۹۹۶۷۹۲
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

سپاهان، رای بازی با پرسپولیس با پذیرفت؟

باشگاه سپاهان هنوز اقدامی برای ارجاع پرونده بازی با پرسپولیس به دادگاه حکمیت ورزش انجام نداده است.

ایلنا: بیش از دو ماه از دیدار برگزار نشده و پر حرف و حدیث سپاهان - پرسپولیس می‌گذرد و در این مدت کمیته انضباطی با بررسی پرونده این دیدار رای به برتری ۳-۰ سرخپوشان داده و پس از آن کمیته استیناف هم این حکم را تایید کرد.

پس از این ماجرا بود که قضیه ارجاع پرونده از سوی سپاهانی‌ها به دادگاه CAS مطرح شد تا آخرین مرحله اعتراض طلایی‌پوشان نسبت به نتیجه این بازی صورت بگیرد و جلسات متعددی هم در این خصوص گذاشته شد که خروجی مشخصی نداشت.

طبق قانون باشگاه سپاهان ۲۰ روز کاری پس از دریافت حکم کمیته استیناف فرصت دارد تا در صورت صلاحدید پرونده را برای رسیدگی به دادگاهی بلندمرتبه تر یعنی دادگاه عالی ورزش CAS ارسال کند.

حکم کمیته استیناف در تاریخ ۸ اردیبهشت ماه اعلام شد و احتمالا یک روز بعد به باشگاه سپاهان ابلاغ شده است؛ با این وصف یعنی تا امروز که ۳۱ ام اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ را پشت سر می گذاریم، ۲۱ روز از ابلاغ رای سپری شده است و با توجه به بندِ قانون که تنها روزهای کاری را در نظر می گیرد، مدیران باشگاه سپاهان تنها چند روز دیگر برای بررسی این موضوع در اختیار دارند.

به نظر می‌رسد باشگاه سپاهان حکم کمیته انضباطی و استیناف را پذیرفته و از همین جهت است که تا کنون اقدامی به ارجاع پرونده به CAS نداشته است و اگر طی روزهای آتی چنین اتفاقی رخ ندهد دیگر باید نتیجه اعلام شده را قطعی دانست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ع،ر

      ازرای‌گذشته‌همچین‌باشگاهایی‌که‌ابتدایی‌ترین
      قانونهای‌فیفارابه‌تمسخر‌می‌گیرند‌وازبازی
      جوانمردانه‌پیروی‌نمی‌کنند‌‌همچنین‌مدیران‌و
      مربی‌تیم‌باید‌باجرایم‌ومحرومیتهای‌سنگین
      جریمه‌شوند.

    • بدون نام

      تو سپاهان مشکلات مدیریتی کم دیده شده باید قبول کرد از نظر مدیریتی خیلی بهتر از پرس پلیس استقلال هستند اونا میدونن رای بر نمیگرده بنابراین پول الکی هم خرج نمیکنن اگه این کارو بکنن شیشصد هفصد تا آب میخوره واسشون . اینجا سنگ مفت بود و گنجشک مفت میدونستن که رای بر نمیگرده شکایت بی خرج بود وبرای اینکه از زیر فشار هواداراشون دربیان توپ انداختن تو زمین استیناف بعد رای هم شروع کردن از بی عدالتی و مظلومیت و ..... ولی خوب هوادار میفهمه

    • DEZFUL shahyn

      اخه خودشو هم میدونند قصدی جهت بازی با پرسپولیس را نداشتند ولی مثل کله مرغی قسم دروغ نمیخورند وواقعیت را قبول کردند بعد دیدن وقتی کیسه ترسید وبه ترکیه فرار کرد کاس حق را به پرسپولیس داد

    • DEZFUL shahyn

      اخه خودشو هم میدونند قصدی جهت بازی با پرسپولیس را نداشتند ولی مثل کله مرغی قسم دروغ نمیخورند وواقعیت را قبول کردند بعد دیدن وقتی کیسه ترسید وبه ترکیه فرار کرد کاس حق را به پرسپولیس داد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج