جاباما
۹۹۷۸۲۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

با کسب سهمیه، استرس از تیم شمشیربازی دور شد

عضو تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر گفت: پیش از شیوع ویروس کرونا سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کردیم و این موجب شد تا استرس از تیم دور شود.

خبرگزاری ایرنا: عضو تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر گفت: پیش از شیوع ویروس کرونا سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کردیم و این موجب شد تا استرس از تیم دور شود.

«علی پاکدامن» روز شنبه با اشاره به شرایط سخت کرونایی حاکم بر ورزش ایران و جهان اظهار داشت: شرایط حاکم بر ورزش جهان، سخت و غیر قابل باور است، زیرا اگر شیوع این ویروس نبود باید تا چند ماه دیگر در آوردگاه توکیو بزرگترین جشنواره ورزشی جهان شرکت می‌کردیم. اما با تعویق یکساله المپیک، برنامه‌ها نیز تحت تاثیر قرار گرفته است. البته این شرایط تنها برای کشورهای درگیر کرونا نیست بلکه بیشتر کشورهای جهان با آن دست به گریبانند. امیدوارم این ویروس به زودی از سطح جهان ریشه‌کن شود.

وی افزود: شرایطم قبل از شیوع ویروس عالی بود اما مجبورم به خاطر حفظ سلامتی خود و شهروندان در قرنطینه خانگی باشم و تمرینات را در خانه پیگیری کنم. تمرینات سبک است و برخی از مواقع نیز تمرینات هوازی و مرور تاکتیک دارم. امیدوارم تا پایان شیوع این ویروس بدنم را در شرایط مطلوب نگه دارم.

وی در پاسخ به سووالی در زمینه تعویق المپیک گفت: موکول شدن این رویداد بزرگ ورزشی به سال ۲۰۲۱ هم خوب است و هم بد. اگر ضرر یا زیانی در این یکسال باشد برای تمامی ورزشکاران جهان است. البته تیم ایران پیش از این سهمیه توکیو را کسب کرد و نگرانی بابت جایگاهش ندارد.

عضو تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ادامه داد: با گرفتن سهمیه استرس از روی تیم برداشته شد و اکنون باید به دنبال یک برنامه مدون برای موفقیت در المپیک ۲۰۲۱ توکیو باشیم. امیدوارم بتوانیم در این تورنمنت نمایش عالی از خود به یادگار بگذاریم.

برگزاری لیگ از دیگر موضوع‌های مورد نظر پاکدامن بود. او در این زمینه یادآور شد: لیگ سال گذشته از بهمن‌ماه شروع شد و چند هفته‌ای از آن نگذشته بود که شیوع و فراگیری کرونا در ایران موجب تعطیلی آن شد. امیدوارم در سال جدید یک لیگ منظم و با برنامه در دستور کار قرار گیرد. همچنین امید است با ورود تیم‌های صنعتی سایپا و پیکان این لیگ جذاب‌تر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج