۹۹۸۲۹۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بایدن: تلفات کرونا رو به افزایش است

نامزد بالقوه دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، روز گذشته در یک ویدئوی تبلیغاتی تصمیم ترامپ برای بازی کردن گلف در شرایط شیوع ویروس کرونا را مورد انتقاد قرار داد.

خبرگزاری فارس: «جو بایدن»، معاون رئیس‌جمهور پیشین آمریکا و نامزد بالقوه دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، روز گذشته (شنبه)، در ویدئویی تبلیغاتی از تصمیم ترامپ برای بازی کردن گلف در روز یادبود که فردا بیست و پنجم مه سالروز آن است، به شدت انتقاد کرد.

به نوشته وبگاه روزنامه «هیل»، بایدن در این ویدئوی تبلیغاتی عنوان می‌کند در حالی که آمار تلفات ناشی از کرونا در آمریکا رو به افزایش، رئیس‌جمهور (ترامپ)، قصد دارد گلف بازی کند.

این ویدئوی ۳۰ ثانیه‌ای تصاویری از ترامپ را نشان می‌دهد که در حال بازی گلف در باشگاهی در ویرجینا است. بعد از این تصاویر و در میانه‌های این ویدئو، تصاویر از کارکنان درمانی در بیمارستان‌های آمریکایی را نشان می‌دهد که در انجام تست کرونا روی بیماران مبتلا هستند.

آمار مبتلایان و تلفات ناشی از کرونا در آمریکا همچنان رو به افزایش است و ظاهراً روز‌های آینده کاهشی در آن مشاهده نخواهد شد.

بر اساس گزارش دانشگاه جان هاپکینز آمریکا، تاکنون آمریکا بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر مورد مبتلا به ویروس کرونا داشته است که بیش از ۹۸ هزار نفر از این مبتلایان جان خود را از دست داده‌اند.

وبگاه هیل در ادامه نوشت، ویدئوی تبلیغاتی بایدن که در شنبه شب به وقت محلی منتشر شد، آخرین اقدام بایدن علیه عملکرد رئیس‌جمهور آمریکا در دوره کرونا بود. بایدن واکنش ترامپ به این بحران را ناکافی خوانده است.

اوایل ماه مه نیز بایدن ویدئوی تبلیغاتی دیگری را منتشر کرد ترامپ را به سوء‌مدیریت در مواجهه با بیماری کرونا متهم کرد و از اقتصاد شکست‌خورده آمریکا که بر اثر اقدامات مهاجرتی ترامپ به وجود آمدند، انتقاد کرد.

بایدن در این ویدئو گفت: «دونالد ترامپ یک اقتصاد فوق‌العاده ایجاد نکرد. شکست او در مدیریت و رهبری این اقتصاد را تخریب کرد.»

کمپین انتخاباتی ترامپ نیز با انتقادات خود به بایدن حمله کرده‌اند و از موضع «دوستانه» وی نسبت به چین انتقاد کرده‌اند.

ترامپ حتی در موقعیتی گفت که چین تمایل شدیدی به پیروزی بایدن در انتخابات دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج