۹۹۸۳۴۳
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

زلزله؛ آماده‌باش در اهواز، یاسوج و گچساران

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: تا این لحظه خوشبختانه خسارت جانی ناشی از زلزله در کهگیلویه‌وبویراحمد وجود نداشته است ولی به علت اینکه پراکندگی روستاها زیاد است نمی‌توانیم با قطعیت پایان عملیات را اعلام کنیم.

تسنیم نوشت: سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: تا این لحظه خوشبختانه خسارت جانی ناشی از زلزله در کهگیلویه‌وبویراحمد وجود نداشته است ولی به علت اینکه پراکندگی روستاها زیاد است نمی‌توانیم با قطعیت پایان عملیات را اعلام کنیم.

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور درباره زلزله کهگیلویه و بویراحمد گفت: این زلزله به بزرگی ۵.۲ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری بین گچساران، بهبهان و چرام رخ داد. بلافاصله دستور اعزام دو تیم ارزیاب از کهگیلویه و بویراحمد، دو تیم از بهبهان داده شد و دو تیم نیز در منطقه حضور داشتند.

وی ادامه داد: جمعاً ۷ آمبولانس برای بررسی وضعیت به منطقه رفتند و تا این لحظه خوشبختانه خسارت جانی وجود نداشته است ولی به علت اینکه پراکندگی روستاها زیاد است نمی‌توانیم با قطعیت پایان عملیات را اعلام کنیم.

وی افزود: اورژانس‌های ۱۱۵ سه دانشگاه کهگیلویه و بویر احمد، بهبهان و اهواز و مراکز هدایت عملیات بحران آنها در حالت آماده‌باش هستند.

خالدی تصریح کرد: بیمارستان‌های نزدیک مانند بیمارستان گچساران و اورژانس بیمارستان بهبهان نیز آمادگی پذیرش مصدومین احتمالی را دارند و اگر به همین منوال پیش برود ما مشکل جدی در زمینه این زمین لرزه نخواهیم داشت اما به جهت اینکه احتمال پس لرزه وجود دارد همکاران ما آمادگی خود را همچنان حفظ کرده‌اند و بالگردهای اهواز و یاسوج نیز آمادگی پرواز به منطقه را دارند اما خوشبختانه تاکنون نیاز به این امر نداشته‌ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پژمان

      ما یکی از فامیل هایمان در سازمان آتش نشانی کار میکنه و میگه ایستگاه های آتش نشانی رفتن گشت که ببین حادثه ایی رخ میده یا نه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج