۹۹۸۱۳۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نگرانی لمپارد از برگزاری بازی‌ها بدون تماشاگر

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، معتقد است که برگزاری رقابت های لیگ برتر پشت درهای بسته، باعث افت کیفیت این رقابت ها خواهد شد.

ورزش سه: فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، معتقد است که برگزاری رقابت های لیگ برتر پشت درهای بسته، باعث افت کیفیت این رقابت ها خواهد شد.

بعد از توقف رقابت های لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا، اکنون مسئولان این رقابت ها در تلاش هستند تا از اواسط ژوئن این مسابقات را از سر بگیرند.

لمپارد هم که تیمش به دنبال قرار گرفتن در جمع ۴ تیم اول لیگ برتر و قهرمانی در FA Cup است، امیدوار است تا مسابقات از سر گرفته بود اما معتقد است که بدون حضور تماشاگران، از کیفیت رقابت ها کاسته خواهد شد.

او به سایت رسمی باشگاه چلسی گفت:" مطمئنا بازی ها به شکل مناسبی برگزار خواهد شد. البته چیزهایی تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. مثلا ممکن است بازی ها در آن سطحی که با حضور تماشاگران بود، برگزار نشود زیرا به دلیل این جمعیت است که به نظر من، لیگ برتر، بهترین لیگ دنیاست زیرا تماشاگران ما، تیم را به جلو هل می دهند و به همین دلیل است که بازی در خانه یک امتیاز محسوب می شود اما گاهی وقتی خارج از خانه بازی می کنید، آن دشمنی هم گاهی به شما انگیزه می دهد. این چیزهای زیبایی است.

البته چیزهای متفاوتی وجود دارد و من باید با بازیکنان در مورد آن صحبت کنم اما وقتی مسئله سه امتیاز است و وقتی می خواهید برای تیم تان بازی کنید و می خواهید جایگاهی در لیگ به دست بیاورید، آنوقت روی آنها تمرکز می کنید."

بعضی از بازیکنان لیگ برتر از جمله انگولو کانته، ستاره فرانسوی چلسی، از بازگشت به میادین، در حالی که هنوز مشکل کرونا به طور کامل حل نشده، ابراز نگرانی کرده بود.

لمپارد در این مورد گفت:" یکی از چیزهایی که من به عنوان مربی در این دو ماه یاد گرفتم این است که ارتباط داشتن خیلی کلیدی است. وقتی به قرنطینه رفتیم، احساس می کردیم در یک حباب قرار گرفتیم که به آن عادت نداشتیم. من به بازیکنان پیام می فرستادم و از آنها می پرسیدم که چه احساسی دارند.

نمی خواستم آنها را با پیام های پشت هم بمباران کنم اما می خواستم بدانند که در کنارشان هستم.

ما اکنون مانند یک خانواده و یک تیم کار می کنیم و به همه و اینکه چه حسی در مورد شروع دوباره بازی ها دارند، احترام می گذاریم و به کارمان برمی گردیم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج