۹۹۶۳۴۳
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

واکنش نیکبخت به برگزاری مسابقات پلی‌استیشن

پیشکسوت فوتبال در مورد شروع مجدد لیگ و حرف و حدیث‌های پیرامون آن صحبت کرد.

ایلنا: علیرضا نیکبخت در خصوص اعلام تاریخ شروع لیگ برتر اظهار داشت: نظر خاصی در این مورد ندارم به هر حال تصمیمی است که گرفته شده و باید دید به چه شکلی قصد دارند آن را انجام دهند. فکر نمی‌کنم حدود ۲۰ روز تمرین و بدنسازی برای آماده‌شدن بازیکنان کافی باشد و بعدش مشکلات بدنی پیش می‌آید و ممکن است مصدومیت‌های زیادی را شاهد باشیم و از آن طرف شروع لیگ بعد به مشکل می‌خورد.

وی در مورد اینکه مدیرعامل تراکتور پیشنهاد داده بقیه بازی‌ها در پلی استیشن انجام شود هم گفت: اتفاقاً به نظرم پیشنهاد جالبی است (خنده). اینطوری هیچکس هم کرونا نمی‌گیرد. البته در بازی‌های FIFA فکر می‌کنم تیم‌های ایرانی را نداشته باشیم و مهندسان کشورمان باید دست به کار شوند و بازی ایرانی تولید کنند تا از آن استفاده کنیم و اتفاقا فکر می‌کنم بعدش هم دعوا باشد که چرا فلانی را قوی ساختید و آن یکی را ضعیف.

پیشکسوت فوتبال در مورد نشستی که چندی پیش با سعادتمند داشت هم توضیح داد: از ما دعوت شد و رفتیم یک صحبت کوتاهی با هم داشتیم. در صحبت‌ با سعادتمند گفتم سعی کنند بیشتر روی فوتبال پایه سرمایه‌گذاری کنند تا بعداً از داشته‌های خودشان استفاده کنند. خیلی باشگاه‌ها در دنیا هستند بازیکن تولید می‌کنند و چند سال هم از او استفاده می‌کنند و بعداً به چند برابر قیمت او را می‌فروشند و خودش یک سرمایه‌گذاری است.

نیکبخت در مورد اینکه چه نظری در مورد عملکرد سعادتمند دارد گفت: نمی‌دانم عملکردش چطور خواهد بود و هنوز زود است در موردش قضاوت کنیم. تا امروز که عملکرد خاصی از او ندیدم.

وی در مورد قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی از سوی وزارت ورزش برای سرخابی‌ها هم عنوان کرد: به هر حال وزارت ورزش متولی دو باشگاه است و اختیارش را دارد و تصمیم گرفته این کار را بکند. مشکل جذب بازیکن خارجی این است که ارزش پول ملی ما کم شده و یک بازیکن با قیمت مناسب به ریال که تبدیل کنی کلی پولش می‌شود ولی در اصل خود آن بازیکن گران نیست. من ۱۰ سال قبل قیمتم ۴۰۰ هزار دلار بود و الان فکر می‌کنم قیمت تیام هم همین قدر باشد. در واقع ۴۰۰ هزار دلار قیمت یک بازیکن گران نیست ولی به پول ما می‌شود چند میلیارد.

نیکبخت در پایان در واکنش به صحبت‌های معدنچی که گفته بود او از ترس پرواز خودش را به مصدومیت می‌زد تا سفرهای طولانی را همراه تیم نباشد گفت: مهزراد بچه خوبی است و با هم دوست هستیم. حرف او درست است و من از پرواز می‌ترسم و شاید چند بار هم خودم را به مصدومیت زدم تا همراه تیم پرواز نکنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sajad

      بابا مطمئن باشه دیگه کیسه ها اینقدر احمق نیستن که تورو تو خودشون راه بدن یادشون نرفته که جیغ میزدی پشت بلنگو میگفتی هر کی میگه من استقلالیم اشتباه میکنه من پرسپولیسیه تیرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به نظرم ایشون تبدیل شده به چوب دو سر ... حداقل تا زمانی که دوباره نگفته بود من کیسه کشم پیش پرسپولیسی ها خیلی احترام داشت ولی الان نه اینور رو داره نه اونور

    • بدون نام

      این کیه دیگه

    • mohamad

      اب بریزانجاکه میسوزه بی چاره توچوب دوسرنجس شدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج