۹۹۷۹۸۵
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

اعلام زمان بازگشایی کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها

رییس اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف سرویس های تهران از آغاز به کار رستوران ها بعد از عید فطر خبرداد.

خبرگزاری ایسنا: رییس اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف سرویس های تهران از آغاز به کار رستوران ها بعد از عید فطر خبرداد.

سید علی اصغر میرابراهیمی با بیان اینکه ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرده است که رستوران های می توانند بعد از عید فطر فعالیت خود را آغاز کنند، گفت: رستوران ها باید در سامانه اصناف و صنایع وزارت بهداشت ثبت نام و کد رهگیری دریافت کنند. سپس این کد را درب رستوران نصب کرده و فعالیت خود را از سر بگیرند.

رییس اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف سرویس های تهران ادامه داد:رستوران ها همچنین باید نکات بهداشتی را رعایت کنند و دراین راستا تعداد صندلی ها به جهت رعایت فاصله اجتماعی کم خواهد شد و نظارت هایی نیز صورت می گیرد که رستوران ها با رعایت کلیه نکات بهداشتی به فعالیت خود ادامه دهند.

بازگشایی کافی‌شاپ‌ها و تالارها بعد از عید فطر

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت از عدم ارائه قلیان در قهوه‌خانه‌ها پس از بازگشایی آنها خبر داد.

سرهنگ نادر مرادی، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به بازگشایی رستوران‌‌ها، کافی‌شاپ‌ها، قهوه‌خانه‌ها، چایخانه‌ها و ...گفت: مطابق ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شده است رستوران‌ها، تالارهای پذیرایی، کافی‌شاپ‌ها، قهوه‌خانه‌ها و ... بعد از ماه مبارک رمضان به طور کامل بازگشایی شوند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در این رستوران‌‌ها تجمع جمعیت پرخطر تلقی شده است و تا پیش از این نیز به همین دلیل تعطیل بودند. مقرر شده است این مکان‌ها برابر پروتکل‌های وزارت بهداشت بازگشایی شوند اما حق هیچ‌گونه عرض قلیان در این مراکز به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا وجود ندارد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت با تاکید براینکه هیچ گونه مجوزی برای ارائه قلیان در این مراکز وجود ندارد، تصریح کرد: برابر ستاد ملی مقابله با کرونا این مکان‌ها به طور کامل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی می‌شوند اما اجازه ارائه قلیان در این مکان‌ها داده نشده است.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه تاکنون رستوران‌‌ها، کافی‌شاپ‌ها، قهوه‌خانه‌ها اجازه فعالیت نداشتند، خاطرنشان کرد: مواردی بوده که به صورت پنهانی و زیر زمینی فعالیت می‌کردند و تیم‌های نظارتی ما شبانه‌روز فعال بوده و برابر دستور مقام قضایی با این مکان‌ها برخورد کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: برابر دستور مقام قضایی اگر چنانچه قلیانی عرضه شود حتما برخورد قاطع خواهد بود چراکه بحث سلامتی مردم جامعه برای ما مهم است. از همه صنوفی که با ماهمکاری کردند تشکر می‌کنیم تعداد اندکی نیز به صورت خاموش ارائه قلیان داشتند که ما با آنها برخورد داشتیم. در حال حاضر نیز از اصناف تقاضا داریم تا با ما همکاری لازم را داشته باشند و چنانچه اصناف به هر دلیلی قلیان عرضه کنند ما برابر دستور مقام قضایی با آنها برخورد می‌کنیم.

از قبل این کد را از مرکز گرفتند قبل از بازگشایی باید روی سامانه سلامت ثبت نام کرده و کد را روی مغازه نصب کنند. آنچه مهم تر است بحث قلیان است که حق ارائه قلیان ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قبل از کرونا هم مشکل داشتن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا اصلا مگه تعطیل بودن حتی تو ماه مبارک هم در شهریار باز بودن البته وقت ناهار!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج