یک ایرانی در بالاترین سطح خودروسازی جهان
پیمان کارگر یکی از موفقترین ایرانیان صنعت خودرو جهان است او در کنار افرادی مثل کوروش منصوری، رضوانی، نادر فقیهزاده وهرمیداس اتابکی به سطوح بالا از نظر مهندسی و طراحی در صنایع خودروسازی در جهان رسیده است.
برترینها: به نقل از رسانه فارسی زبان؛ پیمان کارگر یکی از موفقترین ایرانیان صنعت خودرو جهان است او در کنار افرادی مثل کوروش منصوری، رضوانی، نادر فقیهزاده وهرمیداس اتابکی به سطوح بالا از نظر مهندسی و طراحی در صنایع خودروسازی در جهان رسیده است.
اما او با رسیدن به مقام مدیرعاملی یک شرکت خودروسازی در جهان به بالاترین سطحی رسیده که تا کنون یک ایرانی در صنعت خودرو جهان به آن دست یافته است.
او از طرف گروه رنونیسان به عنوان مدیرعامل شرکت اینفینیتی انتخاب شده است. اینفینیتی یک خودروساز لوکس در گروه رنونیسان محسوب می شود تقریبا نقشی را که لکسوس در گروه تویوتا بازی می کند اینفینیتی در گروه رنو نیسان دارد.
پیمان کارگر پیشتر در بخشهای مهندسی و فروش شرکت رنو مسئولیتهای مهمی راه بر عهده داشته است . او حتی سالها توسط رنو به ایران اعزام شد و مدیرعامل شرکت رنو پارس بود.
سایت بیت ران درباره وی نوشته است: «پیمان کارگر سالها مدیرعامل رنو پارس و مدیر رنو در ایران بود و سبب افزایش تولید و کیفیت محصولات رنو در ایران شد او همچنین از اصلیترین مدافعان ایرانی در رنو برای سرمایهگذاری مستقیم این شرکت در ایران بود. تلاش او و نزدیکی اش به کارلوس گون مدیر گروه رنو نیسان در آن زمان، سبب سرمایه گذاری مستقیم رنو در ایران شد اما این سرمایه گذاری با خروج رنو از ایران به دلیل خروج آمریکا از برجام به سرانجام نرسید.»
پیمان کارگر بیش از ۲۳ سال سابقه در صنعت خودرو دارد. او ابتدا در گروه رنو نیسان آلیانس فعالیت داشت و در سمتهای مختلفی کار کرده است. کارگر در سمتهای مهندسی، تولیدی، مدیریت پروژه، کیفیت، فروش، بازاریابی و تجاری فعالیت کرده است و همین مساله باعث شده او احاطه خوبی روی این صنعت داشته باشد.
در سالهای اخیر پیمانکارگر به عنوان مدیر هیئت مدیره و معاون مدیرعامل نیسان در آفریقا، خاورمیانه و هند فعالیت میکرد.
نظر کاربران
چرا اخه اینچنین افرادی رو باید از دست بدیم
پاسخ ها
حدود ۲۵ سال پیش یک ایرانی بنام حهانگیر میرسپاسی دو دوره مدیر عامل بزرگترین کارخانه کامیون سازی ماک در امریکا گردید!!
زمانی همین فرد در ایران ...درکارخانه ماک ایران روانشاد اصغر قندچی...کارمند کارخانه بود...
اکنون که این خبر رامیخواندم شبکه افق را هم نیم نگاهی میدیدم
تصویر ملکوتی حدادیان نمایان شد
ترسیدم و خوابیدم
خخخ
توروخداازنزدیک نشونش ندید
پاسخ ها
خخخخخ
آفرین و دست راستش رو سر بقیه ایرانیا
امثال ایشون خیلی زیادن اما مهم اینکه دولت یا اینا رو فراری میده یا منزوی شون میکنه
هم باید خوشحال بود هم افسوس خورد
اونوقت چرا ما باید همچین مهندسی رو از دست بدیم به خاطر چی؟فرار مغزها به چی میگن اونوقت؟ جالبه مهندس ایرانی خودمون نماینده کشور بیگانه میشه میاد ایران واسعه توسعه سرمایه یه کشور دیگه..به کجا داریم میریم آقایون مسئول؟؟حیف نیست این و امثال این فراری باشن از کارکردن تو مملکت خودشون؟کوروش منصوری چی با اون طراحی های بی نظیرش؟حیف حیف حیف....اونوقت ما هنوز سر توقف تولید پراید گیر کردیم
افتخار ایران
خب چراخود مسولان ایرانی از چنین شخصیتهایی استفاده نمیکنن? چون اینا دنبال زیر آبین
پاسخ ها
اگه ایران بود نهایتا صافکار یا مکانیک بود با مدرک فوق لیسانس یا بالاتر چون اینجا برای هرکاری شرط و شروط و پارتی میخواد که متاسفانه با استعدادها ندارن
اقای کارگر بیکار است دنبال این کارها میرود بایستی مثل مقیمی و قربانی و کاکایی و نعمت بخش بایستی دنبال رانت و فساد و دلال بازی میرفت چون نان و اب داخل این کارهاست
البته این مطالب شما بیشتر شکسته نفسی بود والا ما خیلی ها در ایران خودمان داریم در همین ایران خودرو و سایپا که در خودرو سازی به بالاترین سطح از خودرو سازان رسیده اند در خالی کردن جیب ملت و گامهای مهمی هم انجام داده اند در تولید کیفیت خودرو که هم سالانه چند ده هزار از هموطنان را به کام مرگ می فرسته و هم باعث کاهش جمعیت میشه که این ویژگی ها در نوع خودش بی نظیره در سطح دنیا.....
و اما باقی مردم ایران باید بی کیفیترین ماشینهای جهان رو بخرن و سوار بشن!
اگر به ایران ربط داشته پس چرا از ایران رفته پس به ایران دیگه ربطی ندارد وتوایران همه اش باند بازی و پارتی بازی است
هنوز مونده به بذرپاش برسه...
به این مگن بچه مهندس در سریال بچه مهندس و فرار مغزها از کشور کجایندکسانیکه که ما را همچنان با صرف کلمه نصرا دلخوش کردند.ببیند و تاسف بخورند وبه قول عطار :هفت شهر عشق را عطار گشت.ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم
ولی پراید نمیتوانی بسازد
ایرانیان موفق در خارج از کشور باعث افتخار و بالندگی هستند
درود برشما.
ملت دانا == کشور آباد
پاسخ ها
بیا مدیر عامل سایپا شو همچین گند میزنند به آبرو و حیثیت جهانی ی تو
ماهم یه مهندس تکنولوژی خودرو هسیم وچه استعدادی داشتیم وحمایتی نشدنتونستیم بریم اونور همینجا شدیم کارگر سیاست اینه که صنعت خودرو بهترازاین نشه چون سود دولت تووارداته
ما با داشتن همچین آدمایی اونوقت اینه وضعیت خودرو تو مملکتمون..
یکی بیاد ماشینهایی ایرانیان ادم کنه با ماشین مرگ فرقی نداره
کجایی که ببینی پراید چه می کنه با هموطنت
چون دزدنیس
چون باسودا
چرا بیرونه حتما برای ایران نمیتونه بسازه
ببینید پول و پارتی آدم و تا کجا میبره . تا ازش تعریف کنن
پاسخ ها
این حد از حسادت چطور درون یه آدم میگنجه ؟
آره بابا همش پارتی بازی
آفرین
ایرانی ها توانمندند و هر موقع اراده کنند بر قله های جهان می ایستند
ما ایرانی ها دست در دست هم, ایران را به جایگاه واقعی خود در دنیا می رسانیم
متاسفانه در ایران شاهد مافیا قدرت هستیم مدیرانی که فقط به جیب خودشان فکر میکنن و تولید ملی برایشان اهمیتی ندارد نمونه آخیر گرفتن چند نماینده مجلس ومافیای فروش خودروها و.............
01 >>>>منظورت از این جمله "این همه حسادت..." چیه؟؟؟
ما اگه همچین آدمایی داشتیم این بود وضعیتمون؟ اگه اینها میومدن تو کشور خودمون تو وطنشون، وضعیت اسفناک خودرو رو جمع و جور میکردن بهتر نبود؟
پاسخ ها
بیان باتو همنشین بشن که پس فردا میخوای بری زنده مرده اروپا و امریکا رو بجنبونی .نه داداش اینا اولین ملاک زندگی واسشون دوستی با دنیاست اونم دنیای رو به پیشرفت نه دنیای شما.
مانثور عالی گفتی. افرادی مثل اون فکر میکنن همه باید بشن سرباز جنگهای بی دلیل اونا.
ما به همچین مغزهایی نیاز نداریم،،،،ما فقط دزد میخوایم هر کی استعداد دزدی داره فقط بیاد،،،،،بلاخص برا سایپا و ایرانخودرو
اگر الان تو ایران بودی نهایتا بهترین کارگر خط تولید بودی ویک لوح تقدیر بهت میدادن....
پاسخ ها
همینم با پارتی بازی و آشنا داشتن
ما هم میرویم مقیمی ، جمالی و نجم الدین و..... مدیر عامل خودرو سازان. البته بگیم فرغون سازان میکنیم قدر نفرات خودم را می دانیم و آخرش همین وضع ما است
یکی نیست بگه به شما چه شما برید همان
سهمیه دانشگاه را بهش افتخار کنید