جاباما
۹۹۶۸۹۷
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

درخواست فدراسیون فوتبال از کی‌روش

فدراسیون فوتبال ایران در تلاش است تا ماجرای پاداش ۲۰۰ هزار دلاری کی‌روش را با توافق حل و فصل کند.

خبرورزشی: فدراسیون فوتبال ایران در تلاش است تا ماجرای پاداش ۲۰۰ هزار دلاری کی‌روش را با توافق حل و فصل کند.این مربی از ایران به فیفا شکایت کرده که باید بابت سومی در جام ملت‌ها به او چنین پولی پاداش بدهند. بعد از شکایت کارلوس، فدراسیون موضع‌گیری کرد که پرونده را به دادگاه عالی ورزش می‌برد. این یعنی هزینه اضافه دادرسی و دادگاه و وکیل. فدراسیون فوتبال بعد از بررسی پرونده به این نتیجه رسیده که حق با کارلوس کی‌روش است.

گویا بعد از جام جهانی که محمود اسلامیان و ساکت دو عضو فدراسیون فوتبال با او پای میز مذاکره می‌نشینند تا قراردادش را ۶ ماهه با ایران تمدید کند، توافق می‌کنند بابت سومی در رقابت‌ها به او پاداش تعلق بگیرد. بعد از جام ملت‌های استرالیا کنفدراسیون فوتبال آسیا بخشنامه کرد که دیگر بازی رده‌بندی برگزار نمی‌شود. کی‌روش هم با علم به این موضوع در قرارداد آخرش چنین موردی را بیان کرد و خلاصه طرفین توافق کردند رسیدن به نیمه‌نهایی از نظرشان یعنی سومی در مسابقات. از طرفی بعضی از مسئولان فدراسیون هم بعد از جام ملت‌ها گفتند طبق آمار ایران تیم سوم مسابقات بوده است.

آن‌طور که پیداست تمام مستندات به نفع کارلوس است و به همین خاطر فدراسیون از موضع اولیه خود عقب‌نشینی کرده است. در این باره نبی دبیرکل فدراسیون هم مذاکراتی با کی‌روش داشته. فدراسیون به این مربی پیشنهاد داده تا با او توافق کنند و مشکل حل و فصل شود. کی‌روش فعلاً روی ۲۰۰ هزار دلار تأکید دارد ولی شاید به خاطر وضع مالی فدراسیون، تخفیفی بدهد تا طرف مقابل هم راضی باشد. فدراسیون در نظر دارد مبلغ توافقی را از منبع مالی خود در فیفا به حساب این مربی واریز کند. فدراسیون جهانی فوتبال اخیراً با انتقال پول به ایران مخالفت کرده ولی با اینکه پول را به حساب شخص ثالثی که از فدراسیون طلب دارد، واریز کند مشکلی ندارد.

روز گذشته هم نبی دبیرکل فدراسیون در واکنش به پرونده پاداش کی‌روش به خبرنگاران گفت: «کار حقوقی‌اش را انجام می‌دهیم. امیدوارم به نتایج خوب برسیم و با تفاهم پرونده بسته شود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تفاهم چرا!!!!!!چرا پول بیت المال رو میدین برید از همون اسلامیان و ساکت که 10 تا شغل تو فدراسیون فوتبال داره و گند زده با این مدیریت به فوتبال بگیرید !!!!!

    • .

      تفاهم برای تعیین نسبت تقسیم بین خودشون دیگه

    • بدون نام

      کدام انسان عاقل بهترین پستهای سیاسی کنار بگذارد وبیاد به به ورزش فوتبال بچسبت حتما ویقینا منفت زیاد توش هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج