۹۹۷۰۹۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

علت عدم موفقیت مسی در آرژانتین

آندرس اینیستا، ستاره سابق بارسلونا، معتقد است که این باشگاه باید با وجود مسی تا به اینجا تعداد بیشتری جام لیگ قهرمانان اروپا را به دست می آورده است.

ورزش سه: آندرس اینیستا، ستاره سابق بارسلونا، معتقد است که این باشگاه باید با وجود مسی تا به اینجا تعداد بیشتری جام لیگ قهرمانان اروپا را به دست می آورده است.

لیونل مسی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال به حساب می‌آید و تا به اینجا شش بار جایزه معتبر توپ طلا را از آن خود کرده است. او همچنین ۴ بار با بارسلونا به مقام قهرمانی مهم‌ترین رویداد باشگاهی فوتبال اروپا یعنی لیگ قهرمانان دست یافته است.

با این وجود هم تیمی سابق لیونل مسی و ستاره حال حاضر ویسل کوبه یعنی آندرس اینیستا معتقد است که بارسا باید با وجود مسی تا به اینجا چمپیونزلیگ های بیشتری می برده است. اینستا ابتدا درباره عدم موفقیت مسی در کسب قهرمانی با تیم ملی آرژانتین می گوید: " این باعث تعجب است چرا که آرژانتین همواره تیم‌های خوب به همراه بازیکنان درجه یک در اختیار داشته است.

آن چیزی که در دیدار برابر آلمان در فینال جام جهانی ۲۰۱۴ رخ داد به جزئیات بسیار کوچک مربوط می‌شد. شاید اگر این دو تیم بازی دیگری انجام می دادند نتیجه متفاوتی رقم می خورد. با این حال وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد همه به دنبال یک مقصر می گردند. برای من دشوار است که بگوییم لئو بد بوده چرا که این چیزی غیر ممکن است. با این وجود در فوتبال برخی لحظات خوب و البته بد وجود دارد. هر چند که شما نمی توانید بارسلونا را با تیم ملی آرژانتین مقایسه کنید چرا که روش کار در این دو کاملا متفاوت است."

اینیستا در ادامه گفت: " همچنین با بارسا ۴ بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدیم اما با وجود تیمی که در اختیار داشتیم و اینکه می توانستم روی لئو حساب کنیم، مطمئناً باید چمپیونزلیگ های بیشتری می‌بردیم. البته این فوتبال است و سایر تیم ها هم بسیار خوب هستند و شما باید از لحظه ای که پیروز می شوید لذت ببرید."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج