جاباما
۹۹۶۵۷۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

حبیبی از سرمربیگری تیم ملی هندبال کنار رفت

در جلسه کمیته فنی فدراسیون هندبال علیرضا حبیبی به دلیل آنچه مشعله کاری عنوان شد از سرمربیگیری تیم ملی کنار رفت‌.

خبرگزاری ایسنا: در جلسه کمیته فنی فدراسیون هندبال علیرضا حبیبی به دلیل آنچه مشعله کاری عنوان شد از سرمربیگیری تیم ملی کنار رفت‌.

جلسه کمیته فنی فدراسیون هندبال امروز (سه‌شنبه) با حضور علیرضا پاکدل رییس فدراسیون، حمیدرضا عزتی سرپرست دبیری و سایر اعضا، در سالن کنفرانس فدراسیون تشکیل شد. علیرضا حبیبی با توجه به آنچه که عنوان شد از سمت سرمربیگری کناره گیری کرد.

در ابتدای این جلسه که حدود چهار ساعت به طول انجامید، آسیب شناسی نتایج تیم ملی بزرگسالان در دو تورنمنت مهم سال گذشته یعنی انتخابی المپیک و قهرمانی جام ملت‌های آسیا در دستور کارقرار گرفت. پس از صحبت‌های رییس فدراسیون و گزارش فنی علیرضا حبیبی سرمربی تیم، اعضای کمیته فنی به اظهار نظر در رابطه با عملکرد بازیکنان و کادر فنی پرداختند.

در ادامه با طرح موضوع چگونگی تشکیل تیم های ملی، برنامه ریزی برای آینده و همچنین در خصوص کادر قبلی تیم ملی بحث و تبادل نظر شد. در پایان ضمن تشکر از زحمات ارزشمند و تلاش‌های کادر قبلی تیم ملی و با توجه به صحبت هایی که از قبل با سرمربی تیم ملی صورت گرفته بود و مشکلات مطرح شده از طرف علیرضا حبیبی و از طرفی با توجه به برخی مسایل شخصی و کاری ایشان، مقرر شد در خصوص کادر جدید تیم ملی تصمیم گیری شود.

ضمنا در این جلسه در راستای توجه به استعدادها و همچنین پشتوانه سازی برای تیم ملی بزرگسالان و در پیش نبودن مسابقات رسمی در رده بزرگسالان در سطح آسیا طی سال ٩٩، مقرر شد در سال جاری فقط تیم ملی زیر ٢۵ سال در قالب تیم ملی امید و با کادر جدید تشکیل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینجا نباید زیادی خرج کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج