۹۹۷۸۴۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تعلل وزارت ورزش در اجرای قانون

با وجود پایان مهلت قانونی تعیین شده برای حضور دو رئیس بازنشسته، هنوز وزارت ورزش نسبت به تعیین تکلیف مدیریتی این دو فدراسیون و معرفی متصدیان آن اقدامی انجام نداده است.

خبرگزاری مهر: با وجود پایان مهلت قانونی تعیین شده برای حضور دو رئیس بازنشسته، هنوز وزارت ورزش نسبت به تعیین تکلیف مدیریتی این دو فدراسیون و معرفی متصدیان آن اقدامی انجام نداده است.

رای صادر شده برای غلامرضا جعفری و ناصر پورعلیفرد، حُکم به پایان زودهنگام ریاست آنها در فدراسیون‌های ورزش روستایی و عشایری و بدنسازی و پرورش اندام داده است.

جعفری و پورعلیفرد که به ترتیب مهرماه و بهمن ماه سال ۹۶ متصدی ریاست در فدراسیون‌های متبوع‌شان شدند، بازنشسته هستند و به همین دلیل دو سال زودتر از موعد قانونی باید صندلی‌های خود را تحویل دهند. طبق حکم صادر شده قرار بود ۳۱ اردیبهشت ماه پایان دوره کاریِ این دو رئیس باشد با این حال وزارت ورزش در مورد این دو فدراسیون و صندلی مدیریتی‌شان تعیین تکلیف نکرده است.

علیرضا خسروی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد دلیل این تاخیر که ادامه مدیریت غیرقانونی دو رئیس یا بی سامانی فدراسیون‌های آنها را موجب خواهد شد، گفت: اگر مبنا اجرای قانون باشد باید برای فدراسیون ورزش روستایی و عشایری و فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام سرپرست تعیین شود. گزینه‌های سرپرستی هم باید توسط وزیر معرفی و برای آنها حکم صادر شود اما تا به امروز اقدامی در این زمینه انجام نشده است.

وی در واکنش به اینکه «گفته می‌شد به واسطه برخی رایزنی‌ها احتمال دارد جعفری و پورعلیفرد تا پایان سال به همکاری با وزارت ورزش برای ریاست دو فدراسیون موردنظر ادامه دهند؟» تصریح کرد: این احتمال دور از ذهن نیست به خصوص اگر مدارک لازم ارائه شود و نتیجه بررسی‌ها روی آنها مثبت باشد اما در این زمینه هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده است. فقط اینکه طبق حکم صادر شده قرار بود ۳۱ اردیبهشت ماه آخرین روز کاری این دو رئیس بازنشسته باشد و قاعدتاً باید سرپرست مشخص می‌شد.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی تاکید کرد: در هر صورت تصمیم وزیر ورزش تعیین کننده است. امروز موضوع را در وزارت ورزش پیگیری می‌کنم تا مشخص شود برای دو رئیس بازنشسته، جایگزینی به عنوان سرپرست معرفی خواهد شد یا اقدامی غیر از این انجام می‌شود.

خسروی همچنین در مورد انتخابات فدراسیون‌های ورزشی که قرار بود بعد از ماه رمضان در برنامه وزارت ورزش قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: پرونده انتخاباتی دو فدراسیون که پیش از این ثبت نام کاندیداهای آنها انجام شده در مرحله بررسی توسط مراجع ذی صلاح است. به محض اعلام نتیجه، زمان انتخابات آنها مشخص می‌شود. قصد داریم در مورد دو، سه فدراسیون دیگر هم به زودی زمانی را جهت نام نویسی کاندیداها مشخص کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج