جاباما
۹۹۷۲۵۵
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

درخواست کروناییِ نتانیاهو از دادگاه

دادگاه رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه با درخواست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم برای حضور نیافتن در اولین جلسه دادگاهی خود موافقت نکرد.

خبرگزاری ایرنا: دادگاه رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه با درخواست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم برای حضور نیافتن در اولین جلسه دادگاهی خود موافقت نکرد.

دادگاه رژیم صهیونیستی ضمن مخالفت با درخواست نتانیاهو اعلام کرد که وی طبق قوانین باید برای شنیدن اتهامات خود در دادگاه حضور یابد.

نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از دادگاه ناحیه اورشلیم خواسته بود تا به دلیل قوانین فاصله گذاری در دوران قرنطینه ویروس کرونا از حضور در جلسه دادگاه ۲۴ ماه مه (چهارم خرداد) معاف شود.

به گفته منتقدین، وی در تلاش است تا نخستین دادرسی کیفری خود را به تعویق بیاندازد. نتانیاهو در سه پرونده طولانی مدت به اتهام رشوه خواری، کلاهبرداری و نقض قانون متهم شده است.

دادگاه رژیم صهیونیستی نیز با رد درخواست نتانیاهو اعلام کرد که وی باید مانند همه متهمان در جلسه حاضر شود و سخنان خود را در دادگاه بیان کند.

جلسه محاکمه نتانیاهو ابتدا قرار بود برای بررسی از ۱۷ مارس (۲۷ اسفند ۹۸) برگزار شود، اما پس از دستور امیر اوهنا وزیر پیشین دادگستری رژیم صهیونیستی و هم پیمان نتانیاهو در حزب لیکود برای لغو جلسات دادگاه به عنوان بخشی از محدودیت‌های مبارزه با ویروس کرونا، این جلسه به ۲۴ مه (۴ خرداد) موکول شد.

اواخر ماه مارس گذشته یاریو لوین دیگر عضو حزب لیکود (رئیس جدید پارلمان اسرائیل) در راستای اقدامات اضطراری به جهت جلوگیری از گسترش کرونا، فقط دستور برگزاری جلسات دادگاه افراد بازداشتی آن هم از طریق ویدئو کنفرانس را صادر کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • من

      کاش اسرائیل و آمریکا نابود می شدن ببینیم قراره به چه بهانه ای حق مردم بیچاره رو بخورن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج