۹۹۷۶۴۷
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

بازتاب سخنرانی رهبری در روز جهانی قدس در ترکیه

سخنرانی مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جهانی قدس بازتاب گسترده ای در رسانه های مختلف ترکیه داشت.

خبرگزاری ایرنا: سخنرانی مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جهانی قدس بازتاب گسترده ای در رسانه های مختلف ترکیه داشت.

خبرگزاری آناتولی به عنوان خبرگزاری اصلی و رسانه مادر ، با تیتر " آیت الله خامنه ای: مجرم مساله فلسطین دولتهای غربی که خاک عثمانی را بین خود قسمت کردند، هستند" نوشت: رهبر عالی ایران مجرم اصلی در مساله فلسطین را کشورهای غربی که در بعد از جنگ جهانی اول خاک امپراطوری عثمانی را قسمت کردند، خواند.

این خبرگزاری افزود: رهبر عالی ایران در سخنان خود به مناسبت روز قدس سازمان ملل را متهم کرد که وظایف خود را در قبال مسلمانان فلسطین و یمن بجای نیاورده است.

آناتولی افزود: به گفته رهبر عالی ایران، آمریکا درصدد عادی سازی موجودیت اسراییل در منطقه است و در این راستا از برخی کشورهای عربی که همانند برده های آمریکا حرکت می کنند، بهره می گیرد.

خبرگزاری اخلاص ترکیه نیز با تیتر " رهبر عالی ایران: ریشه اسراییل صهیونیست را برخواهیم کند" نوشت: آیت الله خامنه ای در سخنرانی روز قدس که بطور زنده از تلویزیون دولتی ایران پخش شد، گفت: سیاست اصلی رژیم صهیونیستی فراموش سازی مساله فلسطین در اذهان مسلمانان است.

به نوشته این خبرگزاری رهبر عالی ایران با اشاره به اینکه متوفیان بدلیل کرونا شمرده می شوند ولی افرادی که از سوی آمریکا و اروپا کشته می شود تعداد آنان مشخص نیست درخواست کرد که مسوولین جنگها و قتلها در فلسطین، افغانستان، یمن، لیبی، عراق، سوریه و دیگر کشورها معرفی شوند.

به نوشته اخلاص، رهبر عالی ایران، اسراییل را به ویروس کرونا تشبیه کرد و گفت: آمریکا و اسراییل درصدد هستند که مساله فلسطین به فراموشی سپرده شود ولی ما ریشه ویروس اسراییل را برخواهم کند و روزهایی سخت در انتظار رژیم اسراییل است.

اخلاص با سو تیتر " انتقاد آیت الله خامنه ای از کشورهای عرب " نوشت: برخی کشورهای عرب بعد از مقاومتهای شایان توجه راه تسلیم را برگزیدند و کمپ دیوید نمونه تلخ این مساله است.

به نوشته اخلاص ، هر روز جمعه آخر ماه رمضان در ایران به عنوان روز قدس گرامی داشته می شد ولی امسال بدلیل شیوع کرونا مراسم های این روز در ایران عمدتا در فضای مجازی برگزار شد.

خبرگزاری دمیر اورن نیز سخنان رهبر انقلاب اسلامی را با مضامین مشابه بازتاب داده است.

شبکه اینترنتی خبرلر و سون دقیقه و پایگاههای مختلف روزنامه های ترکیه به نقل از این سه خبرگزاری و با مضامین مشابه سخنرانی مقام معظم رهبری را به اطلاع مخاطبین خود رسانده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج