۹۹۷۴۳۰
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

پیام روحانی در آستانه روز جهانی قدس

رئیس جمهوری در آستانه روز جهانی قدس، با تأکید بر اصل تغییرناپذیر "قدس پایتخت فلسطین"، گفت: برگزاری مراسم حمایت از ملت مظلوم فلسطین، در آخرین جمعه هر ماه رمضان، سنتی طیبه به نام مبارک روز قدس است و نمادی از استقامت، وحدت و همدلی مسلمانان در دفاع از آرمان‌های اسلامی است.

خبرآنلاین: رئیس جمهوری در آستانه روز جهانی قدس، با تأکید بر اصل تغییرناپذیر "قدس پایتخت فلسطین"، گفت: برگزاری مراسم حمایت از ملت مظلوم فلسطین، در آخرین جمعه هر ماه رمضان، سنتی طیبه به نام مبارک روز قدس است و نمادی از استقامت، وحدت و همدلی مسلمانان در دفاع از آرمان‌های اسلامی است.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ملت مؤمن و انقلابی ایران

برگزاری مراسم حمایت از ملت مظلوم فلسطین، در آخرین جمعه هر ماه رمضان، سنتی طیبه به نام مبارک روز قدس است و نمادی از استقامت، وحدت و همدلی مسلمانان در دفاع از آرمان‌های اسلامی است.

در این روز حرکت‌آفرین، شما ملت رشید و فهیم ایران با الهام از آرمان‌های انقلاب و تأکید امام راحل (ره) در حمایت از ملت‌های مظلوم جهان به ویژه مردم بی‌دفاع فلسطین همواره پیشگام و منشاء حرکت‌های روشن‌گرایانه بوده‌اید و تا هنگامی که دل‌های شما مردم همیشه در صحنه ایران به دریای آموزه‌های اسلامی و انقلابی متصل است، مبارزه با ستمگران و دفاع از ستمدیدگان ادامه خواهد داشت؛ چرا که این شور و اراده ریشه در مکتب تابناک و الهام‌بخش عاشورا دارد.

پیام روحانی در آستانه روز جهانی قدس

در روز جهانی قدس امسال گرچه با توجه به شرایط فعلی و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامت مردم، امکان برگزاری حضوری این مراسم در دفاع از حقوق مردم فلسطین مهیا نیست، اما آنچه که اهمیت دارد و به آرمان فلسطین و آزادی قدس عمق و معنا می‌بخشد و رعب و وحشت در دل غاصبان قبله اول مسلمانان می‌اندازد، حضور معنوی و صلابت اراده‌هایی است که دل در گرو آزادی قدس شریف داشته و هیچ تردیدی بر نصرت الهی در آزادی سرزمین‌های اشغالی ندارند.

اینجانب با گرامی‌داشت این روز بزرگ و سرنوشت‌ساز، به این همگامی همدلانه درود می‌فرستم و وحدت و یکدلی آحاد مردم را در این روز مهم به ویژه در دوران حساس کنونی که استکبار جهانی با زنجیره‌ای از تحریم‌ها و تهدیدات غیرانسانی خود و به راه انداختن جنگ اقتصادی، قصد دلسرد کردن ملت و ایجاد مانع در راه تحقق آرمان‌های ملی و اسلامی ما را دارند، مسألت دارم و بار دیگر تأکید بر اصل تغییرناپذیر "قدس پایتخت فلسطین" می‌نمایم. بی تردید پیروزی نهایی از آن مجاهدان و صابران است.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ..... سانسور چی به بهشت نمی رود...

      .... خوب بود . روحانی برای ملت قهرمان . و مظلوم.ایران هم پیام میدادند..در باره افزایش ناگهانی قیمت .. ارز .. طلا... سکه... برنج..و حبوبات.. و دیگر کالاها ...

      پاسخ ها

      • حسن

        پیام داده شما گوش نکردی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج