۹۹۶۷۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۳
پ

میناوند: چرا استقلالی‌ها برای شاکر پست نگذاشتند؟

با زمزمه‌هایی که درخصوص شروع مجدد رقابت‌های فوتبال در کشور به راه افتاد، در این یکی‌دو روز گذشته موج گسترده‌ای از انتقادات و زیرسوال بردن این تصمیم به راه افتاد و افراد مختلف فوتبالی با فعالیت‌های زیاد در فضای مجازی به‌دنبال تغییر این رویکرد هستند.

فرهیختگان: با زمزمه‌هایی که درخصوص شروع مجدد رقابت‌های فوتبال در کشور به راه افتاد، در این یکی‌دو روز گذشته موج گسترده‌ای از انتقادات و زیرسوال بردن این تصمیم به راه افتاد و افراد مختلف فوتبالی با فعالیت‌های زیاد در فضای مجازی به‌دنبال تغییر این رویکرد هستند.

ازطرفی هم پرسپولیسی‌ها معتقدند این هجمه‌ها برای این است که آنها نتوانند در کسب قهرمانی لیگ پوکر کنند و درخواست فوتبالی‌ها برای به‌تعطیلی کشاندن لیگ برتر برای مشکلات موجود درخصوص ویروس کرونا نیست. با فوت یک فوتبالیست جوان حمله به وزارت ورزش برای شروع رقابت‌های فوتبال بیشتر هم شده است پیشکسوت قرمزها هم معتقد است که اعتراض‌ها پشت‌پرده دارد. گفت‌وگو با مهرداد میناوند درخصوص این مسائل را در ادامه می‌خوانید.

اوضاع پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنید؟

اتفاقات خوبی رخ داده، اما خبر دارم که برخی مسئولان فعلی و قبلی از بسیاری از اسناد محرمانه باشگاه عکس و فیلم تهیه کرده‌اند که در آینده می‌تواند به ضرر پرسپولیس تمام شود. باید از افرادی که این کار را کردند، تعهد بگیرند که آنها را منتشر نکنند.

منظورتان از اسناد محرمانه قرارداد بازیکنان است؟

بله، قرارداد بازیکنان و سایر قراردادهایی است که در باشگاه وجود داشته و واقعا در هیچ باشگاه داخلی و خارجی مشابه این کار را ندیده‌ایم. این کار مثل این است که بیایند و از خانه آدم فیلم بگیرند و ببرند پخش کنند. این اسناد محرمانه است و اصلا یک بازیکن نباید از قرارداد دیگر بازیکن تیم خبر داشته باشد، چراکه این می‌تواند باعث اختلاف شده و جو تیم را برهم بزند.

این موارد باید بین سرمربی و مدیر باشگاه بماند. افرادی در باشگاه آقایان را درحال تصویربرداری از قراردادها دیده‌اند. این اقدام می‌تواند در آینده به پرسپولیس لطمه بزند؛ درست مثل اتفاقی که شب قبل از دربی رخ داد و قرارداد بازیکنان لو رفت و اگر درایت مسئولان و بزرگ‌ترهای تیم نبود، قطعا جو تیم را برهم می‌زد. آقایان که برخی‌شان به استقلال هم تعلق خاطر دارند، نشان داده‌اند کارهایی را انجام می‌دهند که به نفع خودشان باشد نه پرسپولیس؛ درست مثل جریان انتخاب کارگزار!

همکاری مجدد با آتیه داده پرداز را چطور می‌بینید؟ خیلی‌ها از یک قرارداد ترکمانچای می‌گویند و ظاهرا همان قرارداد قبلی پابرجاست.

به نظر من افرادی که در این شرکت فعالیت می‌کنند، حرفه‌ای هستند و پول خوبی هم قرار است به باشگاه تزریق کنند، اما چیزی که در این بین مطرح است، طریقه هزینه کردن این پول است، چراکه در گذشته هم داشته‌ایم که پول‌های کلان به باشگاه رسیده و درنهایت هم کسی متوجه نشده که این پول‌ها کجا خرج شده است. حالا باید تسویه تمام بدهی به بازیکنان در اولویت باشد. ۵،۴ سال است که سر ما پرسپولیسی‌ها را در جامعه بالا نگه داشته‌اند و برایمان جام‌های زیادی آورده‌اند. به‌نظر من پول آنها را باید با یک عذرخواهی پرداخت کرد.

شما در مقطعی منتقد رسول‌پناه بودید، اما حالا حمایت می‌کنید!

من یک‌بار این آقا را در زمان انصاری‌فرد دیده بودم. آن زمان برای ۶ میلیونی شدن اپلیکیشن که الان هم اعتقاد دارم انجام‌شدنی است، به دیدن انصاری‌فرد رفته بودم که این آقا هم حضور داشت و آن تنها دیدار ما با هم بود. الان هم می‌گویم اصلا رسول‌پناه را نمی‌شناسم، ولی خوشحالم که مثل برخی دیگر از مسئولان، آقای دوربینی و اهل مصاحبه و حضور در برنامه‌های مختلف تلویزیونی نیست.

باشگاه هم که پولی در این مدت نداشته که کسی بخواهد ببرد و بخورد، وگرنه موضع من نسبت‌به قبل تغییری نکرده است و نه دنبال پول هستم و نه پست و مقام که بخواهم پرسپولیس را به خاطرش با کسی معامله کنم. اگر هم حرفی می‌زنم، به‌خاطر این است که خودم را درقبال دوستداران پرسپولیس مسئول می‌دانم.

برسیم به لیگ. همچنان تلاش می‌شود که مسابقات برگزار نشود!

اینها با چهارمین قهرمانی پیاپی پرسپولیس مشکل دارند و دست‌به‌دست هم داده‌اند تا این اتفاق نیفتد. البته برخی تیم‌ها هم درحال سقوط هستند و می‌گویند با تعطیلی بی‌نتیجه در لیگ برتر می‌مانند و برخی هم حساب‌وکتاب می‌کنند و می‌بینند تعطیلی لیگ ازلحاظ مالی برایشان بهتر است.

آقایان می‌گویند لیگ تعطیل و ۴ تیم بالای جدول بروند آسیا، اما از کجا معلوم برخی‌شان در این هفته‌های پیش‌رو مجوز لیگ قهرمانان را کسب کنند؟ این‌گونه حقوق تیم‌هایی مثل فولاد که زحمت می‌کشند ضایع نمی‌شود؟ بعد مگر قرار است ۲ ماه دیگر که لیگ جدید شروع می‌شود، اتفاق خاصی برای کرونا بیفتد؟ من می‌گویم در فوتبال را تخته کنید و بروید دنبال زندگی‌تان تا کرونا نابود شود. البته در این صورت فوتبالیست‌هایی که دم از تعطیلی لیگ می‌زنند هم باید حرف بزنند که چطور می‌خواهند زندگی‌شان را بگذرانند. تازه آقایان بگویند که بازی‌های آسیایی و جام جهانی را می‌خواهند چه‌کار کنند؟

فوت یک فوتبالیست جوان هم به این حرف‌ها دامن زده است.

بله، من هم این مصیبت را به خانواده این جوان تسلیت می‌گویم، اما حرفم این است که نباید از این موضوع سوءاستفاده شود. مگر این بازیکن در زمین فوتبال کرونا گرفته؟ ۲ ماه‌ونیم از تعطیلی اماکن ورزشی می‌گذرد و منطقی پشت این حرف‌ها نیست. چرا آقایان روزی که احمد شاکر فوت کرد، پست مشترک نگذاشتند؟ مگر او هم جوان بااستعداد این مملکت نبود؟ ببینید با محمود فکری که یک حرف حق را زد، چه‌ها که نکردند. تمام این اتفاقات توسط شخصی هدایت می‌شود که در لیگ برتر برای تیم‌ها مربی جابه‌جا و بازیکن معرفی می‌کند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بابک

      هراز چند گاهی
      یه چرت و پرت میگی خودتو نشون بدی
      خبری ام چون لنگی اس چاپ میکنه
      مث بقیه ورزشکارا تو متن ورزش,باش,نه تو حاشیه
      واقعا خجالت بکش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همین حرفا رو میتونستید اونموقع یه قائدی بزنید قبل از اینکه قتل کنه و یا به فرناز بگید از اسم دیگران سواستفاده نکنید

    • اس

      میخام بببنیم اینهمه پیشکسوت با شخصیت داره تیم پرسپولیس چرا همش صحبتای اینو پیروانی باید چاپ بشه

    • امیر ارسلان

      هم این خبرنگار برترین ها مشکل داره...
      تکلیف میناوند هم که مسخصه!
      نمی دونم چه اصراری برای مصاحبه با این ...هست

      پاسخ ها

      • پرسپولیس❤❤❤6❤❤❤

        زنده باد پرسپولیس وپرسپولیسی

    • تاجی باغیرت

      آخه من نمیدونم به تو چه ربطی داره

    • بدون نام

      کجای حرفش ناحسابه؟

      پاسخ ها

      • محمد

        هیچ ربطی نداره ..یه موضوع تصادف ...اگه راست میگه چراخودش درموردمحمدخانی وشهلا جاهد پست نگذاشت

    • بدون نام

      زیادازش خوشم نمیاد ولی همینکه کیسه کشارومیسوزنه دمش گرم

    • بدون نام

      سلام بانو خوب تو چرا نگذاشتی لنگی

    • بدون نام

      این مینا باز پیداش شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج