جاباما
۹۹۷۶۰۵
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

فریبا متخصص: «مکث» نمی‌خواست اشک درآورد

فریبا متخصص از تجربه اجرا در برنامه تلویزیونی «مکث» که این شب‌ها روی آنتن شبکه دو سیما است، سخن گفت.

خبرگزاری تسنیم: فریبا متخصص بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر که این شب‌ها با اجرای برنامه تلویزیونی «مکث» مهمان مخاطبان روزه‌دار در شبکه دو سیماست عنوان کرد: رمضان ماهی است که عموم مخاطبان به لحاظ روحی به آرامش نیاز دارند و چه خوب است که برنامه‌های گفتگومحور هم به سمت ایجاد آرامش بروند.

وی ادامه داد: برنامه «مکث» که قبل از افطار از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود تلاش کرده است در گفتگو با هموطنانی که با اتفاقاتی خاص در زندگی روبرو بوده‌اند درباره حال و هوای زندگی آنان و چگونگی برخورد با مشکلات و سختی‌ها پرس و جو کند. این برنامه نه با رقیق کردن احساسات بلکه با زیر ذره‌بین بردن عامل مقاومت و ایستادگی هموطنان به مخاطب امید می‌دهد.

بازیگر «تولدی دیگر» در پاسخ به اینکه نظر مخاطبان درباره «مکث» چگونه بوده است، بیان کرد: آن‌ها که دیده‌اند، اظهارلطف کرده‌اند چراکه مردم ما عموما مردمی محترم هستند و همیشه به هنرمندان‌شان ارادت دارند. همچنین از آنجاکه «مکث» راه برنامه‌های مشابه را نرفته و به دنبال اشک‌آوری نبوده، مورد توجه قرار گرفته است.

فریبا متخصص: «مکث» نمی‌خواست اشک درآورد

متخصص درباره تفاوت‌های اجرا و بازیگری گفت: در بازیگری و به‌ویژه در کار با کارگردانان شناخته‌شده اغلب همه موارد براساس متن فیلمنامه پیش می‌رود اما در کار اجرا هرقدر هم که متن‌گرا باشید باید مقداری هم بر بداهه تمرکز کنید تا موقعیت‌های پیش‌بینی‌نشده‌ای را که ایجاد می‌شود به نفع برنامه جلو ببرید.

وی با بیان اینکه دیده شدن برنامه بسیار مهمتر از دیده شدن مجری است، تصریح کرد: در بازیگری به این معتقد هستم که اهمیت محصول نهایی بسیار بیشتر از اهمیت دیده شدن بازیگران است. در اجرا نیز باید خیلی مراقب بود که خودنمایی در کار نباشد و کاری کرد که محتوای برنامه موردتوجه قرار گیرد.

بازیگر سریال «شهرزاد» در پایان اظهار کرد: تمام سعی من به‌عنوان مجری در «مکث» این بود که مخاطب برای دقایقی هم که شده وضعیت خود را دریابد و بفهمد چقدر جلوتر از بسیاری هموطنان است. در اطراف ما کم نیستند آدم‌هایی که شرایطی دشوار دارند ولی همواره امیدوارند و باانگیزه به اطراف نگاه می‌کنند. کمی دقت بر احوال این همنوعان حالمان را خوب می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوبه خدا را شکر ماه رمضان یه خورده این سلبریتی های بی خاصیت و بی و جد ان را به خود بیاره

    • عطا

      خانم متخصص بهترین بازیگر .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج