۹۹۸۱۹۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

پدیده عجیب فوتبال اروپا؛ مذاکرات پنهانی

دوران کرونا و قرنطینه و تعطیلی لیگ‌ها باعث شد روی بازیکنان و باشگاه‌ها به هم باز شود. هم‌اکنون مذاکرات پنهانی بین باشگاه‌های بزرگ با بازیکنان بدون اطلاع باشگاه مبدا سر گرفته که بعضی باشگاه‌ها به بازیکنان خود مشکوک شده‌اند.

آی اسپورت: دوران کرونا و قرنطینه و تعطیلی لیگ‌ها باعث شد روی بازیکنان و باشگاه‌ها به هم باز شود. هم‌اکنون مذاکرات پنهانی بین باشگاه‌های بزرگ با بازیکنان بدون اطلاع باشگاه مبدا سر گرفته که بعضی باشگاه‌ها به بازیکنان خود مشکوک شده‌اند.

بارسلونا بعد از مصاحبه دو سه روز پیش راکیتیچ با کوپه به این بازیکن کروات مشکوک شده که زیرزیرکی با باشگاه‌های دیگر در حال مذاکره است. راکیتیچ ماه‌هاست علنا از اینکه از سوی باشگاه‌ به اندازه کافی مورد حمایت و احترام قرار نمی‌گیرد گله می‌کند. بارسلونا خودش استاد مذاکرات پنهانی و هایجک بازیکنان و ربودن آنها از چنگ رقباست.

هنوز یادمان نرفته که چگونه مالکوم را از رم دزدیدند. بارسا برای فصل آینده اوضاع مالی ناجوری دارد. اهداف آنها در فصل نقل‌وانتقالات ازجمله نیمار و لائوتارو مارتینس بازیکنانی گران‌قیمت هستند و بارسا می‌خواهد برخی بازیکنان خود ازجمله کوتینیو، آرتور، فیرپو، سمدو، اومتیتی، ویدال یا حتی گریزمان را وارد معامله کند.

بارسا به دلیخت هم پیشنهاد داده و این پیشنهاد تا پیغام و پسغام به یوونتوس هم پیش رفته اما یووه با این پیشنهاد ۷۳میلیون یورویی مخالفت کرده است. بارسا می‌خواهد جدا از معاوضه و معامله‌های پایاپای با سایر باشگاه‌ها بر سر بازیکنان جدید، بازیکنان زیادی را بفروشد و هدف باشگاه این است که ۱۴۰میلیون یورو از سبد فروش خود به‌دست آورد.

هم‌‌اکنون بخش اعظمی از درآمد باشگاه در حالت عادی و در شرایط غیرکرونایی صرف پرداخت حقوق به بازیکنان می‌شود (حدود ۸۳درصد) که این معضل هم باید حل شود. در سایر باشگاه‌ها هم مذاکرات پنهانی با بازیکنان باشگاه‌های دیگر جریان دارد.

رئال مادرید که به‌نظر می‌رسد تنها دو هدف برای فصل آینده دارد -هالند از دورتموند و کاماوینگا از رن- هنوز به‌صورت رسمی با این دو باشگاه مذاکره نکرده اما همه از علاقه رئال به این دو خبر دارند. در مورد اولی پای پاری‌سن‌ژرمن هم به دعوای نقل‌وانتقالاتی باز شده و باشگاه پاریسی که بازیکنانش در بازی برگشت لیگ قهرمانان هالند و شادی بعد از گل او در بازی رفت را مسخره کرده بودند، حالا به این بازیکن علاقه‌مند شده است.

کاوانی در انتهای فصل رفتنی است و ایکاردی هم ممکن است به‌خاطر قیمتی که دارد قراردادش دائمی نشود. اینتر غیررسمی با ویدال، راکیتیچ و چند بازیکن دیگر صحبت کرده.

خامس با اورتون و اتلتیکو و گرت بیل با نیوکاسل در تماس است، آرسنال دنبال برخی بازیکنانی است که در پایان فصل آزاد می‌شوند ازجمله داوید سیلوا و...، منچستریونایتد همه‌جوره به جذب سانچو از دورتموند علاقه نشان داده، بایرن‌مونیخ در آستانه توافق رسمی با سانه از منچسترسیتی است، پاری‌سن‌ژرمن و اینتر بدون اطلاع رئال با اشرف حکیمی که از این باشگاه به دورتموند قرض داده شده است با مدیر برنامه‌های او تماس برقرار کرده‌اند، یورگن کلوپ شخصا با تیمو ورنر تماس گرفته (بدون اطلاع باشگاه لایپزیش) پیانیچ بدون اطلاع یوونتوس با چلسی و بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن به‌طور موازی در حال چانه‌زنی است و یووه فقط می‌داند که این بازیکن را در فصل آینده نخواهد دید و... همه و همه اینها مذاکراتی غیرقانونی است و به محض آنکه هرکدام از باشگاه‌های ذی‌نفع متوجه وجود مذاکرات مخفیانه شوند می‌توانند شکایت کنند و بازیکن و باشگاه مذاکره‌کننده را به محرومیت بکشانند.

چیزی که واضح است این است که در نقل‌وانتقالات بعدی تعداد انتقال‌های نجومی به صفر خواهد رسید و قیمت بازیکنان شکسته خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج