۹۹۷۱۵۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ضرر هنگفت بارسلونا به ۷۰خانواده استرالیایی!

باشگاه بارسلونا از جمله باشگاه هایی است که در بیشتر نقاط دنیا اقدام به تاسیس مدارس فوتبال کرده و به رشد و پروش کودکان و نوجوانان عاشق فوتبال کمک می کند.

آی اسپورت : باشگاه بارسلونا از جمله باشگاه هایی است که در بیشتر نقاط دنیا اقدام به تاسیس مدارس فوتبال کرده و به رشد و پروش کودکان و نوجوانان عاشق فوتبال کمک می کند.

استرالیا یکی از همین کشورهاست که باشگاه کاتالان در دو شهر آن یعنی سیدنی و بریزبین مدارس فوتبالی دایر کرده بود که حالا دیگر وجود خارجی ندارند چرا که به دلیل شیوع کرونا برای همیشه بسته شده اند.

عجیب اینکه هفته گذشته باشگاه بارسلونا به خانواده هایی که کودکان و نوجوانان شان در این مدارس فوتبال مشغول بودند، اعلام کرده است که مبالغ شهریه را پس نخواهد داد. طبق ادعای "۹News"، این رقم ۳۵۰ هزار ذلار تخمین زده می شود که باعث عصبانیت شدید ۷۰ خانواده استرالیایی شده است.

هرچند شرکت وابسته به باشگاه بارسلونا که اقدام به دایر کردن مدارس فوتبال کرده بود، عنوان کرده است که تحت تاثیر شیوع کرونا ورشکسته شده و قادر به پس دادن ۳۵۰ هزار دلار بدهی خود به خانواده ها نیست اما طبق گزارش "۹News"، بارسلونا هزاران دلار بدهی عقب مانده نیز برای اجاره تاسیسات خود در" Pine Hill Football Club" دارد.

بسته شدن این دو آکادمی فوتبال در سیدنی و بریزبین باعث ناامیدی شدید خانواده هایی شده که امیدوار بودند روزی فرزندان شان در استرالیا یا خارج از آن تبدیل به یک فوتبالیست خوب شوند.

ببه موناگان برای مثال یک سال پس انداز کرده بود و مبلغ رهن خانه خود را برای محقق شدن رویای پسرش هانتر هزینه کرده بود که نزدیک به ۲۸ هزار دلار تخمین زده می شود اما حالا چیزی جز ناامیدی برای او باقی نمانده است. در حال حاضر باشگاه بریزبین روآر پیشنهاد داده است تا ۲۵۰ هزار دلار برای این بازیکنان هزینه کرده و آنها را به مدت یکسال به صورت رایگان در اختیار بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج