قابل‌مقایسه است؟ برای مثال همین آب‌معدنی راحت‌ترین را انتقال است. چطور می‌توانیم جلوی انتقال ویروس از همین طریق را بگیریم؟»

مدیرعامل باشگاه شهرخودرو در پایان تأکید کرد: «سهیل مهدی دوست عزیز من است اما از سازمان لیگ لااقل انتظار داشتم تمام مدیران لیگ برتری را دعوت می‌کرد و یک تصمیم نهایی از آن جلسه بیرون می‌آمد. آیا اگر همه تیم‌ها متفق‌القول برای پایین آمدن ریسک‌پذیری شیوع ویروس کرونا می‌گفتند پرسپولیس قهرمان شود، شما ناراضی بودید؟ باور کنید گرفتن چنین تصمیماتی آن‌قدرها هم سخت نیست. مثلاً اگر مشکل درباره سهمیه آسیا است. باید بگویم ما که پنجم لیگ هستیم، پس تیم‌های اول تا چهارم آسیایی شوند و ما مشکلی نداریم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما پرسپولیسیها قهرمانی رو در زمین میخوایم مثل مرد بیاید و لیگ رو ادامه بدید و اگر چناچه لیگ تعطیل شد موضوع فرق میکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یس

      • بدون نام

        این دادہ دستتون لنگی دارہ مسخرہ سازمان لیگ میکنہ وقتی مربیش با زور دو تا وزارت خونہ گرفتین ھمہ ی حرفاش زد

      • حسن ،،ازرشت

        آقاجان،منظوراین است که لیگ برگذارنشود،، نظرآقای حمیداوی خیلی جالب است،جان والله جان جوانان درخطراست، فقط قهرمانی پرسپولیس زیرسوال است،آقای حمیداوی باچه منطقی میگوییدپرس.پولیس قهرمان شود ؟؟اگربازیهابرگذارشودخیلی اتفاقات ممکن است پیش بیافتد،،چطوراست امسال لیگ قهرمان نداشته باشد،مگردنیابهم میخورد؟؟ بله ادامه بازیهااصلا اصولی نیست

    • بدون نام

      فقط و فقط بحث مالیه جناب حمیداوی! یه فیلم پخش شده بود که مردم ریخته بودن جلوی دفترتون شاکی و طلبکار بودن.. بحث شما و امثال شما فقط بحث مالیه اما کیسه و سپاهان بحثشون قهرمان نشدن پرسپولیسه فقط و فقط

    • ابی

      تا حالا اسم ارتش سرخ بگوشتان نرسیده ما ارتش سرخیم کار ارتش مردانه جنگیدن است ما در میدان مبجنگیم و قهرمان میشویم و برای رسیدن به این هدف حاضریم کشته هم بدهیم
      به ترسوها جام نمی دهند

    • بدون نام

      چقدر رنگ عوض میکنید تا پریروز علیه باشگاه پرس پلیس بودی

    • بدون نام

      باشه فقط منتظر تو لنگی بودیم

    • حسین ازتبریز

      قهرمانی فقط وفقط شایسته پرسپولیسه
      والسلام.

      پاسخ ها

      • Araz

        اسم تبریز رو لکه دار نکن حودشیرین

    • بدون نام

      آخه احمق
      چه تضمینی میدی که شهریور و مهر اوضاع بدتر از این نشه

    • بدون نام

      اقای ابی بروببین امتیازهای لنگ چطوری وازچه راهی به دست اومده که رسیده بالاجدول بعد بیا بگو لنگ را قیرمال کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج