جاباما
۹۹۷۲۴۹
۱۰ نظر
۸۳۳۷
۱۰ نظر
۸۳۳۷
پ

بهترین گوشی‌های گیمینگ ارزان قیمت برای خرید در سال ۲۰۲۰

در سال ۲۰۲۰ موبایل‌های گیمینگ ارزان قیمتی وارد بازار شدند. در این مقاله نگاهی خواهیم داشت به بهترین گوشی‌های گیمینگ اقتصادی که با هزینه نه‌چندان زیاد قابل خریداری هستند.

وب‌سایت گجت‌نیوز - ندیم نجم آبادی : در سال ۲۰۲۰ موبایل‌های گیمینگ ارزان قیمتی وارد بازار شدند. در این مقاله نگاهی خواهیم داشت به بهترین گوشی‌های گیمینگ اقتصادی که با هزینه نه‌چندان زیاد قابل خریداری هستند.

بهترین گوشی‌های گیمینگ ارزان قیمت برای خرید در سال ۲۰۲۰

برای خرید یک موبایل گیمینگ لزوما نباید بهای بسیار زیادی پرداخت. اگر به دنبال بهترین عملکرد و بالاترین نرخ ریفرش نباشید و فقط بخواهید بازی‌ها بدون لگ و روان اجرا شوند، گزینه‌های ارزان قیمتی هم وجود دارند. این شما و این فهرستی از بهترین گوشی‌های گیمینگ اقتصادی که در همین سال ۲۰۲۰ عرضه شده‌اند.

ریلمی ۶ پرو - Realme ۶ Pro

  • قیمت: ۲۳۰ دلار

بهترین گوشی‌های گیمینگ ارزان قیمت برای خرید در سال ۲۰۲۰

این یکی از بهترین گوشی‌های گیمینگ حال حاضر با ریفرش ریت بالا و قیمت مناسب است. صفحه نمایش ریلمی ۶ پرو وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز دارد تا بازی‌ها بسیار روان اجرا شوند. چیپست اسنپدراگون ۷۲۰ G نیز مکمل این پنل IPS برای ایجاد تجربه گیمینگ خوشایند است.

تراشه دستگاه با ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی UFS ۲.۱ همراهی می‌شود. باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۳۰ وات، دوربین چهارگانه پشتی با زوم اپتیکال ۲ برابر و دوربین سلفی فوق عریض دوگانه، دیگر مشخصات قابل توجه ریلمی ۶ پرو هستند.

شیائومی ردمی کی ۳۰ ریسینگ - Redmi K۳۰، ۵G Racing Edition

  • قیمت: ۳۵۰ دلار

بهترین گوشی‌های گیمینگ ارزان قیمت برای خرید در سال ۲۰۲۰

ریسینگ ادیشن را باید نسخه ارتقایافته ردمی کی ۳۰، ۵ G بدانیم که از وجود بهترین تراشه میان رده کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۷۶۸ G بهره می‌بَرد. این چیپست در قیاس با اسنپدراگون ۷۶۵ G دارای CPU و GPU سریع‌تری است.

همچنین ردمی کی ۳۰ ریسینگ ادیشن یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های گیمینگ ۵ G نیز محسوب می‌شود. به لطف مودم یکپارچه اسنپدراگون X۵۵ این گوشی هم از فرکانس‌های زیر ۶ گیگاهرتز و هم از mmWave (هر دو حالت SA/NSA) پشتیبانی می‌کند.

دیگر ویژگی قابل توجه دستگاه، ریفرش ریت ۱۲۰ هرتز نمایشگر آن است. شما با خرید آن یک پنل بزرگ ۶.۶۷ اینچی و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز خواهید داشت.

ویوو آیکو نئو ۳ - iQOO Neo۳، ۵G

  • قیمت: ۳۸۵ دلار

بهترین گوشی‌های گیمینگ ارزان قیمت برای خرید در سال ۲۰۲۰

اگر بهترین عملکرد را از یک گوشی گیمینگ اقتصادی می‌خواهید و به این محصول دسترسی دارید، در خرید آن تردید نکنید. با قیمت پایه ۳۸۵ دلاری، ویوو iQOO نئو ۳ قدرت اسنپدراگون ۸۶۵ را برای شما به ارمغان می‌آورد؛ یعنی قوی‌ترین تراشه پرچمدار کوالکام!

علاوه بر این، از سریع‌ترین حافظه داخلی یعنی UFS ۳.۱ بهره‌مند خواهید شد. این دستگاه از نسل پنجم شبکه تلفن همراه نیز پشتیبانی می‌کند و بسته به پیکربندی، رم ۶/۸/۱۲ گیگابایتی دارد. همه این‌ها را اضافه کنید به ریفرش ریت باورنکردنی ۱۴۴ هرتز؛ بالاترین نرخ تازه‌سازی در نمایشگر یک گوشی موبایل!

هواوی آنر پلی ۴ تی پرو - Honor Play ۴T Pro

  • قیمت: ۲۲۰ دلار

بهترین گوشی‌های گیمینگ ارزان قیمت برای خرید در سال ۲۰۲۰

یکی دیگر از گوشی‌های گیمینگ ارزان قیمت در این فهرست، آنر پلی ۴ تی پرو است. تراشه کم‌مصرف کایرین ۸۱۰ که عملکردی مشابه اسنپدراگون ۷۳۰ G دارد، نقطه قوت دستگاه محسوب می‌شود. این در حالی است که با بودجه‌ای در حدود ۲۰۰ دلار نمی‌توانید یک موبایل مجهز به اسنپدراگون ۷۳۰ G پیدا کنید.

رم ۶ یا ۸ گیگ و حافظ داخلی پرسرعت UFS ۲.۱ با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت، کایرین ۸۱۰ را در این گوشی همراهی می‌کنند. وجود پنل OLED با تفکیک رنگ بالا و حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای را نیز نباید از قلم بیندازیم.

شیائومی پوکو ایکس ۲ - POCO X۲

  • قیمت: ۲۵۰ دلار

بهترین گوشی‌های گیمینگ ارزان قیمت برای خرید در سال ۲۰۲۰

پس از POCO F۱ که به قاتل پرچمدار معروف بود، برند زیر مجموعه شیائومی این گوشی گیمینگ را عرضه کرد. مشخصات آن مشابه ردمی کی ۳۰، ۵ G ریسینگ ادیشن است؛ با این تفاوت که زیر قاب پوکو ایکس ۲ تراشه اسنپدراگون ۷۶۵ G قرار دارد. همین موضوع باعث می‌شود که قیمت ارزان‌تری داشته باشد.

مانند اسنپدراگون ۷۶۸ G این‌یکی چیپست هم دارای مودم یکپارچه ۵ G است و از تمام استاندارد‌های این شبکه پشتیبانی می‌کند.

زد تی‌ای نوبیا پلی - ZTE Nubia Play

  • قیمت: ۳۳۵ دلار

بهترین گوشی‌های گیمینگ ارزان قیمت برای خرید در سال ۲۰۲۰

کمپانی ZTE این گوشی میان رده را به طور خاص برای گیمر‌ها عرضه کرد؛ دستگاهی که طراحی جذاب، دکمه‌های کنترلی حساس به لمس و صفحه نمایش حیرت‌انگیز آمولد با نرخ ریفرش ۱۴۴ هرتز دارد. همچنین باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن هم به خوبی پاسخگوی نیاز گیمر‌ها است.

نوبیا پلی از تراشه اسنپدراگون ۷۶۵ G قدرت می‌گیرد و ۶/۸ گیگ رم با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد؛ همه این‌ها با پرداخت مبلغی کمتر از ۳۵۰ دلار قابل تهیه است.

شیائومی بلک شارک ۳ - Black Shark ۳

  • قیمت: ۶۰۰ دلار

بهترین گوشی‌های گیمینگ ارزان قیمت برای خرید در سال ۲۰۲۰

بلک شارک ۳ ارزان‌ترین گوشی گیمینگ قابل خریداری نیست و در واقع آن را باید یک پرچمدار بنامیم؛ اما باز هم قیمت معقولی دارد. این گوشی هوشمند ۵ G از طراحی گیم‌-محور و پین‌های شارژ مغناطیسی برخوردار است. از این رو، می‌توانید حتی هنگام شارژ شدن هم موبایل خود را به راحتی در دست بگیرید و بازی کنید.

شیائومی بلک شارک ۳ که از اسنپدراگون ۸۶۵ قدرت می‌گیرد، صفحه نمایش آمولد ۹۰ هرتزی و تاییدیه +HDR۱۰ نیز دارد. حافظه ۲۵۶ گیگ UFS ۳.۰ و ۸ یا ۱۲ گیگ رم، دیگر سخت افزار‌های داخلی دستگاه هستند. باتری ۴۷۲۰ میلی‌آمپر ساعتی و لوازم جانبی اختصاصی برای گیمینگ را هم به موارد ذکر شده، اضافه کنید.

مدل‌های قدیمی‌تر

بهترین گوشی‌های گیمینگ ارزان قیمت برای خرید در سال ۲۰۲۰

بهترین گوشی‌های گیمینگ را می‌توانید از میان پرچمداران قدیمی هم انتخاب کنید. البته شاید آن‌ها خیلی ارزان نباشند؛ ولی ارزشش را دارند. مثلا باید از ریلمی ایکس ۲ پرو و وان پلاس ۷ تی نام ببریم که مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس و نمایشگر ۹۰ هرتزی هستند. ردمی کی ۲۰ پرو هم با تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ و قیمت مناسب‌تر، می‌تواند گزینه خوبی باشد.

منبع: gizmochina

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sajad

      چقدر عجیب بود این گوشیای قدرتمند و دیدم و قیمتشون و خوندم احساس بدبختیم بیشتر شد که چرا ما باید اینقدر گرونتر بخریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون مملکت مملکت بچاپ بچاپه

    • میگذرد...

      مملکتی که دستمزدش برا مردمش روزی۲دلار باشه!!!!معلومه برا اون ابوطیاره۲۲۰دلاری باید ۱۱۰روز جونت دربیاد نون و آب بادهوا بخوری تا یکی ازش بگیری.

    • بدون نام

      350 دلار با دلار 20 هزار تومن ارزون نیستا!

      پاسخ ها

      • مهدی ۵۵

        آخر بدبختی و داریم

    • سعید

      همشون چرتن ... میشه با 3.5 میلیون یه htc u ultra خرید که سیستمش هنوز هم قدرتمنده ..

      پاسخ ها

      • بی نام

        شما کجا سراغ داری که این گوشی رو موجود داشته باشن ؟ من خودم یکی از طرفدارای اچ تی سی هستم اما تو بازار ایران الان فقط سه تا برند آیفون و سامسونگ و شیامی هستن

    • بدون نام

      واقعا اینا ارزونه به نظرت

    • محمد

      والا من موندم رو چه حسابی میگی ارزون !!!
      شما اگه قشر کارگر رو جزو این مملکت حساب کنی که الان نهایتا ماهی ۲ میلیون و ۵۰۰ تمن دستمزدشون هست و تعداد زیادی هستن ،این گوشیا میشن رویای اونا

    • چاپلین

      اینا ارزونن؟؟ نه جان من ارزونن؟؟؟
      یه گوشی ۲۳۰دلاری ۴میلیون ۵۰۰ حالا این ارزونه؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج