۹۹۶۷۶۵
۱۴ نظر
۵۰۱۳
۱۴ نظر
۵۰۱۳
پ

فرصت تمام شد، قبوض برق را پرداخت کنید

با شیوع ویروس کرونا و به منظور همکاری با مشترکان خانگی و تجاری، قرار شد تا پایان اردیبهشت ماه برای پرداخت قبوض فرصت داده شود که عملا با پایان یافتن اردیبهشت ماه این فرصت به پایان می‌رسد و مشترکان موظف به پرداخت قبوض خود هستند.

خبرگزاری ایسنا: با شیوع ویروس کرونا و به منظور همکاری با مشترکان خانگی و تجاری، قرار شد تا پایان اردیبهشت ماه برای پرداخت قبوض فرصت داده شود که عملا با پایان یافتن اردیبهشت ماه این فرصت به پایان می‌رسد و مشترکان موظف به پرداخت قبوض خود هستند.

تسهیلات در نظر گرفته شده برای مشترکان خانگی که توان پرداخت ندارند و مشترکان تجاری آمپری در نظر گرفته شده بود و در این زمان نیز برق هیچ کدام از مشترکان قطع نشد. مصطفی رجبی مشهدی - سخنگوی صنعت برق کشور - در این رابطه به ایسنا گفت: به منظور استمرار خدمات مطلوب در تابستان از تمام مشترکان تقاضا داریم که نسبت به پرداخت قبوض برق خود اقدام کنند.

وی ضمن تشکر از مشترکانی که اقدام به پرداخت قبض برق خود کرده اند، گفت: پرداخت قبوض تقریبا به روال عادی برگشته و درصد محدودی قبض خود را پرداخت نکرده اند.

رجبی اظهار کرد: باتوجه به اینکه بیش از ۷۰ درصد از سهم هزینه ای صنعت برق مربوط به تولید کنندگان برق خصوصی و یا پیمانکاران تعمیر و نگهداری و تامین کنندگان تجهیزات شبکه برق است، با پرداخت به موقع قبوض برق توسط مشترکان کمک زیادی به استمرار خدمات رسانی مطلوب و پرداخت مطالبات بخش خصوصی خواهد شد.

سخنگوی صنعت برق با اشاره به روند گرم شدن دما هوا و افزایش استفاده از کولرهای گازی و آبی گفت: مشترکان می توانند با تنظیم درجه کولرهای گازی بین ۲۴ تا ۲۵ درجه و استفاده از دور کند کولرهای آبی، بین ۱۰ تا ۲۰ درصد از هزینه برق خود را کاهش دهند.

اواسط فروردین ماه نیز رضا اردکانیان - وزیر نیرو - اعلام کرد: پس از شیوع ویروس کرونا جزو دستگاه‌هایی بودیم که قبل از اینکه از ما خواسته شود، اعلام کردیم مشترکانی که برای پرداخت قبوض مشکل دارند تا پایان اردیبهشت ۹۹ برای پرداخت آن مهلت دارند، اما درخواست ما این است کسانی که مشکل ندارند، قبوض را پرداخت کنند، زیرا در غیر این صورت این صنعت، چون متکی به این منابع است تحت فشار قرار می‌گیرد.

به‌گفته وی، ۲۰ درصد از منابع درآمدی را دریافت کردیم که این وضع قابل ادامه نیست، بنابراین کسانی که مشکلی ندارند برای استمرار خدمات رسانی، وظیفه شهروندی خود را انجام دهند. با این وجود این طرح تا زمان اعلام شده ادامه یافت اما اکنون از مشترکان خواسته شده تا نسبت به پرداخت قبوض برق خود اقدام کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لطفا این خبر رو به بصره عراق وترکیه نیز مخابره کنید .....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه اونا که مادام‌العمر معاف هستن تازه آب وگازو نفت وچیزهایه دیگرهم همینطور عزیز دل برادر

      • بدون نام

        اگه این خبر به عراق و ترکیه برسه اسلام به خطر می افته و دیگر هیچ

      • پارسی

        ای کاش میشد بریم فلسطین زندگی کنیم
        انقدر که ایران بهشون رسیدگی میکنه

    • بدون نام

      خود من مستاجر وبیکار ویارانه هم ندارم چطوری پول برق را پرداخت کنم خدایشش زندگی سگی داریم ولا بریدم دیگه هر روز ارزوی مرگ میکنم

    • وحید

      مامور حاکم بزرگ میتی کمان!

    • بدون نام

      اما اینقدر گرونش کردید که مردم زورشون میاد پرداخت کنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        .... چرا وزارت ..فشار .. حتی یک دوره آب و برق را رایگان اعلام نکرد؟

    • بدون نام

      همش الکی بود این فرصتا دروغ بود من خودم یه وام کوچلو از کمیته امداد گرفته بودم همون اخر اسفند بهم پیام دادن قسطتو واریز کن حالا قسط چقد بود ؟ ۷۰ تومن دروغگوا

    • بدون نام

      شماها گرگ بارون دیده هستید
      هیج چیزی را به رایگان به مردم نمیدهید
      خدا میداند چقدر دلتون برای یکم خرداد۹۹ لک زده بود
      چرا نمایش بازی میکنید؟

    • لاکپشت سبز

      فرصت هم تموم نبود ما قبضو نمیتونیم پرداخت کنیم خودتون گفتین آب وبرق رایگان

    • الهه

      قبل ازکرونابازیتون پول برق ما۹۰تومن میآمد.اما فرصت طلب بی وجدان یه دفعه ۳۷۰ تومن قبض آوردکه باعث شدمنی که فشارم همیشه پایین بوددچارفشار۱۸ بشم.خداازتون نگذره.داغ ببینید.زجربکشید.چوب خداصدانداره؛اگه بزنه دوانداره.ای خداخودت میدونی واین ظالمان .

    • علی

      باسلام
      آب وبرق گاز وحتی مخابرات حق مردم این سرزمینه باید رایگان باشه ،چه جور بچه های این آقایان که مسولیت این سازمان ها را دارند ادعا دارن که بچه هاشون باید آموزش رایگان داشته باشن ولی آب وبرق و گاز که حق اصلی مردمه باید پولی باشه وحتی تا جایی میرسه که برق و گاز وآب آدم بدبخت وقطع میکنن

    • بدون نام

      چرت نگو...پول اب برق ...تو این سه ماه رو از ما روستایی ها گرفتن اونم چندین برابر...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج