جاباما
۹۹۶۸۸۳
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

اعتراف اسرائیل درباره حمله سایبری به بندر رجائی

فرمانده کل ارتش رژیم صهیونیستی ضمن اشاره تلویحی به نقش این رژیم در حمله سایبری به بندر شهید رجایی ایران، گفت از ابزارهای نظامی مختلف برای صدمه زدن به دشمنان تل‌آویو استفاده می‌کنند.

فارس نوشت: فرمانده کل ارتش رژیم صهیونیستی ضمن اشاره تلویحی به نقش این رژیم در حمله سایبری به بندر شهید رجایی ایران، گفت از ابزارهای نظامی مختلف برای صدمه زدن به دشمنان تل‌آویو استفاده می‌کنند.

«آویو کوخاوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه سه‌شنبه (به وقت تهران) با تکرار اتهامات بی‌اساس علیه جمهوری اسلامی ایران، تهدید کرد که «ابزارهای نظامی مختلفی» را علیه دشمنان تل‌آویو به کار می‌گیرند.

وبگاه «تایمز اسرائیل» این اظهارات کوخاوی را اذعان تلویحی وی به نقش رژیم صهیونیستی در حمله سایبری اخیر به بندر شهید رجایی دانشته و به نقل از وی نوشت: «ما به استفاده از ابزارهای نظامی متعدد و تکنیک‌های تخصصی مبارزاتی برای صدمه زدن به دشمنان خود ادامه می‌دهیم».

این پایگاه خبری همچنین نوشت، در حالی که اشاره کردن به نقش اسرائیل در حملات علیه ایران و دیگر گروه‌های منطقه‌ای توسط سیاستمداران صهیونیست امری غیرمعمول نیست اما فرماندهان ارتش اسرائیل برای حفظ سیاست ابهام درباره فعالیت‌های نظامی برون‌مرزی، کمتر چنین کاری را انجام می‌دهند.

تایمز اسرائیل در ادامه بخش دیگری از صحبت‌های کوخاوی را به تایید حملات این رژیم به گروه‌های مقاومت در سوریه تعبیر کرده و به نقل از وی نوشت: «ده‌ها حمله‌ای که انجام داده‌ایم، از جمله آنهایی که اخیراً بوده، برتری اطلاعاتی و قدرت تخریب ارتش اسرائیل را نشان داده‌اند».

بر این اساس، فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی همچنین از هدف قرار دادن تاسیسات غیرنظامی در سوریه دفاع کرده و مدعی شد: «وقتی دشمن در محیط‌های شهری مستقر شده، مانعی برای حمله ما نخواهد بود».

روزنامه «واشنگتن‌پست» روز قبل به نقل از یک مقام دولت آمریکا و مقامات رسمی «یک دولت خارجی» مدعی شد که رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات «بندر شهید رجایی ایران» حمله سایبری داشته است.

روز گذشته همچنین «نفتالی بنت» وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی با تکرار ادعای آغاز خروج ایران از سوریه، به جانشین خود توصیه کرد که فشار بر ایران را حفظ کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رجایی نه وشهید رجایی اگه شهدانبودن توالان معلوم نبود چه سرنوشتی داشتی دارین بی احترامی میکنید به شهدا کارشما کمترازاسراییلیا نیست

      پاسخ ها

      • رضا غریب زاد

        احسنت خیلی خوب گفتی، شهید رجایی

      • بدون نام

        علی برکت ا... شکم سیر

    • بدون نام

      شما هم صحبتهای بنی اسراعیلی میکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج