۹۹۷۴۰۹
۱۵ نظر
۵۰۱۴
۱۵ نظر
۵۰۱۴
پ

اولین نامه منتخبان مجلس یازدهم به روحانی

بیش از ۸۰ تن از منتخبان مردم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به رییس جمهور درباره جاماندگان سهام عدالت نامه نوشتند. در این نامه آمده است: از جنابعالی به عنوان رئیس قوه اجرایی کشور درخواست داریم تا راه‌حلی برای آن دسته از افراد و سرپرستان خانوار اقشار ضعیف و کم‌درآمد که شرایط سهام عدالت درباره آن‌ها محرز است، اما از آن جامانده‌اند، بکارگیری و اندیشیده شود.

جماران: جمعی از منتخبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حسن روحانی رئیس‌جمهور خواستار تجدیدنظر دولت و وزارت امور اقتصادی و دارایی در عرضه و توزیع سهام عدالت شدند.

براساس این گزارش، این نامه که به امضای بیش از ۸۰ تن از منتخبان مردم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رسیده است، امضاکنندگان خواستار اندیشیدن و بکارگیری تمهیداتی برای اقشار کم‌درآمدی که واجد شرایط دریافت سهام عدالت هستند، اما از آن جامانده‌اند، شدند.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

حجت‌الاسلام حسن روحانی

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران

توجه دولت به اقشار ضعیف و کم‌درآمد جامعه امری قابل تقدیر و پسندیده است که به جای خود از آن تقدیر می‌شود. سهام عدالت که شکل‌گیری آن در دولت‌های نهم و دهم صورت گرفت، هدف رفع تبعیض و بی‌عدالتی را دنبال می‌کرد، اما روش فعلی که برای ادامه کار آن در دولت‌های یازدهم و دوازدهم در پیش گرفته شده، با عدالت فاصله زیادی دارد، به نحوی که بسیاری از واجدان شرایط و اقشار کم‌درآمد از عواید آن محروم مانده‌اند؛ لذا از جنابعالی به عنوان رئیس قوه اجرایی کشور درخواست داریم تا راه‌حلی برای آن دسته از افراد و سرپرستان خانوار اقشار ضعیف و کم‌درآمد که شرایط سهام عدالت درباره آن‌ها محرز است، اما از آن جامانده‌اند، بکارگیری و اندیشیده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه این حرفها کشک است

    • بدون نام

      کاری ندارد همین عرضه سهام دولتی به جا مانده‌ها بند

    • بدون نام

      ظالم تر از اینل وجود نداره تو یک سال قیمت خونه وماشیند چند برابر کردن درحالی که حقوق ها قطره چکانی افزایش پیدا کرد کلی ضرر به مردم زدن انگار نه انگار . دعا میکنم خون شهدا گریبانتونو بگیره. شماکه جنگم نرفتید ماهارو فرستادید حالا دارید بهره برداری میکنید.

    • مجتبی

      اولش قصد دارند خودی نشون بدهند ولی شاهنامه آخرش خوشه

    • بدون نام

      اول سلام به رهبر عزیزمان
      دوم سلام به همه نمایندها
      دستتون درد نکنه که اول شروع کار از طبقه ضیف شروع کردین خدا همه تان را حفظ کنه

    • بدون نام

      بگیرروحانی اولین تیروترکش بسویت اومد

    • مختار

      باتشکرازنمایندگان که پیگیرسهام عدالت افرادضعیف جامعه جامانده ازسهام عدالت هستندبهتراست که نامه ای خدمت مقام معظم رهبری بنویسندچون فقط اون بزرگوارمیتواندبه داداقشارضعیف جامعه برسدوبه رییس جمهوردستوراقدام بدهدبنده با سه نفرعایله ونیروی خدماتی هستم ولی سهام به من وخانواده ام نداده اند توروبه حق امام حسین ع بدادمظلومین برسید که خداوندمتعال ازشماخشنودشود

    • بدون نام

      خدا خيرتون بده

    • تنها

      خدا عمرتان بدهد ...حالا اگه جلو گرانی و تورم و خودرو و مسکن و طلا و ارز بشوید یقینا مردم پشت شما مثل کوه استوار حماییتان خواهند کرد ..

    • بدون نام

      برای شروع خوبه البته اگر درحد نامه نباشه پیگیر باشن نه اینکه نصفه ونیمه ولش کنن

    • ش

      هنوز رو صندلی های مجلس نشستید شروع کردید به دستور دادن و سنگ اندازی مطمئنا شما هیچکدام دلتان برای مردم نمی سوز د و فقط می خواهید سنگ اندازی کنید جهت جلوگیری از طرح های عمرانی آقای روحانی .

    • بدون نام

      بگید سهام بی عدالتی خیلیا وضعشون خیلی خوبه و سهام عدالت دارند و برخی هم واجد شرایط هستن ولی بهشون داده نشده هیچ و هیچ و هیچ .....

    • بدون نام

      اول از هر کاری تب و تاب دارد و بعد دیگر هیچ مثل همین سرکشی های قبل از ورودشون به مجلس بعد ازون هم دیگه مردم ول میشن اوناهم ول میشن همین روند ادامه داره تا خریت باطل بشه

    • بدون نام

      اولین‌کارمحاکنه این کذاب

    • بدون نام

      منم جزوه جا اوفتادهها هستم 5 نفر هستیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج