۹۹۸۴۹۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تصمیم فدراسیون جهانی کاراته، انگیزه‌بخش بود

ملی‌پوش کاراته زنان ایران با بیان اینکه از تصمیم فدراسیون جهانی کاراته خوشحال شده و انگیزه‌اش افزایش یافته است، گفت: اکنون فرصت این را دارم تا سهمیه المپیک توکیو را کسب و می‌خواهم از این موقعیت، بهترین بهره را ببرم.

خبرگزاری ایرنا: ملی‌پوش کاراته زنان ایران با بیان اینکه از تصمیم فدراسیون جهانی کاراته خوشحال شده و انگیزه‌اش افزایش یافته است، گفت: اکنون فرصت این را دارم تا سهمیه المپیک توکیو را کسب و می‌خواهم از این موقعیت، بهترین بهره را ببرم.

«رزیتا علیپور» در خصوص تغییر برنامه فدراسیون جهانی کاراته برای برگزاری رقابت‌های گزینشی المپیک توکیو و انجام دوباره لیگ جهانی مراکش، گفت: از این مساله خوشحال هستم. در بین بازیکنانی بودم که با لغو این مسابقات، شانس المپیکی شدن را از دست داده و با برگزاری مجدد پیکارهای مراکش، دوباره می توانم به المپیک برسم.

وی افزود: لیگ جهانی مراکش و قهرمانی اروپا به دلیل کرونا لغو شد. باید بهترین نتیجه را در مراکش کسب کنم و سپس قهرمانی اروپا برگزار شده و منتظر نتایج رقبای مستقیم خود از صربستان و فرانسه در این رویداد باشم. در واقع نتایج این ۲ نفر تاثیر زیادی در المپیکی شدن من دارد.

کاراته‌کای وزن ۶۱ کیلوگرم ایران در خصوص نحوه تمریناتش، توضیح داد: با توجه به این شرایط، بخشی از تمرینات را در منزل انجام می‌دهم و تمرینات کاراته را نیز به صورت انفرادی با مربی اختصاصی‌ام در سالن کاراته انجام می‌دهم.

علیپور تصریح کرد: مسابقه مراکش یک‌سال دیگر است و فرصت دارم تا بازسازی خوبی داشته باشم. یکسال زمان کافی و مناسبی است تا نقاط ضعفی که وجود دارد را به حداقل و صفر برسانم تا با خیال آسوده و آماده در پیکارهای مراکش شرکت کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج