جاباما
۹۹۶۶۷۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

چشمی رباط داد و برایش خانه اجاره کردند

مدیر برنامه های مدافع استقلال نسبت به گزارش کمیسیون تحقیق و تفحص مجلس در مورد اجاره خانه برای این بازیکن واکنش نشان داد.

ورزش سه: مدیر برنامه های مدافع استقلال نسبت به گزارش کمیسیون تحقیق و تفحص مجلس در مورد اجاره خانه برای این بازیکن واکنش نشان داد.

امروز کمیسیون تحقیق و تفحص مجلس در گزارشی به ایرادهایی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دارند اشاره کرد و در بخشی از آن به رفتارهایی که با بازیکنان این دو تیم شده است و قراردادهایی که با آنها بسته شده اشاره شد. در بخشی از این قسمت اشاره شده بود که باشگاه استقلال اجاره خانه روزبه چشمی را پرداخت کرده که این خلاف قانون است.

مدیر برنامه های روزبه چشمی در این باره گفت: من باید توضیح بدهم تا ذهن هواداران روشن شود، ماجرای خانه روزبه مربوط به لیگ پانزدهم می شود که او رباط صلیبی اش پاره شده بود،در آن زمان او در کرج زندگی می کرد‌و باشگاه برای ۳ ماه این کار را کرد که این بازیکن مجبور نباشد با پای گچ گرفته این راه طولانی را به کیلینیک برود.

او ادامه داد: خیلی از باشگاه ها برای بازیکنان شان در این شرایط هتل اجاره می کنند اما در زمان روزبه آقای توفیقی و افشارزاده برای کاهش هزینه های باشگاه این خانه را برای سه ماه در اختیار او قرار دادند که خودتان هم می دانید بسیار به صرفه تر از اقامت در هتل است.

مدیر برنامه های مدافع استقلال در مورد اجاره این خانه گفت: فکر می کنم مبلغ اجاره این خانه در مجموع ۱۲ میلیون تومان شده باشد که نسبت به کارهای دیگری که باشگاه می توانست برای او انجام بدهد خیلی کمتر است. تاکید می کنم کل مدت حضور او در این منزل ۳ ماه بود و هواداران استقلال نباید فکر کنند باشگاه خانه ای به روزبه داده است یا اجاره آن را پرداخت کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باشگاه سر خود کرده .مگه کی بوده براش از بیت المال خرج کردن .مگه وقتی کارگری .کارمندی .مهندسی .دکتری و....گرفتار میشه کسی بدادش میرسه با چندقاز حقوق جناب روزبه از دستمزد میلیاردی و پادش ها و اوپشن های چند صد میلیونیش خونه اجاره کنه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج