جاباما
۹۹۷۲۶۹
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

۵ جابجایی ممکن بزرگ در اروپا

کرونا ویروس فوتبال و جهان را به طور کلی در وضعیت بلاتکلیفی قرار داده است و یکی از مهمترین تأثیرات این ضربه چگونگی اثرگذاری روی بازار نقل و انتقالات خواهد بود.

ایلنا: باشگاه‌های سراسر دنیا در حال بررسی برنامه‌های نقل و انتقالات خود هستند و دوباره ارزیابی می‌کنند که بودجه در دسترس آنها چه مقدار خواهد بود و در نتیجه ممکن است از این رو شاهد برخی نقل و انتقالاتی باشیم که مدت طولانی درباره آنها بحث و شایعات وجود داشته است.

اما حتی در چنین شرایط نامشخصی، برخی حرکات کاملاً آشکار است، بنابراین بدون در نظر گرفتن ریز جزئیات آنها تلاش خواهند کرد که هر چه سریعتر این کار را انجام بدهند. در ادامه پنج معامله پیش رو را بررسی خواهیم کرد که از مدت‌ها قبل مطرح شده و نزدیک به امضای رسمی قرارداد هستند. به طور مشخص هر کدام از این جابجایی‌ها ۱۰۰ میلیون یورو ارزش ندارند اما برخی بازیکنان و باشگاه‌ها مهم را درگیر می‌کنند.

آندره اونانا، دروازه بان - از آژاکس به چلسی

"سفر با یک استادیوم خالی به پایان می‌رسد اما پر از غرور و رضایت است. با تشکر از همه به خاطر عشق و پشتیبانی." این پیامی بود که آندره اونانا، دروازه بان اهل کامرون تیم آژاکس پس از اینکه لیگ فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ هلند نیمه کاره ماند در اینستاگرامش منتشر کرد و مشخص شد که او برای فصل آتی در این تیم ماندنی نیست. این بازیکن ۲۴ ساله طی فصل گذشته به یکی از از بازیکنان قابل توجه در فوتبال اروپا تبدیل شده است به ویژه اینکه مهارت بالایی درکنترل توپ با پا داشته و یکی از سنگربانان آینده دار در فوتبال اروپا شناخته شده است.

در حال حاضر اینطور پیش بینی می‌شود که باشگاه چلسی یکی از مشتریان جدی اوست چرا که کپا آریزابالاگا فصل سختی را در ورزشگاه استمفوردبریج سپری کرده است و گفته می‌شود جمع آبی‌های لندنی را ترک خواهد کرد. همینطور با توجه به اینکه باشگاه آژاکس به تازگی برای فروش حکیم زیاش به چلسی ارتباط برقرار کرده بود پس دو باشگاه رابطه همواری برای یک معامله دیگر خواهند داشت و نگرانی از این بابت وجود ندارد. این مشخص است که اونانا تنها دروازه‌بان زیر نظر آنها نخواهد بود اما به طور قطعی او هم کیفیت و هم قیمت مناسبی خواهد داشت.

ساندرو تونالی، هافبک - از برشیا به یوونتوس یا اینتر

انتظارات شما را خیلی بالا نبرید، اما این چیزی است که آندره پیرلو افسانه ای درباره تونالی برای گفتن دارد: "گفته می‌شود که او ممکن است وارث سبک من باشد، اما من چیزهای مشترکی را بین خودمان نمی‌بینم. اون سبک متفاوتی دارد. او هم به هنگام حمله و هم دفاع کامل است. او ترکیبی از ویژگی‌های من با سایر بازیکنان است. او یک هافبک امیدوارکننده است. او مطمئناً بازیکن بزرگی خواهد شد."

او مو و همینطور استعدادی برای عبور از پیرلو دارد؛ او عملکرد دفاعی بیشتری نسبت به بازیکن قهرمان جام جهانی دارد و به مراتب بازیکن بزرگتری می‌شود. وضعیت برشیا در جدول رده بندی سری آ مشخص می‌کند که عدم حضور این تیم در رقابت‌های فصل بعدی، پیشنهادهای همکاری فراوانی را برای او به ارمغان خواهد آورد. این معلوم است که باشگاه‌های اینتر و یوونتوس اشتباهی را که در سال ۲۰۱۲ نسبت به مارکو وراتی انجام داده بودند تکرار نخواهند کرد و اجازه نمی‌دهند که یک استعداد برتر دیگر بخواه سری آ را ترک کند. او به اذعان کارشناسان ایتالیایی آینده خط میانی تیم ملی این کشور خواهد بود و نباید استعدادش را ارزان بفروشد.

لروی سانه، وینگر - از منچسترسیتی به بایرن مونیخ

این انتقال یک مدتی است که شایع شده است و آخرین گزارش‌های این هفته حاکی از پیشرفت‌هایی در روند مذاکرات دو باشگاه بوده است. کیکر گزارش داد که سیتی و بایرن تنها اختلاف ۱۰ میلیون یورویی دارند و سانه قبلاً شرایط شخصی خود را با غول‌های باواریایی به توافق رسانده است. به نظر نمی‌رسد که بایرن از نظر تهاجمی از وضعیت بدی برخوردار باشد.

رابرت لواندوفسکی احتمالاً بهترین شماره ۹ جهان است، بازگشت توماس مولر به بهترین عملکرد خود و سرعت و خلاقیت زیادی از جای دیگر حتی روی نیمکت این تیم هم وجود دارد. دلیل اصلی علاقه مندی قهرمان بوندسلیگا به جذب سانه، دو نکته قابل توجه دارد. او با توجه به سابقه برتن کردن پیراهن شالکه در فوتبال آلمان به جو مسابقاتدر این کشور آشنایی دارد و نکته دیگر اینکه او می‌تواند هم در سمت راست و هم در سمت چپ خط میانی بازی کند.

اشرف حکیمی، مدافع - از دورتموند به رئال مادرید

به غیر از اینکه ترنت الکساندر آرنولد و آندری رابرتسون به همراه لیورپول در فوتبال اروپا به دو مدافع کناری فوق العاده شناخته می‌‎شوند، در حال حاضر اشرف حکیمی و رافائل گوریرو هم در دورتموند توانسته‌اند به این سطح برسند؛ این عملکرد در دیدار مقابل شالکه در دربی روهر که با نتیجه ۴ بر صفر به پایان رسید مشخص بود.

او البته باید به رئال مادرید برگردد؛ با فرا رسیدن تابستان مدت زمان قرارداد قرضی او در دورتموند به پایان می‌‎رسد. با توجه به عملکرد او طی ۱۸ ماه گذشته باید به راحتی درباره آینده‌اش نتیجه گیری شود. او فصل ۲۰-۲۰۲۱ را در رئال سپری خواهد کرد. او برای حضور در ترکیب اصلی رئال مادرید باید با دنیلو و آلوارو آدریزولا رقابت کند که می‌تواند شانس بالایی برای ایستادن در لیست ۱۱ نفره اصلی لوس بلانکوس داشته باشد. البته او در رقابت با دنی کارواخال کمی کار سختی خواهد داشت. او در بازگشت به اسپانیا موفق خواهد بود؛ تجربه در بوندسلیگا و سختکویی که او داشت نشان می‌دهد که یک مدافع جوان بی تجربه نیست.

ادینسون کاوانی، مهاجم - از پاری سن ژرمن به اتلتیکو مادرید

به نظر می‌رسد اشتباه است که کاوانی و دیگو سیمئونه پیش از این در حرفه خود ارتباطی نداشته‌اند. این دو ارتباط خیلی نزدیکی بهم دارند اما تجربه‌ای نداشته‌اند. سوای مسائل تاکتیکی در کارهای دفاعی که سیمئونه به آنها علاقه دارد، کاوانی می‌تواند در ترکیب این سرمربی عملکرد مناسبی به نمایش بگذارد. این مهاجم ۳۳ ساله شاید به اندازه ژائو فلیکس سرحال و آماده نباشد اما می‌تواند با فیزیک و قامتی که دارد در لالیگا بدرخشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      آزمون از روسیه مقصد نامعلوم

      پاسخ ها

      • احمد

        آزمون از روسیه به روسیه.
        نهایتش همینه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج