۹۹۷۴۲۴
۲۲ نظر
۵۰۰۴
۲۲ نظر
۵۰۰۴
پ

لاریجانی: به خاطر قصورها مردم من را عفو کنند

"علی لاریجانی" رییس سابق مجلس شورای اسلامی گفت: بیکاری مهمترین مساله کشور است و باید زمینه لازم برای شکل‌گیری اقتصادهای خرد در کارهای خدماتی و تولیدی فراهم شود و برای تحقق این امر باید اختیارات استانی افزایش یابد.

خبرآنلاین: عصر پنجشنبه در نخستین جلسه شورای اداری قم در سال ۹۹ و آیین تکریم از خدمات علی لاریجانی در سه دوره نمایندگی مردم قم در مجلس شورای اسلامی که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد.

لاریجانی در این مراسم گفت: اقتصادهای خرد در شرایط تحریمی نیاز چندانی به ارزهای خارجی و سرمایه‌های کلان ندارند اما بشدت اشتغال آفرین و مقوم بخش تولید و کاهش نرخ بیکاری هستند.

اهم اظهارات رئیس مجلس دهم را به نقل از ایرنا بخوانید؛

* کرونا داغ بیکاری را عمیق و سوزان‌تر کرد و بسیاری از اقشار ضعیف جامعه منابع درآمدی خود را از دست‌ داده‌اند. دراین‌بین مساله تحریم‌های همه‌جانبه غرب نیز شکاف‌های اقتصادی، بیکاری و رکود کشور را عمیق‌تر کرده است.

*جهش تولید لازمه امروز کشور است و مجلس و دولت باید به دنبال راهکارهای اجرای این سیاست کلان باشند. مسوولان استانی در شرایط تحریمی برای گذر از دوران موجود نیازمند افزایش اختیارات در حوزه سرمایه‌گذاری و تولید هستند.

لاریجانی: به خاطر قصورها مردم من را عفو کنند

*در قانون برنامه ششم توسعه اختیارات سرمایه‌گذاری در بخش معادن به استان‌ها تفویض شده که باید به سایر حوزه‌های اقتصادی هم تسری کند.

* الحاق کرانه باختری به رژیم صهیونیستی فقط بخشی از طرح شیطانی معامله قرن است و این طرح در طول زمان تمام حقوق فلسطینیان را از بین خواهد برد.

*کشورهای اروپایی قدرت لازم را در برابر آمریکا ندارند و خیلی از کشورهای عربی نیز دنباله‌رو آمریکا در رابطه با مساله فلسطین می‌باشند. مرتجع بودن خیلی از کشورهای عربی در کنار طرح‌های استکباری غرب نشان هشدار یک توطئه بسیار بزرگ را به صدا درآورده است.

* آمریکا در پوشش شرکت‌های فناوری، بخش‌های اقتصادی و غیره درصدد نفوذ در بین ایران و سایر کشورهای اسلامی است و طرح مقابله‌ای اخیر مجلس شورای اسلامی این موارد به‌درستی پیش‌بینی‌شده است.

*حضور نیروهای مردمی و جهادی در مقابله با کرونا مهمترین سرمایه اجتماعی در مواجه با بحران‌های مختلف است که در کشورهای دیگر کمتر مشاهده می‌شود.

*برخی کشورهای غربی در رابطه با کرونا با نگاه تجاری وارد عمل شده و به همین دلیل سالمندان را به حال خود رها کرد تا با مرگ آن‌ها بخشی از هزینه‌های اقتصادی آن‌ها کاهش یابد.

*تفاوت مکتب ایمانی ایران و کشورهای غربی در این بخش کاملا نمایان بود و بیشترین خدمت به سالمندان و مردم مستضعف انجام گرفت.

*همچنین رفتار سیاسی بین پیروان مکتب اهل‌بیت(ع) در ایران با رفتار سیاسی غرب و به‌ویژه رییس جمهور آمریکا کاملا متفاوت بود.

*تصمیمات کرونایی ایران با اتکا به عقل و دانش در ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام می‌گیرد درحالی‌که در آمریکا شخصی مانند ترامپ هرروز یک نسخه پزشکی می‌پیچید.

*مسوولان قم در مسیر مقابله با کرونا با یک عزم اجرایی مطلوب عملکرد مطلوبی از خود برجای گذاشتند.با شیوع کرونا بخش گردشگری و واحدهای صنعتی قم آسیب‌های جدی دیده است.برای توسعه قم باید وضعیت چندوجهی تعریف شود و فقط به ظرفیت‌های زیارتی و خدماتی آن توجه نشود.یک وجهی بودن بعد توسعه‌ای قم در بخش زیارتی سبب شد تا با شیوع کرونا ضربات اقتصادی بسیار شدیدی به فعالان این بخش وارد شود.

* برای پیشبرد اهداف جهش تولید در قم در درجه اول باید از رکود واحدهای اقتصادی موجود جلوگیری شود.محدودیت‌های سرمایه‌گذاری در شعاع ۱۲۰ کیلومتری تهران در برخی صنایع برداشته‌شده و باید شاهد رونق تولید و اشتغال در سالهای آینده در استان قم باشیم.

* قم از عقب‌ماندگی‌های تاریخی رنج می‌برد که مشکلات مربوط به بافت‌های فرسوده ازجمله مشکلات مهم این استان است.

*در طول ۱۲ سال نمایندگی مردم قم در مجلس شورای اسلامی مهمترین هدف خود را در جهت آبادانی و توسعه قم متمرکز کرده بودم.هدف من در این ۱۲ سال کمک به استان قم بود و اگر درجایی کم‌کاری یا قصوری داشته‌ام مردم مرا عفو کنند.

در پایان جلسه شورای اداری قم با اهدای لوحی از سوی نهادهای مختلف استان از ۳ دوره تلاش‌های علی لاریجانی در مجلس شورای اسلامی تقدیر به عمل آمد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کارمند

      به همین راحتی؟!
      شماها قصور نکردید بلکه آگاهانه مرتکب اشتباهات وحزب بازیهایی شدید که به مردم ضربه های بسیاری وارد کرد حالا بروید با اندوخته هایتان خوش باشید

    • صبور

      اقای لاریجانی این دلنوشته را دوبار نوشتم امابرترینها منعکس نکرد این بار سوم است.نوشتم من شمارو نمی بخشم .من شما رو حلال نمیکنم.من از شما اسیب دیده ام.وشرح ان در این مقال نمیگنجد.اگر به اخرت اعتقاد داری اگرب تشکیل دادگاه الهی ایمان دارید من دران دادگاه از شما ب حضرت حق شکایت میبرم و شمارا نمیبخشم و حلال نمیکنم .

    • بدون نام

      خطاب به شما وسایر سیاست مداران وزرا مدیران روسای قوا و مسئولان ومدیران وتمامی کسانی که در این مملکت تصمیم گیرنده وتعیین کننده بودن حق الله وحق الناسی به گردن شماست طوری رفتار کنین که در درگاه خداوند شرمسار وخجالت زده نباشین وحق الناسی به گردنتون نباشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چطور حق الناس نباشه؟؟ حق الناس نابخشودنی بر گردنشان است یقینا و هیچ وقت حلال نخواهند شد

    • بدون نام

      خداوندازتونگذرد وگرفتارت کند بخاطر فاصله طبقاتی که ایجادکردی اکثر مردم زیر خط فقر چند درصدی ازخودتان در اوج ..

    • بدون نام

      مطمئن باش عفو نخواهی شد .خداوند در مقام ناظر بر اعمالتون همه چیزه دیده و نتیجه کردارت رو میبینی .پس با یک جمله از خدا بخشش نخواه

    • راجوخان هندی

      هیچ کاری نکردی،باید جواب بدی لاریجانی

    • بدون نام

      فقط همین هیچ حرفی جانمونده که بزنی اخه به چه قیمتی حاصل 12 سال رییس مجلس فقط بایه کلمه ببخشید ماچکاره ایم فقط خدا وکیله

    • بدون نام

      ملت ایران هیچ وقت شماها را حلال نمیکنن چون خیلی ذلیل و خارمون کردیت

    • ف

      مگه کشکه ،گند بزنید بعد طلب عفو کنید این دنیا می گذره ولی آن دنیا باتمام سلولهای تان باید پاسخ بدید تصمیمات شما خیلی از زندگیها را نابود کرد کسی شما را حلال نمی کند دیدار به قیامت.

      پاسخ ها

      • عماد

        من با لیسانس دارم تو اسنپ کار میکنم شمارو فرستادیم که وضع معیشتمون خوب شه نه اینکه خودرو احتکار کنید

    • بدون نام

      بخشش در کار نیست .زجری که قشرضعیف بخاطر شما و امثال شما کشیدند قابل بخشش نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باورکن جناب لاریجانی طایر زاپاس پراید م پاره شده ندارم بخرم نو روحیه ندارم

    • بدون نام

      ملت نادان == فریب خورده

    • بدون نام

      لاریجانی خیلی فیلمی

    • بدون نام

      بنظرم کسی که مسول میشه باید بدونه که اگه خطا و اشتباه عمدی انجام بده یا خطای سهوی که با تحقیق و بررسی میتونست رفعش کنه ولی این کار رو نکرده. خطاهایش قابل عفو نیس‌

    • بدون نام

      تو هنوز معنای عدالت را نمی دانی هدفت خدمت به قم بود پس بقیه شهرها چی شماها از تقوی تهی هستید

    • بدون نام

      بنزین را با نظر خودت گران کردی وملیاردها ضرر زدی وجان هزاران نفر. را گرفتی.

      پاسخ ها

      • مهدی ایرانی

        سلام راستی از کجا آمده ای شما ؟!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بینام

      بازببین چه خوابی برای مردم دیده

    • بدون نام

      نقشه جدیدشه

    • بدون نام

      وقتى توانایی انجام کارى راندارى بدترين کار انجام دادنش است. شما باعث شديد خانواده هاى بازنشستگان به خاک سياه بنشينند. حق الناس قابل گذشت نيست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج