۹۹۷۴۶۸
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

هر تیمی ۵ کرونایی داشته باشد، معلق می‌شود!

در صورتی که تست کرونای ۵ عضو یک تیم فوتبال مثبت شود، آن تیم از لیگ برتر کنار گذاشته خواهد شد.

خبرورزشی نوشت: در صورتی که تست کرونای ۵ عضو یک تیم فوتبال مثبت شود، آن تیم از لیگ برتر کنار گذاشته خواهد شد.

با صدور مجوزهای لازم برای شروع دوباره مسابقات فوتبال در ایران وزارت بهداشت و درمان قصد دارد موارد بهداشتی سختگیرانه‌ای را در لیگ برتر اجرا کند تا از ابتلای افراد شاغل در فوتبال به ویروس کرونا جلوگیری کنند. در این خصوص پروتکل بهداشتی سفت و سختی را تنظیم کرده و در اختیار مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال قرار دادند.

یکی از مواردی که در این پروتکل سختگیرانه به آن اشاره شده احتمال کنار گذاشتن تیم‌ها از لیگ برتر در صورت مشاهده موارد مشکوک است. در این بخش آمده: «درصورت وجود بیش از پنج نفر با علائم مثبت یا مثبت شدن تست‌های تشخیصی مبنی بر ابتلای فرد، فعالیت تیم مربوطه تا زمان بهبود مبتلایان و کسب گواهی سلامت، معلق خواهد شد.»

طبق اعلام مسئولان وزارت بهداشت و سازمان لیگ حداقل قبل از شروع تمرینات و قبل از آغاز مسابقات اعضای همه تیم‌ها باید تست کرونا بدهند و این مساله ممکن است در آینده بازهم انجام شود. از این رو احتمال دارد در این تست‌های دوره‌ای افرادی با علائم مشکوک به کرونا یا ابتلای قطعی به این ویروس مشاهده شوند که وزارت بهداشت تمهید جالبی در نظر گرفته است.

بر این اساس اگر در زمان آمدن جواب تست‌های کرونا مشخص شود ۵ عضو یک تیم لیگ برتری تست شان مثبت است، فعالیت‌های آن تیم معلق می‌شود و دیگر حق حضور در لیگ برتر را نخواهد داشت.

بی تردید اگر تیمی در آینده از ادامه حضور در لیگ برتر محروم شود و به ناچار آن را از لیگ کنار بگذارند، جدول مسابقات بار دیگر دچار تغییرات عجیبی می‌شود و یک بحران جدید به وجود می‌آید. همین حالا هم باشگاه‌های زیادی مخالف برگزاری لیگ برتر هستند و حال فرض کنید به خاطر ابتلا به کرونا یک یا چند تیم هم از مسابقات کنار گذاشته شوند و آن وقت بازهم شاهد اتفاقات عجیبی خواهیم بود.

از سوی دیگر با توجه به اینکه تا قبل از شروع مسابقات دو دوره تست کرونا انجام می‌شود این احتمال وجود دارد که در تیم‌ها موارد ابتلا به کرونا مشاهده شود وحتی برخی تیم‌ها نتوانند وارد بازی‌ها شوند که این مساله نیز خود دردسرهای زیادی خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • متی

      خب چرا برگزار بشه ک تیمو بزارید کنار.صدرصد خیلیا مببتلا میشن بعد تیمها متضرر میشن.بجای اینکه بگید اگر کسی مبتلا شد لیگ کنسل میشه میگید تیم معلق میشه عجبااا

      پاسخ ها

      • kordook

        اتفاقا خیلی خوبه دقیقا مثل لیگ المان اعلام کردن البته تو المان این بندم اضافه داره که اگه شیوع زیاد شه لیگ.رو تو همون حالت جدولی که داره تعطیل کنن و قهرمان و سهمیه لیگ و سقوط تیمها طبق همون لحظه باشه و این باعث میشه که یک سری از تیمای بزدل به خاطر منافع خودشونم که شده نذارن کسی کرونا بگیره و شدیدا مراقبت کنند.

      • kordook

        اتفاقا خیلی خوبه دقیقا مثل لیگ المان اعلام کردن البته تو المان این بندم اضافه داره که اگه شیوع زیاد شه لیگ.رو تو همون حالت جدولی که داره تعطیل کنن و قهرمان و سهمیه لیگ و سقوط تیمها طبق همون لحظه باشه و این باعث میشه که یک سری از تیمای بزدل به خاطر منافع خودشونم که شده نذارن کسی کرونا بگیره و شدیدا مراقبت کنند.

    • بدون نام

      عقل هم چیز خوبیه به شرط این که وجود داشته باشه. خیلی از فوتبالی ها از برگزاری مجدد لیگ ناراضی هستند و سازمان لیگ اهمیتی به نارضایتی ها نمیده و لیگ رو برقرار کرده و از طرفی میگه اگر 5 کرونایی داشته باشند از لیگ حذف میشن.مجبوری مگه؟

    • بدون نام

      بستن لیگ یه مشکله. از سر گیریش هزارتا مشکل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج