۹۹۶۵۴۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

گلاره عباسی: با نابینایان آرزویم برآورده می‌شود

گلاره عباسی درباره تجربه همکاری با سینمای نابینایان، اظهار کرد: به کاری گره خورده‌ام که عاشقانه دوستش دارم و آرزوهایم برآورده می‌شود. من آرزوی تولید کارهای فرهنگی و کار در این محیط را داشتم. شبانه‌روزی کار می‌کنم و خسته هم نمی‌شوم.

خبرگزاری ایسنا: گلاره عباسی درباره تجربه همکاری با سینمای نابینایان، اظهار کرد: به کاری گره خورده‌ام که عاشقانه دوستش دارم و آرزوهایم برآورده می‌شود. من آرزوی تولید کارهای فرهنگی و کار در این محیط را داشتم. شبانه‌روزی کار می‌کنم و خسته هم نمی‌شوم.

گلاره عباسی، بازیگر که مهمان محمدرضا حسینیان در برنامه «باغ رمضان» بود، در سخنانی درباره تجربه همکاری با سینمای نابینایان اظهار کرد: ما یک گروه برنامه ساز در «سوینا» هستیم. «سوینا» یعنی سینمای مخصوص نابینایان. ما روی سکانس‌هایی از فیلم مثل سکوت توضیحات می‌گذاریم و یک بار در ماه نیز در سینما چهارسو اکران داشتیم که عزیزان نابینا با خانواده‌هایشان می آمدند و فیلم می‌دیدند. ما توضیحات می‌گذاشتیم و به همین خاطر هم دیگر نیازی به سوال کردن نداشتند. این کار را هنرمندانی همچون حامد بهداد، رضا کیانیان و ستاره اسکندری انجام می‌شد.

گلاره عباسی: با نابینایان آرزویم برآورده می‌شود

او در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا کارکردن با نابینایان او را به خدا نزدیک‌تر کرده است، توضیح داد: من کاری نمی‌کنم و فقط از حضور بچه‌ها استفاده می‌کنم. معجزه این بچه‌ها هستند و من لطفی در حق آنها نمی‌کنم. آنها من را با جهانی آشنا کردند که نمی‌شناختمش و در واقع آنها در حق من لطف می‌کنند. من مخاطبی در سینما پیدا کردم که آنها من را می‌دیدند ولی من تا دیروز آنها را نمی‌دیدم. من شاید هیچ‌وقت نمی‌توانستم بدون وجود این بچه‌ها یک رادیوی اینترنتی داشته باشم.

عباسی افزود: من به کاری گره خورده‌ام که عاشقانه دوستش دارم و آرزوهایم برآورده می‌شود. من آرزوی تولید کارهای فرهنگی و کار در این محیط را داشتم. شبانه‌روزی کار می‌کنم و خسته هم نمی‌شوم. من هم مشکلات همه را دارم از جمله کرونا، مشکلات اقتصادی، دوری از خانواده و داشتن بیمار، ولی یک جاهایی می‌گویم اینها بهانه‌های بزرگ خوشبختی هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج