۹۹۷۹۱۰
۱۵ نظر
۵۰۱۲
۱۵ نظر
۵۰۱۲
پ

کشف ۲ پارکینگ دیگر احتکار خودرو در تهران

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از کشف ۷۱ دستگاه خودروی احتکار شده از دو انبار در دو نقطه از پایتخت خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از کشف ۷۱ دستگاه خودروی احتکار شده از دو انبار در دو نقطه از پایتخت خبر داد.

سرهنگ نادر مرادی دراین‌باره گفت: در راستای تدابیر فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مورد برخورد با احتکار و مخلان بازار خودرو، روزگذشته ماموران پلیس اماکن تهران بزرگ از احتکار خودرو در دو انبار باخبر شده و بلافاصله رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد:‌در همین راستا نیز با توجه به فوریت موضوع بلافاصله هماهنگی قضایی انجام شده و در عملیات نخست ماموران با حضور در یک پارکینگ در محدوده یافت آباد، ۶۱ دستگاه خودرو سواری تولید داخل را که همگی فاقد پلاک بودند، کشف و ضبط کردند.

به گفته معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت در میان خودروهای کشف شده بیشترین خودروها مربوط به تیبا، پژو۲۰۶، رانا و دنا بود و هیچ کدام نیز پلاک نداشتند.

مرادی با اشاره به عملیات دوم نیز گفت:‌این عملیات در پارکینگی در محدوده خیابان بهار جنوبی انجام شد و در جریان آن ۱۰ دستگاه خودروی خارجی فاقد پلاک شامل سواری جک، هایما و مزدا ۳ کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه در این دو عملیات دو نفر تاکنون دستگیر شده‌اند، به ایسنا گفت:‌ با هماهنگی مقام قضایی دو پارکینگ پلمب شده و خودروها نیز توقیف شدند. همچنین ارزش ریالی خودروها نیز بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

مرادی درباره اینکه با توجه به ممنوعیت خروج خودروی بدون پلاک از کارخانه چطور این خودروها از کارخانه خارج شده‌اند، تصریح کرد: این موضوع در دست بررسی است و رسیدگی به این موضوع همچنان ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینها که خودرو احتکار می کنند از کجا آوردن بجز اینکه از خودروسازها گرفتن این فساد از درون خودشونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ولا من که هر کاری کردم نتونستم یه ماشین ثبت نام کنم همینکه مراحل طی میکردم یهو میگفت ظرفیت تمام.حالا اینا چطور و از چ راهی و از طریق چ کسی این همه خریدن خدا دانا

      • بدون نام

        تنها راه جمع کردن بساط احتکار خودرو ،اعطای جایزه به کسانیست که گزارش کشف انبار، پارکینک وحتی منازل را بدهند ،مثلا بابت هر گزارش احتکار 1 ملیون تومن جایزه حق الکشف از محل فروش همان ماشین اختصاص دهند ،اونوقت خواهید دید یک هفته ایی امار تمام خودروهای احتکاری رو خواهد شد

    • بدون نام

      سلام
      یه جوری گفتی ما فکر کردیم پارکینگ ایران خودرو و سایپا رو پیدا کردن

    • بدون نام

      خوب که چی این اکتشافات قیمت خودرو رو پایین میاره؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقای پلیس خودرو دانه ارزن و نخود و کشمش نیست که تو جیب بریزی و پیدا نباشد تا حالا به کاه دان زده اید سر اصلی مار مدیران سایپا و ایران خودرو و وزارت صمت و بی کفایتی نهادهای نظارتی و سازمان حمایت از مصرف کننده است اینها بایستی بازجویی شوند که این همه خودرو را از کجا اورده اند

      • ای ال ایکس

        نه خیر هیچ کمکی به پایین آمدن قیمت خودرو نخواهد کرد. باید فکر اساسی کرد

    • بدون نام

      خیلی ازاین پارکینگها درتهران موجود است اگر گذری هم به پارکینگهای هایپراستا بیندازید تعدا قابل توجه ای خودرو صفر کیلومتر مشاهده خاهید کرد

    • جعفر

      خدالعنتشون بکند

    • شاپور خان از کرج

      پس اینها کو ما که نمیبینیم مثله خیلی چزهای دیگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فردا پس فردا هم هر کس سکه یا طلا بیشتر خریده احتکار شمرده خواهد شد

    • وانک علا خلق عظیم

      هر چند وقت میرن دنبال یک چیزی مثلا چندوقت پيش مردم مشکل ماسک الکل ودیتول وغیره خیلی گران بود گیر نمیاد هی میگفتن انبار ماسک والکل احتکار شده پیدا کردیم الآن افتادن دنبال احتکار پراید ولی همان آش و همان کاسه فقط بااعصاب و روان ملت بازی میکنند

    • بدون نام

      از این احتکارا زیاد هست
      عجله نکنید
      خریدار رو اعدام نکنید
      فروشنده رو اعدام کنید

    • بدون نام

      هنوز کمه

    • بدون نام

      مینی سیتی شهرک شهید محلاتی ،نرسیده به میدان شاهد. جناب گل فروشی تعدادی زیادی اتومبیل پلاک نشده در کنار آن زمین خاکی احتکارررررررر شده ،همه می بینند اما کسی به احتکار آنها کاری ندارد!؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج