جاباما
۹۹۷۱۹۲
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

کشتی لاکچری فوتبالیست‌ها چقدر می‌ارزد؟

اگر قرار است بعضی بازی‌ها مثل لیگ قهرمانان اروپا تا مرداد و یا شهریور به طول بیانجامد آن‌وقت باید فوتبالیست‌ها قید کشتی سواری را بزنند.

خبرورزشی: وقتی فصل تابستان نزدیک می‌شود فوتبالیست‌ها به تفریح مورد علاقه خود یعنی خوشگذرانی در کشتی فکر می‌کنند. تفریحی که با زندگی کوتاه مدت در کشتی، آفتاب گرفتن، برپایی مهمانی و... تعطیلات تابستانی بازیکنان و همچنین مربیان را می‌سازد.

این تفریح خاص و لاکچری امکان دارد امسال به‌خاطر به تعویق افتادن بازی‌ها کمی به تأخیر بیفتد و یا اصلاً شرایطش مهیا نباشد. اگر قرار است بعضی بازی‌ها مثل لیگ قهرمانان اروپا تا مرداد و یا شهریور به طول بیانجامد آن‌وقت باید قید کشتی سواری را زد. این تفریح آن‌قدر مورد توجه است که در سال‌های گذشته عده‌ای که پول خرید کشتی مورد علاقه خود را نداشتند، آن را اجاره کردند. اینکه فوتبالی‌ها چه کشتی با چه قیمتی را خریده‌اند یا اجاره کردند را در ادامه مطلب بخوانید.

یان اوبلاک

دروازه‌بان اتلتیکومادرید تابستان گذشته برای اینکه به خودش، همسرش و همچنین دوستان نزدیکش خوش بگذرد برای یک هفته ۲۳ هزار پوند هزینه کرد و کشتی مورد علاقه اش را اجاره کرد تا در ایبیزا به دور از هیاهوی فوتبال باشد. کشتی که اوبلاک گرفته بود سال ۲۰۱۰ ساخته شده و ۳ اتاق خواب با ظرفیت ۶ نفر را داشت.

نویر و گوتسه

مانوئل نویر و ماریو گوتسه دوستان صمیمی هستند که سال گذشته تصمیم گرفتند تفریح تابستانی مشترکی را برپا کنند. آن‌ها برای اینکه دل همسران‌شان را به دست بیاورند یک هفته پول اجاره کشتی را پرداخت کردند و به همراه کاترین و نینا به جزیره بالریک رفتند. این کشتی ۳۵ هزار پوند برای این دو بازیکن آب خورد.

رحیم استرلینگ

سال گذشته قبل از ملحق شدن به اردوی منچسترسیتی، در آمریکا تعطیلات تابستانی اش را گذراند. رحیم استرلینگ ۲۴ هزار پوند هزینه کرد تا کشتی لاکچری پر از امکانات را برای خودش و نامزدش اجاره کند. آن‌ها در میامی حضور داشتند و از زندگی در این کشتی که سال ۲۰۱۴ بازسازی شد لذت بردند.

کایل واکر

بازیکن تیم ملی انگلیس هم برای اینکه بتواند با همسرش آنی لحظات خوبی را بگذراند مثل نویر و گوتسه تصمیم گرفت تابستان گذشته راهی جزیره بالریک شود. کشتی ۴ اتاقه واکر به مدت یک هفته مبلغ ۳۰ هزار پوند هزینه روی دستش گذاشت. او چند ماه بعد به همسرش خیانت کرد و رابطه‌شان تمام شد. هرچند شنیده می‌شود کایل مجدداً توانسته دل همسرش را به دست آورد!

کریس رونالدو

برای اینکه یک کشتی را خریداری کنی یا باید مثل آبراموویچ، بن سلمان، شیخ منصور، جو لوییس و... مالک باشگاه باشی یا اینکه مثل کریس رونالدو سوپراستار مستطیل سبز. ۱۵ میلیون پوند پول کشتی کریس است که امکانات رفاهی خاصی مثل جکوزی دارد. این کشتی هفته‌ای ۱۸۰ هزار پوند اجاره می‌رود و کریس از این طریق هم می‌تواند درآمدزایی کند. ا‌و تابستان گذشته راهی جزیره گریک شد.

دله الی

بازیکن تاتنهام که این روز‌ها خانه اش مورد حمله سارقان قرار گرفته است، تابستان گذشته ۴۰ هزار پوند برای تفریح یک هفته‌ای در کشتی با نامزد و دوستانش هزینه کرد. او که هفته‌ای یکصد هزار پوند از تاتنهام دستمزد می‌گیرد، کشتی خوبی با امکاناتی از قبیل ۳ اتاق خواب کامل، میز بیلیارد، پذیرایی لاکچری، تلویزیون و... اجاره کرد.

مائوریسیو پوچتینو

چه کسی می‌گوید تفریح در کشتی فقط متعلق به بازیکنان است؟ مائوریسیو پوچتینو نشان داد به اندازه بازیکنان برای لذت بردن از تعطیلات تابستانی اش هزینه می‌کند. او ۲۰ هزار پوند برای اجاره کشتی هزینه کرد تا به همراه همسر و فرزندانش و دیگر اعضای خانواده راهی منطقه فورمنترا شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هاشم

      آره بازیکنان استقلال هم توی بشکه نفتی آبتنی میکردن

    • بدون نام

      ماهم وقتی مهمون میاد خونمون یکیمون باید تو وانت بخابیم لعنت ب فقر

      پاسخ ها

      • مانثور

        اره.منم تو اپارتمان ده واحده مستاجرم ظهرها که میشه رو پشت بوم کله رو میکنم تو منبع اب.اقا یک حالی میده.به خدا کریس رونالدو اینجوری تو جکوزیش ذوق مرگ نمیشه.

      • ساراازاصفهان

        تنت سلامت

      • بدون نام

        درد مشترک داریم اگه درمانشو پیدا کردی به ما هم بگو

      • پونه

        واقعا گفتی ؟؟؟

      • دونالد ترامپ

        ماهم توي يه خونه پدري ويلايي زندگي ميکنيم که شيش تا خانواريم البته همه عمو و عمه هستن و وقتي مهمون زياد بياد چند تامون براي خواب ميريم خونه عموها و عمه ها ولي انصافا خيلي حال ميده چون حياط خونه خيلي بزرگه و همش بگو بخند و بزن برقصه بينمون

    • بدون نام

      نه مال شما خوبن تو بنزین شنا میکنن

      پاسخ ها

      • محمود شیرن کازرون

        ما هم اگر مهمان برایمان بیاید پشت بام چادر میزنیم وشب در چادر میخوابیم وکلی هم تا صبح میگیم و مخندیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج