جاباما
۹۹۸۲۱۲
۱۰ نظر
۵۰۰۷
۱۰ نظر
۵۰۰۷
پ

دستگیری قاتلان جسد کشف‌شده در میناب

با هوشیاری و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی میناب در کمتر از ۲۴ ساعت پس از وقوع قتل یک جوان ۲۲ ساله در جنگل های این شهرستان ، عاملان قتل شناسایی ودستگیر شدند.

خبرگزاری فارس: با هوشیاری و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی میناب در کمتر از ۲۴ ساعت پس از وقوع قتل یک جوان ۲۲ ساله در جنگل های این شهرستان ، عاملان قتل شناسایی ودستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان میناب گفت: در پی تماس تلفنی دهیار یکی از روستاهای تابعه این شهرستان مبنی بر کشف جسد مردی با دستان بسته و صورت خونین در جنگل‌های اطراف روستا، بلافاصله موضوع بصورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تشکیل اکیپی به محل اعزام و در بررسی تخصصی هویت مقتول (جوان ۲۲ ساله ) را شناسایی که مشخص شد مقتول بوسیله سلاح گرم به قتل رسیده که مامورین تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری قاتل متواری آغاز و با انجام تحقیقات میدانی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی به خانواده مقتول مظنون و با هماهنگی قضایی، پدر متوفی و دو فرزندش را در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر کردند.

سرهنگ نادرکریمی خاطرنشان کرد: در بازجویی‌های فنی بعمل آمده پدر مقتول لب به اعتراف گشوده و معترف شد که فرزندش به دلیل اعتیاد شدید به مواد مخدر شیشه هر روز به بهانه‌های مختلف با اعضای خانواده به جهت تامین هزینه مواد مخدر درگیری داشته که با توجه به مشاجره و تهدید مادر خود توسط مقتول در روز حادثه، با همدستی دو برادرش او را به جنگل‌های اطراف روستا برده و با شلیک چند گلوله وی را به قتل رسانده و در جنگل رها نموده و از محل متواری شده‌اند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان میناب با اشاره به اینکه در بازرسی از منزل متهمان یک قبضه سلاح جنگی کلاش کشف شد، اظهار داشت: متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سارا...

      بهترین کارو کردن

    • سارا...

      بهترین کارو کردن

      پاسخ ها

      • امید

        واقعا تو هم مث اون سنگ دلی

      • علی

        اره

    • وحید

      چقدر سنگ دل برادر خودشونو کشتن،خوب معتادیو باید درمان کرد،هر چند سخته.اول صبح این،خبرا،را میبینم فکرمون درگیر میشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه درست شدنی بود درستش می کردن یه پدر دلش نمی یاد جوانش رو از دست بده چه برسه به اینکه خودش بکشدش .یه انگل از جامعه کم شد قبل از اینکه پدر و مادرش رو به خاطر مواد بکشه اونا زودتر کارش رو تموم کردن بهترین کار رو کردن

    • بدون نام

      وارد کنندگان یا تولید کنندگان باید نیست و نابود بشن که اکثر خانواده ها با این مشکل درگیرند و بیکاری جوانان هم عامل دوم این بدبختیها هست

    • بدون نام

      هر جا رو نگاه میکنی یه معتاد افتاده هر خانواده ای رو میبینی با این مسئله دست و پنجه نرم میکنه،واقعا مشکل جوانان بدبخت یکی، دوتا نیست.

    • عباس

      خدا نیاره بچه ای 22سال بزرگ کنی اخر با دست خوت بکششیش خدا عقل از سر هیچ بنده خدایی نگیره اینم عاقبت مواد مخدر

    • ...

      بهترین کار رو کردن....واقعا از ته دل درکشون میکنم معتاد داشتن خیلی سخته..برادرم معتاد بود ایقد اذیتمون میکرد که همگی آرزوی مرگش رو داشتیم که سرانجام فوت کرد و تونستیم یه نفس راحتی بکشیم ولی با اینکه سالها گذشته آثار اذیت کردناش با افسردگی و ...برامون باقی مونده..خانواده ها باید بیشتر مراقب بچه هاشون باشن گرگ تو جامعه زیاده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج