جاباما
۹۹۸۰۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بازگشت پرسپولیسی‌ها به تمرینات پس از ۷۱ روز

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس امروز شنبه از ساعت ۱۶ به مجموعه شهید کاظمی بازگشتند و تمرینات خود را در قالب تست بدنی آغاز کردند.

سایت باشگاه پرسپولیس: قرمزپوشان آخرین بار در روز جمعه، ۲۳ اسفند ۱۳۹۸، تمرین خود را پس از جلسه‌ای که با اعضای هیات مدیره داشت، انجام داده بود. از آن روز به بعد با توجه به شدت گرفتن همه‌گیری بیماری کرونا و با دستور ستاد ملی مبارزه با این بیماری، تمرینات سرخپوشان تعطیل شد. این تعطیلی ۷۰ روز به طول انجامید و سرخپوشان امروز بار دیگر ورزشگاه شهید کاظمی را از هیاهوی خود و نفس‌هایشان پر کردند.

در این مدت مدیریت باشگاه به آن‌چه در آن جلسه اعلام شده بود عمل کرد. بازیکنان تیم نیز امروز در حالی در محل تمرین حاضر شدند که می‌شد برق نگاه و هیجانشان را بعد از دیدن همدیگر و زمین چمن مجموعه، به خوبی مشاهده کرد. آن‌ها با دیدن یکدیگر از دلتنگی برای هم و برای فوتبال سخن می‌گفتند. احوالپرسی‌های گرم و البته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی.

بازیکنان گروه اول متشکل از؛ کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، مهدی شیری، امید عالیشاه، شجاع خلیل زاده، سعید حسین پور، آریا برزگر و امیرحسین بیات بودند که از ساعت ۱۶ در زمین حضور پیدا کردند تا برنامه‌های در نظر گرفته شده از سوی کادر فنی را اجرا کنند.

به همین ترتیب؛ حسین کنعانی‌زادگان، محمد نادری، مهدی عبدی، محمد انصاری، مهدی ترابی، امیر روستایی و ساسان زمانه گروه دوم را تشکیل می‌دادند که از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه وارد زمین شدند و سید جلال حسینی، علیرضا بیرانوند ، وحید امیری، سیامک نعمتی، محسن ربیع خواه، علی علیپور و احسان حسینی گروه سوم را تشکیل ‌دادند.

امروز همچنین تمام اعضای کادر فنی نیز حضور داشتند و کریم باقری هم که در روز نمونه گیری حاضر نبود با گواهی سلامت معتبر در محل تمرین حاضر شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج