جاباما
۹۹۸۵۹۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مراتع «چل جایدر» پلدختر در آتش سوخت

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پلدختر از حریق مراتع منطقه «چل جایدر» این شهرستان خبر داد و گفت: نیروهای آتش نشانی طی یک عملیات نفس گیر پس از ۲ ساعت آتش را خاموش کردند.

خبرگزاری مهر: رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پلدختر از حریق مراتع منطقه «چل جایدر» این شهرستان خبر داد و گفت: نیروهای آتش نشانی طی یک عملیات نفس گیر پس از ۲ ساعت آتش را خاموش کردند.

آیت فرخ پور روز دوشنبه اظهار داشت: در پی اعلام شهروندان به سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی در مراتع منطقه «چل جایدر» یک تیم اطفای سنگین از آتش نشانان به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: با وجود صعب العبور بودن مسیر، گرمای هوا و سختی کار، آتش نشانان موفق شدند طی یک عملیات نفس گیر پس از ۲ ساعت آتش را خاموش کنند.

رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پلدختر گفت: با تلاش آتش نشانان از سرایت آتش به عرصه‌های طبیعی و سایر مراتع جلوگیری به عمل آمد.

فرخ پور افزود: علت این آتش سوزی و میزان خسارت و آسیب‌های آن از سوی کارشناسان منابع طبیعی پلدختر در دست بررسی است.

وی یادآور شد: مزارع گندم روستای «دوکوهه رشنو» پلدختر نیز دچار حریق شد که این آتش سوزی با تلاش آتش نشانان و مردم محل مهار و از گسترش آن به مزارع همجوار جلوگیری شد.

رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پلدختر از مردم، مسافران، دامداران و کشاورزان خواست با توجه به فصل برداشت مزارع، گرمای هوا و وزش باد از آتش زدن کاه و کلش بر جای مانده در مزارع خودداری کنند تا این گونه آتش سوزی‌ها موجب خسارت به منابع طبیعی و آلودگی محیط زیست نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج