جاباما
۹۹۷۵۹۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

بازتاب سخنان رهبری در اورشلیم پست

یک روزنامه صهیونیستی با بازنشر بخش‌هایی از بیانات حضرت آیت الله خامنه‌ای در روز قدس نوشت که رهبری ایران خواستار "تداوم مبارزه و گسترش عرصه جهاد در تمام سرزمین های فلسطینی" شد.

خبرگزاری ایسنا: یک روزنامه صهیونیستی با بازنشر بخش‌هایی از بیانات حضرت آیت الله خامنه‌ای در روز قدس نوشت که رهبری ایران خواستار "تداوم مبارزه و گسترش عرصه جهاد در تمام سرزمین های فلسطینی" شد.

روزنامه اورشلیم پست نوشت: رهبری ایران در سخنرانی خود به مناسبت روز قدس، ظهور رژیم صهیونیستی را غده سرطانی توصیف و تاکید کرد که به زودی از بین خواهد رفت.

این روزنامه صهیونیستی در ادامه نوشت: آیت الله خامنه ای همچنین از بی توجهی کشورهای عربی به مسئله فلسطین انتقاد کرد و گفت که برخی دولت های عربی پس از مقاومت های نخستین به تدریج تسلیم شدند و با فراموشی وظیفه اسلامی و انسانی و سیاسی خود به هدف های دشمن در این زمینه کمک کردند.

اورشلیم پست علاوه براین، به انتشار بخش های دیگری از بیانات امروز رهبر معظم انقلاب پرداخت و نوشت: رهبری ایران مبارزه برای آزادی فلسطین را جهاد در راه خدا و یک مسئله انسانی توصیف و تاکید کرد که اصلی ترین توصیه ادامه مبارزه، ایجاد سازمان های مبارزه با اشغالگری و همکاری برای گسترش عرصه جهاد در تمام سرزمین های فلسطین است.

اورشلیم پست نوشت: وی در ادامه گفت وظیفه همه است که به مبارزان فلسطینی کمک کنند و ایران با افتخار و با تمام توان خود به این مسیر ادامه خواهد داد. بدون شک ویروس صهیونیسم با همت و ایمان و غیرت جوانان به زودی ریشه کن خواهد شد.

به گزارش ایسنا، حضرت آیت الله خامنه ای امروز (جمعه) به مناسبت روز جهانی قدس به صورت زنده سخنرانی کردند. به دلیل تداوم شیوع ویروس کرونا این نخستین بار بود که مراسم روز قدس بدون راهپیمایی برگزار شد.

ایشان در بخشی از بیانات خود خاطر نشان کردند: سیاست عمده استکبار و صهیونیسم، کمرنگ کردن مسئله فلسطین در اذهان مسلمانان و به فراموشی سپردن آن است و مهم ترین کار، مقابله با این خیانت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج