۹۹۷۸۰۹
۱۲ نظر
۵۰۰۲
۱۲ نظر
۵۰۰۲
پ

موفقیت‌های پرسپولیس برانکو تصادفی نبود!

اولین بار احمد نوراللهی در مصاحبه با خبرورزشی لو داد که در فینال جام حذفی پارسال برانکو از جیب خودش برای بچه‌ها پاداش گذاشت.

خبر ورزشی: اولین بار احمد نوراللهی در مصاحبه با خبرورزشی لو داد که در فینال جام حذفی پارسال برانکو از جیب خودش برای بچه‌ها پاداش گذاشت.

وقتی از کاپیتان سوم پرسپولیس پرسیدیم برانکو پس از قهرمانی جام حذفی چقدر به شما پاداش داد؟ جواب داد: «رقم دقیقش را الان در ذهن ندارم ولی فراموش نکنید از جیب شخصی خودش به بچه‌ها پاداش داد و نه حساب باشگاه! زمان برانکو هم چهار یا پنج مدیرعامل در پرسپولیس عوض شد، ثباتی نبود ولی این مربی با درایت و از خودگذشتگی توانست تیم را سر پا نگه دارد و ۷ جام با پرسپولیس بگیرد. به نظرم ما با برانکو خوب تا نکردیم.»

روزی هم که کمال کامیابی‌نیا به دفتر خبرورزشی آمد ضمن تأیید حرف احمد نوراللهی گفت: «بله، برانکو قبل از شروع فینال حذفی پارسال به ما گفت اگر قهرمان شوید نفری هزار یورو به شما پاداش می‌دهم. وقتی بازی فینال را بردیم و قهرمان شدیم هنوز عرق تن ما خشک نشده بود که جیرینگی این مبلغ را پرداخت و به نفرات ذخیره هم هر یک ۵۰۰ یورو پاداش داد. او یک مربی نبود بلکه برای همه ما مثل پدر بود و واقعاً بزرگتری کرد.»

صحبت‌های دو بازیکن کلیدی پرسپولیس در دوران برانکو را خواندید؟ نظرتان چیست؟ به ما که باشد می‌گوییم موفقیت‌های پرسپولیس تصادفی و اتفاقی نبود. برانکو ایوانکوویچ یک مربی با دانش و حرفه‌ای بود که در کنار سختگیری‌های ذاتی ارتباط بسیار خوب و صمیمانه‌ای هم با شاگردانش داشت.

حالا شما بگویید کدام مربی لیگ برتری را سراغ دارید که از جیب شخصی خودش نفری هزار یورو پاداش به بازیکنان تیمش بدهد آن هم در حالی که حقوقش چند ماه عقب افتاده است؟ ما که سراغ نداریم! همان‌طور که خیلی از باشگاه‌ها سراغ ندارند و به جای پیدا کردن چنین مربیانی دنبال راه‌های میانبر برای کسب جام می‌گردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کی گفت تصادفی بود همه میگن مهندسی بود
      آقای نوراللهی بازیکن خوب و با اخلاقی هستی قبولت داریم ولی خیلی وزارت ورزش هواتون رو داره خیلی مهندسی وار قهرمانتون میکنه.

    • نادیا

      دقیقا درستی گفتی . موفقیتهای پیروزی مهندسی شده و زیر سایه لابی و فساد فدراسیون و چرک بازی بازیکنان و رسانه های مزدور بوده است.

    • مافیای لنگ

      ههه. برانکو در یک امتیاز لنگ هم سهم نداشت. همه را تاج و وزیر ورزش ردیف میکردند

    • بدون نام

      معلومه که تصادفی نبود هماهنگ از بیرون از داوارن تا فدراسیون کمیته نه انضباطی تا وزارت جونشون و هدایتیها و پول دادندها به این اون

    • بدون نام

      واقعا هم تصادفی نبود چون یک مشت وکیل،وصی از جمله وزیر،تا نمایندگان و...... گرفته پشت سر تیم بودند.کی گفته تصادفی بوده خواهشا زحمات ان عزیزان را هدر ندهید.

    • کامران

      چه با این چه با یحیی چه با ابرام چرخی هدف شیخ تبخیر،وزیره،داوران توپ‌به زمین انداختن تیم حکومتی ودادن جام های اسنپی به اشون هست ولاپوشونی گندکاری هاشون مثل جریان طارمی!

      پاسخ ها

      • کیسه تِرِکون

        به کوری چشم همه‌ی «کیسه کش ها» و «کیسه چی ها»! بگو ماشاالله!!
        میدونیم این کار‌ها برای شماها تعریف نشده است. شماها سال‌ها است با معیارهای انسانی فاصله گرفته اید و وارد فاز زباله صفتی شدید. و از قضا همه چیز رو هم مثل خودتون می‌بینید!!

    • مسعود

      موفقيتهاي ارتش سرخ براي بعضيا خيلي سوزش داره

    • علی جعفری

      چون بابا مسعووووودشون کارهاشو سروقت و به موقع انجام میداد و به داد تیم سوم پایتخت میرسید

    • ایرانم سر زمینه که ده لیران

      برانکو یک مربی بزرگ با دانش با قلبی بسیار مهربان بود همین مربی های لیگ خودمان ایرانیش را میگویم کدامش حاضر است ۱۰ دلار به بازیکن پاداش بدهد اما برانکو بزرگ ۱۰۰۰ یورو میدهد از جیب خودش بخاطر این بود ۱۱ تا بازیکن مصدوم و محروم با دست وپا وشانه و سر شکسته به فینال اسیا رفتن ولی انجا دیگه زورشان نرسید کاری که برانکو در سه فصل یه تیم مریض وبیمار را به قله اوج رساند بدون کوچکترین حمایتی کسانی که برای کیروش گریبان پاره کردند اگر برانکو امکانات و بازیکن های کیروش را داشت محال بود قهرمانی نیاورد اما چه سود در مملکت ما بعضی ها خود رابه کوری و نشنیدن زده اند لمپنی مانند کیروش را بزرگ و درحق بزرگی چون برانکو جفا میکنند ننگ بر چنین سودجو هایی

    • بدون نام

      ماهم قبول داریم تصادفی نبوده چون آقاسلطانیشون خیلییییییی بهشون کمک کرده درسته لنگیاقدرنشناسن ولی همه میدونن چه کمکایی شده زنده بادتاجیا

    • اس اس

      بله . ماهم قبول داریم مهندسی شده بود . آقای سلطانیفر پدری کرده در حق پرسپولیس .تیمی که همیشه ته جدول دست و پا میزد تا داره پز جامهایی که بابا سلطانی آورده رو میده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج